ktborisov Публикувано 11 август 2014 Сподели Публикувано 11 август 2014 Здравейте, колеги. Смених маслото с 5W30 - такова ми препоръчаха в сервиза. Нямам идея какво е било старото. Забелязвам от известно време, че като запаля има едно чукане (като клапан) докато загрее. Четох, че ако маслото е с нисък вискозитет може да се получи такава реакция.Възможно ли е това? Колата е обслужена а разхода на бензин градско е 13,00 - 13,6 това нормално ли е? ( кара се на задно предаване, без вкл. Климатик)? мерси. Поздрави ,Кристиян Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2014 Сподели Публикувано 11 август 2014 Здравейте, колеги. Смених маслото с 5W30 - такова ми препоръчаха в сервиза. Нямам идея какво е било старото. Забелязвам от известно време, че като запаля има едно чукане (като клапан) докато загрее. Четох, че ако маслото е с нисък вискозитет може да се получи такава реакция.Възможно ли е това? Колата е обслужена а разхода на бензин градско е 13,00 - 13,6 това нормално ли е? ( кара се на задно предаване, без вкл. Климатик)? мерси. Поздрави ,КристиянЧукането е повдигач най вероятно, нищо чудно в старото масло да е имало добавка за повдигачи и за това да не е чукало......разхода е толкова, към 13 градско, и 10 извънградско ако е MPI,ако е GDI е по малко....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ktborisov Публикувано 11 август 2014 Автор Сподели Публикувано 11 август 2014 Значи да ттрся такава добавка за повдигачи. Колега може ли да не насочиш към марка? 1.8 Gdi е мотора. Мерси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.