kuncata Публикувано 5 октомври 2014 Сподели Публикувано 5 октомври 2014 Привет колеги, снощи побръмчах малко с моето колтче, изгасих го и до тук добре. Сутринта отивам да го запаля, и след като завъртях ключа тъкмо да запали и изгасна и от тогава не мога да го запаля. Липсва ток до кабелите на свещите. Къде да търся проблема, бобини,комотатор? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 5 октомври 2014 Сподели Публикувано 5 октомври 2014 Пуу, досадна работа. Много неща може да са - и компютър, и датчикът на разпределителния вал също..А може и да е прекъснал някой кабел. Идват ли 12 волта до бобината? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 5 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 5 октомври 2014 Пуу, досадна работа. Много неща може да са - и компютър, и датчикът на разпределителния вал също..А може и да е прекъснал някой кабел. Идват ли 12 волта до бобината?Не съм мерил нищо, но забравих да спомена, че когато завртя клиюча и изключа имобилайзера проверката за двигателя(чек енджин) минава и като завъртя двигателя и държа на стартер около 5 секунди и чека светва. След като върна ключа чека отново гасне и наново се случва същото упражнение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 октомври 2014 Сподели Публикувано 5 октомври 2014 Не съм мерил нищо, но забравих да спомена, че когато завртя клиюча и изключа имобилайзера проверката за двигателя(чек енджин) минава и като завъртя двигателя и държа на стартер около 5 секунди и чека светва. След като върна ключа чека отново гасне и наново се случва същото упражнение........имаш проблем с датчика на коляновия вал....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 5 октомври 2014 Сподели Публикувано 5 октомври 2014 (редакция) Точно. В сервизното пише, че тази грешка се отчита ако 4 секунди колата върти на стартер, обаче не идват импулси от датчика. Преди да търсиш резервен датчик и да го сменяш, прегледай и окабеляването до датчика. Редактирано 5 октомври 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 6 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2014 Точно. В сервизното пише, че тази грешка се отчита ако 4 секунди колата върти на стартер, обаче не идват импулси от датчика. Преди да търсиш резервен датчик и да го сменяш, прегледай и окабеляването до датчика.Благодаря за насоката, в момента колта не ми е под ръка, в първият си свободен ден, ще отида да погледна по-сериозно. Колко трябва да е съпротивлението на този датчик ?Възможно ли е поради проблем с този датчик да няма наличието на искра по кабелите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 29 октомври 2014 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2014 .......имаш проблем с датчика на коляновия вал.......Точно там се оказа проблема, благодаря много :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 октомври 2014 Сподели Публикувано 29 октомври 2014 Точно там се оказа проблема, благодаря много :icon_thumbup:........моля,пак заповядай....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolin Публикувано 6 ноември 2014 Сподели Публикувано 6 ноември 2014 Каква е цената на този датчик, колега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kuncata Публикувано 7 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2014 Каква е цената на този датчик, колега?Купих втора употреба, цяло делко. Нямам представа за цената на датчика. Отговорих ти и на лично. Поздрави :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.