Премини към съдържание

Проблем с мигачите


LGK

Препоръчано мнение

Здравейте,

На последък имам проблем с мигачите. Не зависимо от температурата на околната среда, когато потегля с автомобила в първите приблизително 5-10 мин. при подаване на произволен мигач, той мига 2 до 5 пъти и спира. Лоста остава във включено положение. След известно време сам се оправя и през целият ден работи без никакви проблеми. В началото си помислих че е релето, но сега се чудя дали не е борд. компютъра? Възможно е и в лоста - превключвателя да е проблема.

Скоро ходих в с-з Рубин на диагностика - имаше грешки, но от др. характер.

 

Ако някой е имал подобен проблем и го сподели, ще бъдя много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

На последък имам проблем с мигачите. Не зависимо от температурата на околната среда, когато потегля с автомобила в първите приблизително 5-10 мин. при подаване на произволен мигач, той мига 2 до 5 пъти и спира. Лоста остава във включено положение. След известно време сам се оправя и през целият ден работи без никакви проблеми. В началото си помислих че е релето, но сега се чудя дали не е борд. компютъра? Възможно е и в лоста - превключвателя да е проблема.

Скоро ходих в с-з Рубин на диагностика - имаше грешки, но от др. характер.

 

Ако някой е имал подобен проблем и го сподели, ще бъдя много благодарен.

 

Имах същият проблем, смених релето и се оправи. Намира се под волана от лявата страна.

Свали релето пред някой магазин и с него си избери ново с подходящи крачета.

Колегите от Руския клуб казват, че и реле от Лада става:).

Редактирано от Т. Минтов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

O'k. Благодаря на всички за коментарите !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Имах същият проблем, смених релето и се оправи. Намира се под волана от лявата страна.

Свали релето пред някой магазин и с него си избери ново с подходящи крачета.

Колегите от Руския клуб казват, че и реле от Лада става:).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

O'k. Благодаря на всички за коментарите !

Пиши дали се е оправил проблема и как.

Ще е полезно като информация за други колеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

здравейте колеги искам да попитам някой имали представа дали външните стопове от каризма след 2000г стават за тази до 2000г благодаря на всички

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги искам да попитам някой имали представа дали външните стопове от каризма след 2000г стават за тази до 2000г благодаря на всички

колегакоеучилищесизавършилтукнепишемтака

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Благодаря за указанията, всичко се получи прекрасно за 15 мин и 8 лв. Колата е Carisma, от 2000 г, 1,8 GDI От повече от година имах същия проблем: мигачите (и аварийките, те са с общо реленце) понякога работят, понякога - не. Понякога, като дадеш мигач мигват два-три пъти и спират, понякога светват без да мигат, а понякога хич и не светват. Като че ли имаше връзка с времето - дали е влажно, дали е студено и пр. Та вече ми писна да ме псуват по кръстовищата и се захванах за работа:

1. Релето за мигачите/ аварийките се намира в ляво под таблото. Достъпът е тегав (тесничко е, а на мен пръстите са ми доста кебапчести :-), трябва да се свали пластмасовата кора над педалите - държат я четири винта, отвиват се с отверка звезда...

2. Сред купчината от кабели (Каризмата е доста стара и един господ знае колко "майстори" са бърникали из нея) в лявата част, странично над педала на съединителя има една кутия с релета и предпазители - означено е реленцето на мигачите с две стрелки <- ->. При мен беше малко странно - освен стандартните три крачета, на горната му лицева повърхност имаше още два извода, от които излизаха две тънки жички С2 и 39, съответно червена и черна.

3. След дълго ровене в нета стигнах до извода, че може и без допълнителните жички - губиш само светването на една контролна зелена лампичка на таблото при включени аварийки, и можеш да вземеш каквото и да е реле, което има същото разположение на основните три изводи 39, 41а и 41. В случая това за Лада става без грешка - бегом до "Симеон", едно магазинче с резервни части за Лада - 8 лв, чисто ново реленце "Сделано в России". Допълнителните жички изолирам внимателно и оставам свободни.

4. Резултата - всичко си мига и работи, губиш контролната светлинка за включени аварийки на таблото (контролните светлини за мигачите си работят), ако изгори някоя крушка на мигача - почва да мига с два пъти по-висока честота и така....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...