Премини към съдържание

EVO8 обръщане на волан


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Много време търсих инфо , преди да започна,но тъй като почти нищо няма в нета стартирах по трудния начин. Проба-грешка.

Надявам се темата да е полезна за бъдещи ентусиасти.

Доколкото знам, тъй като не съм от най-редовните тук,нямам право да качвам снимки,но мога да опиша доста от процесите,съпътстващи обръщането.

 

Колата ми е ЕВО 8 FQ 300, внесена от Япония в Англия, от където и пристигна в БГ.

Първо започнах с набавянето на частите. Намерих няколко обяви да човек занимаващ се с доставката на такива от Гърция. Може би е известен в тези среди,но искам да отбележа,че момчето не е особено знаещо.

Платих 2300лева за : преградна ламарина разделяща двигателя от купето,табло, ел. инсталация,педали,климатроник,шумоизолация, въздуховоди,АБС помпа, стойка за АБС помпа, тампони за двигател, жила за багажник и резервоар, моторче за чистачки, рамена за чистачки, копчета на вратите за стъклата.

Оказа се,че преградната ламарина е от Лансер 1,6 2002,след няколко спора по телефона се съгласи с мен,че не са еднакви. С малки преправяния за моя сметка стана. Ел. инсталацията е от някакво друго Ево,но не става за моето. Докара ми климатик, вместо климатроник. Педала на съединителя се оказа ,че и той е от десен волан. Общо взето не е много наясно.

Също така, към АБС помпата той НЕ доставя оригинални стоманени тръбички. Вместо медни , купих оригинални от Лансер 2002г и резултата е уникален.

 

В последствие реших да запазя моята инсталация, за да няма грешки, която удължих където е необходимо. Сменихме ламарината,пренаредихме кабелите,купих друг педал на съединителя от обикновен Лансер от БГ, използвах моите жила за резервоар и багажник.Размених ел. инсталациите на предните врати, заради блока с предпазителите.

Един много важен момент. Преди да започнем с рязането , минах през КАТ. Направиха снимки и пуснаха протокол, след което набиват номера на шасито на друго място. Отне ми 3 седмици,но така или иначе колата не е в движение.

Като цяло, операцията по обръщането не е особено трудна, след като вече знаем какво след кое следва. При сериозна работа, 30 дена е максимума за които всичко може да е готово.

 

Ако някой има въпроси да пита,защото има хиляди дребни неща,за които не се сещам в момента.

 

Поздрави,

 

Тео

Редактирано от teopajero
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Тео,

Може да добавяш и снимки, но ги пусни от външен сайт, например snimka.bg

Ако темата се развие добре със снимки и подробни обяснения стъпка по стъпка, ще я закача като важна тема.

И да бе забравиш да дойдеш пак на някоя среща да видим Евото вече и с ляв волан :)

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Тео,

Може да добавяш и снимки, но ги пусни от външен сайт, например snimka.bg

Ако темата се развие добре със снимки и подробни обяснения стъпка по стъпка, ще я закача като важна тема.

И да бе забравиш да дойдеш пак на някоя среща да видим Евото вече и с ляв волан :)

Поздрави!

 

Здравей,

 

Имам снимки,и може да опитам да кача. Но наистина те няма да са достатъчни. Всеки ,който се интересува ще му кажа през какво трябва да мине.

Иначе сега чакам нов комплект съединител , качваме мотора и сме готови.

post-16795-007396400 1399983126_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заформя се един доста интересен проект ....... :icon_clap:

Успех и да не забравяш да качваш снимки !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заформя се един доста интересен проект ....... :icon_clap:

Успех и да не забравяш да качваш снимки !

 

 

 

То проекта си е заформен, дори е към края си.Обръщането на инсталацията нямам как да се опише,нито пък да се снима. Жица по жица, пин по пин букса по букса,за да идат на правилните места.

Оказва се,че снимките които имам са прекалено големи и ще трябва да ги намаля ,за да ги кача.

Редактирано от teopajero
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То проекта си е заформен, дори е към края си.Обръщането на инсталацията нямам как да се опише,нито пък да се снима. Жица по жица, пин по пин букса по букса,за да идат на правилните места.

Оказва се,че снимките които имам са прекалено големи и ще трябва да ги намаля ,за да ги кача.

 

Качи ги на някой външен сайт, ако ги смалиш, ще се влоши качеството :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека започнем с цената която беше 2800лв. за комплекта! Но в следствие на 2-3месеца преговори (пазарлъци от твоя страна) проявих чисто човешко отношение към голямото ти желание да си направиш колата с възможно най малко средства и направих всичко възможно за да стигнем до цената от 2300лв.!

В предварителният ни разговор непосредствено преди самата покупка те информирах подробно какво включва комплекта (Ламарина, арматурно табло (горна, долна част и лакирана лайсна), тръба с захвати под табло, климатик / климартоник + управлението комплект с въздуховоди, кормилна рейка, педали 3бр., подложка за ляв крак, АБС стойка, ел. инсталация, панелите с копчетата за прозорците, тампон 3 части за скоростната кутия, чистачки комплект с рамена и ел. мотор, 2бр. пласмасови панели около чистачките, жила със стойка и лосче за багажник и капачка резервоар)

Също така те ПРЕДУПРЕДИХ в случай на не съответствие на някоя от частите, че тя ще бъде заменена с друга, като разходите по размяната са за моя сметка. Точно така както се получи с климатика който ти бях изпратил, замених го с климатроник ... забравил си да споменеш!

Относно педалът на съединителя, ел. инсталацията (която 1 път замених за жалост пак с неправилна) и подложката за левият крак- ти казах при последният ни разговор че ще ги доставя до 4ри дни при което ти ми отказа под предтекста че си започнал да преправяш твоята инсталация по съвети на мой колега, че си закупил въпросният педал от друго място и т.н.

Относно ламарината ето и линк към снимки на купето от което е срязана! Не знаех че вместо да пренабият номер рама са заменили цялата ламарина с цел спестяване на данъци в гърция! ( разликата м/у двете е единствено в захвата за разпънката) https://plus.google.com/107007595576943234989/posts/EYodAmR1i4S

Ангажимент за тръбичките не съм поемал и в уговорката ни дори не съм споменавал че са включени в комплекта! Но въпреки всичко ти дадох съвет как да си ги набавиш!

Бях изключително търпелив и коректен с теб!

Съжалявам за причиненото не удобство.

 

 

Здравейте,

 

Много време търсих инфо , преди да започна,но тъй като почти нищо няма в нета стартирах по трудния начин. Проба-грешка.

Надявам се темата да е полезна за бъдещи ентусиасти.

Доколкото знам, тъй като не съм от най-редовните тук,нямам право да качвам снимки,но мога да опиша доста от процесите,съпътстващи обръщането.

 

Колата ми е ЕВО 8 FQ 300, внесена от Япония в Англия, от където и пристигна в БГ.

Първо започнах с набавянето на частите. Намерих няколко обяви да човек занимаващ се с доставката на такива от Гърция. Може би е известен в тези среди,но искам да отбележа,че момчето не е особено знаещо.

Платих 2300лева за : преградна ламарина разделяща двигателя от купето,табло, ел. инсталация,педали,климатроник,шумоизолация, въздуховоди,АБС помпа, стойка за АБС помпа, тампони за двигател, жила за багажник и резервоар, моторче за чистачки, рамена за чистачки, копчета на вратите за стъклата.

Оказа се,че преградната ламарина е от Лансер 1,6 2002,след няколко спора по телефона се съгласи с мен,че не са еднакви. С малки преправяния за моя сметка стана. Ел. инсталацията е от някакво друго Ево,но не става за моето. Докара ми климатик, вместо климатроник. Педала на съединителя се оказа ,че и той е от десен волан. Общо взето не е много наясно.

Също така, към АБС помпата той НЕ доставя оригинални стоманени тръбички. Вместо медни , купих оригинални от Лансер 2002г и резултата е уникален.

 

В последствие реших да запазя моята инсталация, за да няма грешки, която удължих където е необходимо. Сменихме ламарината,пренаредихме кабелите,купих друг педал на съединителя от обикновен Лансер от БГ, използвах моите жила за резервоар и багажник.Размених ел. инсталациите на предните врати, заради блока с предпазителите.

Един много важен момент. Преди да започнем с рязането , минах през КАТ. Направиха снимки и пуснаха протокол, след което набиват номера на шасито на друго място. Отне ми 3 седмици,но така или иначе колата не е в движение.

Като цяло, операцията по обръщането не е особено трудна, след като вече знаем какво след кое следва. При сериозна работа, 30 дена е максимума за които всичко може да е готово.

 

Ако някой има въпроси да пита,защото има хиляди дребни неща,за които не се сещам в момента.

 

Поздрави,

 

Тео

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...