LGK Публикувано 31 октомври 2014 Сподели Публикувано 31 октомври 2014 Здравейте,На последък имам проблем с мигачите. Не зависимо от температурата на околната среда, когато потегля с автомобила в първите приблизително 5-10 мин. при подаване на произволен мигач, той мига 2 до 5 пъти и спира. Лоста остава във включено положение. След известно време сам се оправя и през целият ден работи без никакви проблеми. В началото си помислих че е релето, но сега се чудя дали не е борд. компютъра? Възможно е и в лоста - превключвателя да е проблема.Скоро ходих в с-з Рубин на диагностика - имаше грешки, но от др. характер. Ако някой е имал подобен проблем и го сподели, ще бъдя много благодарен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 31 октомври 2014 Сподели Публикувано 31 октомври 2014 При твоя автомобил борд. компютъра няма касателство към работата на мигачите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 1 ноември 2014 Сподели Публикувано 1 ноември 2014 (редакция) Здравейте,На последък имам проблем с мигачите. Не зависимо от температурата на околната среда, когато потегля с автомобила в първите приблизително 5-10 мин. при подаване на произволен мигач, той мига 2 до 5 пъти и спира. Лоста остава във включено положение. След известно време сам се оправя и през целият ден работи без никакви проблеми. В началото си помислих че е релето, но сега се чудя дали не е борд. компютъра? Възможно е и в лоста - превключвателя да е проблема.Скоро ходих в с-з Рубин на диагностика - имаше грешки, но от др. характер. Ако някой е имал подобен проблем и го сподели, ще бъдя много благодарен. Имах същият проблем, смених релето и се оправи. Намира се под волана от лявата страна.Свали релето пред някой магазин и с него си избери ново с подходящи крачета. Колегите от Руския клуб казват, че и реле от Лада става. Редактирано 1 ноември 2014 от Т. Минтов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LGK Публикувано 3 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2014 O'k. Благодаря на всички за коментарите ! Имах същият проблем, смених релето и се оправи. Намира се под волана от лявата страна.Свали релето пред някой магазин и с него си избери ново с подходящи крачета. Колегите от Руския клуб казват, че и реле от Лада става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 4 ноември 2014 Сподели Публикувано 4 ноември 2014 O'k. Благодаря на всички за коментарите !Пиши дали се е оправил проблема и как. Ще е полезно като информация за други колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 21 март 2015 Сподели Публикувано 21 март 2015 здравейте колеги искам да попитам някой имали представа дали външните стопове от каризма след 2000г стават за тази до 2000г благодаря на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 22 март 2015 Сподели Публикувано 22 март 2015 здравейте колеги искам да попитам някой имали представа дали външните стопове от каризма след 2000г стават за тази до 2000г благодаря на всичкиколегакоеучилищесизавършилтукнепишемтака Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YankoNach Публикувано 16 юни 2016 Сподели Публикувано 16 юни 2016 Благодаря за указанията, всичко се получи прекрасно за 15 мин и 8 лв. Колата е Carisma, от 2000 г, 1,8 GDI От повече от година имах същия проблем: мигачите (и аварийките, те са с общо реленце) понякога работят, понякога - не. Понякога, като дадеш мигач мигват два-три пъти и спират, понякога светват без да мигат, а понякога хич и не светват. Като че ли имаше връзка с времето - дали е влажно, дали е студено и пр. Та вече ми писна да ме псуват по кръстовищата и се захванах за работа:1. Релето за мигачите/ аварийките се намира в ляво под таблото. Достъпът е тегав (тесничко е, а на мен пръстите са ми доста кебапчести , трябва да се свали пластмасовата кора над педалите - държат я четири винта, отвиват се с отверка звезда...2. Сред купчината от кабели (Каризмата е доста стара и един господ знае колко "майстори" са бърникали из нея) в лявата част, странично над педала на съединителя има една кутия с релета и предпазители - означено е реленцето на мигачите с две стрелки <- ->. При мен беше малко странно - освен стандартните три крачета, на горната му лицева повърхност имаше още два извода, от които излизаха две тънки жички С2 и 39, съответно червена и черна. 3. След дълго ровене в нета стигнах до извода, че може и без допълнителните жички - губиш само светването на една контролна зелена лампичка на таблото при включени аварийки, и можеш да вземеш каквото и да е реле, което има същото разположение на основните три изводи 39, 41а и 41. В случая това за Лада става без грешка - бегом до "Симеон", едно магазинче с резервни части за Лада - 8 лв, чисто ново реленце "Сделано в России". Допълнителните жички изолирам внимателно и оставам свободни.4. Резултата - всичко си мига и работи, губиш контролната светлинка за включени аварийки на таблото (контролните светлини за мигачите си работят), ако изгори някоя крушка на мигача - почва да мига с два пъти по-висока честота и така.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.