Dzhigrov Публикувано 10 септември 2014 Сподели Публикувано 10 септември 2014 След дълъг размисъл коя е старата столица на БГ най-накрая успях да се регистрирам :icon_n_king: Та здравейте всички в форума.Картинката е следната от малък ме кефят COLT III 1.3GL но никога не съм се наумявал на сериозно да си я взема ,та сега наскоро отоворих гараж за пребоядисване и реших да си стегна една такава из между другото.Така вчера се сдобих с колата в разбира се окаяно състояние ,но е в движение и мисля ,че ще се справя със задачата )) Тази сутрин я запалих за първи път студена (само на бензин е) и беше най-странното запалване което съм имал :D Пали от четвърт ,но работи 2-5 секунди и изгасва ,така трябваше около 5-6 пъти да я пала докъто не запали накрая и след това целия ден нямаше проблем с паленето.Имате ли идеи от какво може да е това ,че утре докато работя мисля да я поремонтирам и да си спестя време с откриването на проблема Благодаря много предварително.Колата е COLT III 1.3GL 1989 година Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 10 септември 2014 Сподели Публикувано 10 септември 2014 Първо разгледай добре палеца и капачката. Ревизирай и кабелите на тъмно. Свещите предполагам си ги сменил. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 11 септември 2014 Сподели Публикувано 11 септември 2014 Здравей, колегаКато запали вдига ли ти оборотите до към 2к и после докато ги сваля гасне? Като дадеш газ на момента ли умира, или? На мен ми правеше такива магарии и накрая се оказа че ЕКУ-то ми е сдало багажа... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vuicho Публикувано 11 септември 2014 Сподели Публикувано 11 септември 2014 Бензинова помпа....??? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dzhigrov Публикувано 11 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2014 Ами смених свещите и кабелите ,определено се пооправи ,ревизирах капачката и не видях значителни износвания и проблеми.Не мога да разбера сега дали е ок защото проблема го прави само сутрин веднъж запали ли после няма никакъв проблем само чуквам стартера и си пали.Иначе и тази сутрин същатата история въртя ключа ,пали супер бързо и гасне ,оборотите са нормални ни се форсира ,но и не реагира на натискане на педала на газте все си гасне ,имам чувството ,че нещо се дави ,но може и да се е оправила утре сутринта ще кажа :D иначе вмомента работя по нея и започвам съвсем да се отчайвам :D трябва да свалям целия двигател защото реших да поучукам бомбетата и станаха едни ями по бомбетата и гредата направо ужас ще се правя на тенекеджия тия дни усещам.Между другото и се замислям за друг двигател ,този изглежда е свършил курса ,а основен ремонт не мисля ,че ще се справя до сега никога не съм разглобявал японски часовник ,та ако имате някъде някой познат който познава някой който продава двигател обаждайте :D Мерси за помоща братлета по късно ще дам резултат и малко снимки да се пофукам малко :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dzhigrov Публикувано 11 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 11 септември 2014 http://postimg.org/gallery/2i50kft1m/c4f4bf26/ Ето го изгнилото менче :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.