Премини към съдържание

teopajero

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

За teopajero

  • Рожден ден 01/16/1974

Местоживеене

  • Град
    Plovdiv

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    PAJERO 3.0 V6 , EVO 8

teopajero's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. teopajero

    EVO8 обръщане на волан

    То проекта си е заформен, дори е към края си.Обръщането на инсталацията нямам как да се опише,нито пък да се снима. Жица по жица, пин по пин букса по букса,за да идат на правилните места. Оказва се,че снимките които имам са прекалено големи и ще трябва да ги намаля ,за да ги кача.
  2. teopajero

    EVO8 обръщане на волан

    Здравей, Имам снимки,и може да опитам да кача. Но наистина те няма да са достатъчни. Всеки ,който се интересува ще му кажа през какво трябва да мине. Иначе сега чакам нов комплект съединител , качваме мотора и сме готови.
  3. Здравейте, Много време търсих инфо , преди да започна,но тъй като почти нищо няма в нета стартирах по трудния начин. Проба-грешка. Надявам се темата да е полезна за бъдещи ентусиасти. Доколкото знам, тъй като не съм от най-редовните тук,нямам право да качвам снимки,но мога да опиша доста от процесите,съпътстващи обръщането. Колата ми е ЕВО 8 FQ 300, внесена от Япония в Англия, от където и пристигна в БГ. Първо започнах с набавянето на частите. Намерих няколко обяви да човек занимаващ се с доставката на такива от Гърция. Може би е известен в тези среди,но искам да отбележа,че момчето не е особено знаещо. Платих 2300лева за : преградна ламарина разделяща двигателя от купето,табло, ел. инсталация,педали,климатроник,шумоизолация, въздуховоди,АБС помпа, стойка за АБС помпа, тампони за двигател, жила за багажник и резервоар, моторче за чистачки, рамена за чистачки, копчета на вратите за стъклата. Оказа се,че преградната ламарина е от Лансер 1,6 2002,след няколко спора по телефона се съгласи с мен,че не са еднакви. С малки преправяния за моя сметка стана. Ел. инсталацията е от някакво друго Ево,но не става за моето. Докара ми климатик, вместо климатроник. Педала на съединителя се оказа ,че и той е от десен волан. Общо взето не е много наясно. Също така, към АБС помпата той НЕ доставя оригинални стоманени тръбички. Вместо медни , купих оригинални от Лансер 2002г и резултата е уникален. В последствие реших да запазя моята инсталация, за да няма грешки, която удължих където е необходимо. Сменихме ламарината,пренаредихме кабелите,купих друг педал на съединителя от обикновен Лансер от БГ, използвах моите жила за резервоар и багажник.Размених ел. инсталациите на предните врати, заради блока с предпазителите. Един много важен момент. Преди да започнем с рязането , минах през КАТ. Направиха снимки и пуснаха протокол, след което набиват номера на шасито на друго място. Отне ми 3 седмици,но така или иначе колата не е в движение. Като цяло, операцията по обръщането не е особено трудна, след като вече знаем какво след кое следва. При сериозна работа, 30 дена е максимума за които всичко може да е готово. Ако някой има въпроси да пита,защото има хиляди дребни неща,за които не се сещам в момента. Поздрави, Тео
  4. Звъннете да ходим заедно,0889 446 448
  5. Тази седмица ще има ли среща да се запознаем?
  6. Здравей , Включвам се малко късно,но скоро се регистрирах(за втори път) Търсиш ли още Паджеро 3,0 къса база?
  7. teopajero

    Еvo 8

    Мерси.До миналата година имах Pajero Evo,и там имаше доста неизвестни. Предлолагам,че за Ево8/9 въпроса не стои така,но ще разберем скоро.
  8. teopajero

    Еvo 8

    Здравейте, Може би е писано по темата,за което се извинявам предварително. Въпроса ми е за обръщане на дирекцията на Ево8. Някой знае ли дали таблото на Лансер 2003 е същото,като на Ево8?
×
×
  • Създаване...