Ами смених свещите и кабелите ,определено се пооправи ,ревизирах капачката и не видях значителни износвания и проблеми.Не мога да разбера сега дали е ок защото проблема го прави само сутрин веднъж запали ли после няма никакъв проблем само чуквам стартера и си пали.Иначе и тази сутрин същатата история въртя ключа ,пали супер бързо и гасне ,оборотите са нормални ни се форсира ,но и не реагира на натискане на педала на газте все си гасне ,имам чувството ,че нещо се дави ,но може и да се е оправила утре сутринта ще кажа :D иначе вмомента работя по нея и започвам съвсем да се отчайвам :D трябва да свалям целия двигател защото реших да поучукам бомбетата и станаха едни ями по бомбетата и гредата направо ужас ще се правя на тенекеджия тия дни усещам.Между другото и се замислям за друг двигател ,този изглежда е свършил курса ,а основен ремонт не мисля ,че ще се справя до сега никога не съм разглобявал японски часовник ,та ако имате някъде някой познат който познава някой който продава двигател обаждайте :D Мерси за помоща братлета по късно ще дам резултат и малко снимки да се пофукам малко :mitsu-smiley: