Spawn Публикувано 16 октомври 2014 Сподели Публикувано 16 октомври 2014 Така се случи че трябва да сменя една от 5-те шпилки тъй като гайката беше пренатегната и при смяна на гумите излезе тя излезе с половината болт. Въпросът ми е дали след като сваля спирачния апарат, ламарината която предпазва диска от вътрешната страна ще пречи за да сменя шпилката и ще се наложи ли и нейното демонтиране ? А иначе говорим за Лансерче 2008.Някой с предположения или от личен опит нещо да сподели ? Картинки и схеми също помагат. Забравих да попитам, болтовете които държат спирачния апарат а и тези двата които държат челюстите какъв размер са ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar_pk Публикувано 16 октомври 2014 Сподели Публикувано 16 октомври 2014 (редакция) Мисля че можеш да смениш шпилката без да сваляш спирачния апарат - просто завърти диска, така че счупената шпилка да е от противоположната страна на апарата. Ламарината пречи, да. Редактирано 16 октомври 2014 от Petar_pk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spawn Публикувано 16 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2014 Ако ламарината пречи ще стане сложно смяната на болта. Ще трябва да търся информация как се сваля тази ламарина. Но все пак си мисля, че няма да мога да го сваля без да свалям диска, просто няма достатъчно място м/у диска и ламарината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 октомври 2014 Сподели Публикувано 17 октомври 2014 Ако ламарината пречи ще стане сложно смяната на болта. Ще трябва да търся информация как се сваля тази ламарина. Но все пак си мисля, че няма да мога да го сваля без да свалям диска, просто няма достатъчно място м/у диска и ламарината.Ламарината се сваля след като се свали спирачния апарат, защото в предния край точно той я държи, но на теб в случая това не ти трябва, защото след като свалиш апарата и махнеш диска, завърташ главината така, че скъсаната шпилка да дойде на местото на спирачния апарат и действаш .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spawn Публикувано 17 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 17 октомври 2014 Ламарината се сваля след като се свали спирачния апарат, защото в предния край точно той я държи, но на теб в случая това не ти трябва, защото след като свалиш апарата и махнеш диска, завърташ главината така, че скъсаната шпилка да дойде на местото на спирачния апарат и действаш .. Чудесно, ще се справя сам значи. Ще взема да сменя и накладките направо, че са стоковите още и са на 80 000 км. вече. Дисковете още пазят поведение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.