netranger Публикувано 25 октомври 2014 Сподели Публикувано 25 октомври 2014 Здравейте, До сега и в момента колата е с 10W40 total синтетика. случайно ми попадна 1л 10w40 полусинтетично. Въпроса ми е ще стане ли проблем ако долея в моемнта както е със синтетично - полусинтетично 200-300мл? Колата е Space star 1.8 GDI 1999g и трябва да се долее малко масло след ремонт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 25 октомври 2014 Сподели Публикувано 25 октомври 2014 (редакция) Здравейте, До сега и в момента колата е с 10W40 total синтетика. случайно ми попадна 1л 10w40 полусинтетично. Въпроса ми е ще стане ли проблем ако долея в моемнта както е със синтетично - полусинтетично 200-300мл? Колата е Space star 1.8 GDI 1999g и трябва да се долее малко масло след ремонт. Здравей колега,Не съм срещал до сега Total 10W-40 което да е синтетика. За източно-европейският пазар линията е Total Quartz. За Франция линията се казва Total Activia. Затова смятам че и 2-те ти туби са полусинтетика Total Quartz 7000 10W-40.Отностно доливането - нищо няма да стане - каквото е имало да става е ставало през годините. Занапред предпочети поне 5W-40 масло (което според актуализираните препоръки на Mitsubishi) пак не е правилното. Но едва ли ще се престрашиш да сложиш 10W-30 масло с нива на сулфатна пепел около 1,1% (справка тук, пост N:12: цък)Най-главното условие е маслото да има правилен стандарт по API. Към днешно време поне да бъде API SL, по-добре API SM, или най-добре API SN. Тях ги потърси отзад на гърба на 2-те ти туби.Поздрави Редактирано 25 октомври 2014 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
volenta Публикувано 29 април 2015 Сподели Публикувано 29 април 2015 Здравей колега,Не съм срещал до сега Total 10W-40 което да е синтетика. За източно-европейският пазар линията е Total Quartz. За Франция линията се казва Total Activia. Затова смятам че и 2-те ти туби са полусинтетика Total Quartz 7000 10W-40.Отностно доливането - нищо няма да стане - каквото е имало да става е ставало през годините. Занапред предпочети поне 5W-40 масло (което според актуализираните препоръки на Mitsubishi) пак не е правилното. Но едва ли ще се престрашиш да сложиш 10W-30 масло с нива на сулфатна пепел около 1,1% (справка тук, пост N:12: цък)Най-главното условие е маслото да има правилен стандарт по API. Към днешно време поне да бъде API SL, по-добре API SM, или най-добре API SN. Тях ги потърси отзад на гърба на 2-те ти туби.Поздрави Здравей колега виждам че си запознат с маслата за японските машини!! искам да ме посъветваш какво масло за смяна мога да използвам за mitsubishi space runner |GDI 2.4 2000г| не съм го сменял от 2 години и пуши ужасно ако има и добавка някаква да ми кажеш? мн ти благодаря!!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliof Публикувано 29 април 2015 Сподели Публикувано 29 април 2015 (редакция) Здравей колега виждам че си запознат с маслата за японските машини!! искам да ме посъветваш какво масло за смяна мога да използвам за mitsubishi space runner |GDI 2.4 2000г| не съм го сменял от 2 години и пуши ужасно ако има и добавка някаква да ми кажеш? мн ти благодаря!!!!!! Здравей колега, онзи ден дискутирахме тази тема.Моля прочети моето мнение в пост N:2 цък.Като допълнение мога да кажа, че маслото имащо официално оддобрение по MB-Approval 229.5 има не повече от 1.1% сулфатна пепел, колкото Mitsubishi изисква за GDI двигателите за ACEA A3 масло.Или кратката версия е, каквото и да е масло от вискозитетен клас SAE 5W-40, дали Mid SAPS формула, или full SAPS конвенционална такава, ще ти свърши работа. Казвам SAE 5W-40,защото навярно не възнамеряваш да сложиш SAE 10W-30 масло.Поздрави ЕДИТ. Добавки за двигател и гориво не препоръчвам. Редактирано 29 април 2015 от svetliof Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
volenta Публикувано 29 април 2015 Сподели Публикувано 29 април 2015 Здравей колега, онзи ден дискутирахме тази тема.Моля прочети моето мнение в пост N:2 цък.Като допълнение мога да кажа, че маслото имащо официално оддобрение по MB-Approval 229.5 има не повече от 1.1% сулфатна пепел, колкото Mitsubishi изисква за GDI двигателите за ACEA A3 масло.Или кратката версия е, каквото и да е масло от вискозитетен клас SAE 5W-40, дали Mid SAPS формула, или full SAPS конвенционална такава, ще ти свърши работа. Казвам SAE 5W-40,защото навярно не възнамеряваш да сложиш SAE 10W-30 масло.Поздрави ЕДИТ. Добавки за двигател и гориво не препоръчвам. Много съм ти задължен братко!!!!мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.