bacard1 Публикувано 15 юли 2014 Сподели Публикувано 15 юли 2014 Привет на всички.Проблемът е,че ми се губи охлаждаща течност,оказа се,че капе в краката на пътника отпред.Колата е спейс стар 1,3,2000 г.,86 к.Въпросите ми са удачен ли е варианта с втора употреба?.Задължително ли е смяната да стане при майстор или в домашни условия би могло да се смени?За сега съм изолирал отоплението,но проблема остава.Ако при някого се намира излишно да пише на лични-разбира се срещу заплащане.Благодаря предварително на всички които ще се включат в темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ttodorov77 Публикувано 16 юли 2014 Сподели Публикувано 16 юли 2014 Колега погледни първата тема на която си писал във форума свързана с конденза в колата явно колата си я взел с този проблем теч който обикновенно е на доста скрито и трудно видимо място и не е нещо което е по силите Ти сам да го спреш трябва Ти най-малко помощ от приятел и малко повече търпение....Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 16 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 16 юли 2014 Колега погледни първата тема на която си писал във форума свързана с конденза в колата явно колата си я взел с този проблем теч който обикновенно е на доста скрито и трудно видимо място и не е нещо което е по силите Ти сам да го спреш трябва Ти най-малко помощ от приятел и малко повече търпение....УспехБлагодаря ти колега за отношението което си взел по проблема ми,твърде вероятно тогава да е започнал малък теч,но колата я карам вече 3 год.Вчера изолирах парното и загубите на охладителна течност спряха,което е добре в смисъл няма проблем с гарнитура.Въпросът е някой от Вас сменял ли е това радиаторче и евентуално съвети и от къде да го закупя на прилични цени.Дали втора употреба би ми свършило работа или е рисковано.Благоваря Ви предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gak Публикувано 17 юли 2014 Сподели Публикувано 17 юли 2014 Ако намериш свястно втора употреба и винаги караш с хубав антифриз не би трябвало да има проблеми.А за смяната май се разглобяваше почти всичко отпред и чак тогава то излиза ... намира се по средата зад копчетата на парното малко по надолу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 юли 2014 Сподели Публикувано 17 юли 2014 Вчера изолирах парното и загубите на охладителна течност спряха,което е добре в смисъл няма проблем с гарнитура.Въпросът е някой от Вас сменял ли е това радиаторче и евентуално съвети и от къде да го закупя на прилични цени.Дали втора употреба би ми свършило работа или е рисковано.Благоваря Ви предварително.Втората употреба винаги носи риск, ако радиаторчето е стояло сухо няколко години, като нищо може да те изненада и да ти остане само разглобяването на арматурното табло и всичко под него ..Търси такова от кола която е карана до последно (катастрофирала примерно) и то с антифриз ..;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 17 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 17 юли 2014 Втората употреба винаги носи риск, ако радиаторчето е стояло сухо няколко години, като нищо може да те изненада и да ти остане само разглобяването на арматурното табло и всичко под него ..Търси такова от кола която е карана до последно (катастрофирала примерно) и то с антифриз ..;)Благодаря Ви колеги,ориентирахте ме и ще взема решение до няколко дни.Благодаря Ви още веднъж за мненията. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.