Премини към съдържание

Mitsubishi Carisma GDI


kkss

Препоръчано мнение

Проблемът е в разходът на гориво. Извън градско 9л на 100км, градско над 11л вече 1 година е така.

Преди година имах каризма със същият мотор бях доволен над 7л на 100км не ми е качвала. Когато я пусна на инерция на неутрална бордът ми отчита 15-17 на 100, а предишната си спомням, че беше 0,5 на сто.

Дайте мнение по въпроса!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

11/100 градско според мен е нормално, но не съм експерт! моята харчи същият мотор харчи зимата 11,5, лятото 9,5 градско извън града пада много!5,5-7,0 Наистина на трябва да отчита 0,5 на скорост без газ.. Да не би електрониката да отчита грешно а колата да не харчи толкова? Интересен проблем! Любопитен съм да чуя мнението на вещите по въпроса...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите съмнения са за дебитомер, но не съм сигурен, ако я занеса в сервиз да я закачат на компютър дали ще открием проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

11/100 градско според мен е нормално, но не съм експерт! моята харчи същият мотор харчи зимата 11,5, лятото 9,5 градско извън града пада много!5,5-7,0 Наистина на трябва да отчита 0,5 на скорост без газ.. Да не би електрониката да отчита грешно а колата да не харчи толкова? Интересен проблем! Любопитен съм да чуя мнението на вещите по въпроса...

 

Предишната толкова гореше, но тази направо ме разби. Катастрофирах преди година със старата, бях доволен от каризмата карах я почти 5години за това си купих отново каризма, но нещо не е наред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предишната толкова гореше, но тази направо ме разби. Катастрофирах преди година със старата, бях доволен от каризмата карах я почти 5години за това си купих отново каризма, но нещо не е наред.

 

Разходка до Пловдив и среща с Milen_z е решението на проблема ти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги, гори тая кола, всеки ден я карам, ще ме разори, отзад постоянно мирише на не изгорял бензин. Дайте идея

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Борче или дезодорант?!?

 

Дезодоранд на ауспоха ли бре Шопоф? :lol:

Ма молят ся, нидей така.

 

Той колегата да попише, а не да чете...:hysterical:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ем мирише на бензин, значи - ароматизатор!

Или да се спре сипването на гориво....

Щото аз разбрах, че колегата търси идеи за миризмата.

Виж, ако е за разхода - има диагностика, па почистване на нагар, разходка до Пловдив.....

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Направих диагностика, всичко е ок, на 4мин качва оборотите, смесеният разходът на гориво в момента е 8,7л на 100км.

Повредата е била от положението на педала на газта, т.е. кракът ми е бил виновен.

 

Имам последен въпрос. С какво масло да карам, марка, на 200 000 км?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПРИСТА,5W30, 5W40.

Препоръчвам ТОВА и ТОВА.

Няма ментета...

 

Вальо, имаш ли информация синтетиката на Приста 4W40 на колко km се сменя и съответно ти на колко я сменяш?

Като питам масларите, за тях друг отговор, освен "за нашите пътища и гориво- 8000 km" не съществува.

Но те са заинтересовани лица :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По думите на адаша "бате Плевен", няма проблем да се изминат 15 000 км от смяна до смяна.

Но твърдо не трябва да се минава границата от 12 месеца експлоатация, защото показателите се влошават.

Когато имах и Лансер, случвало се е да сменям Пристата и на 17 000 плюс км, но не като правило, а щото се бях замотал нещо с километрите. И нямах никакви ядове.

Сега на Колта на сина сменям на 15 000 км, на другият Колт на приблизително 6 000 км и на Каризмата на около 12 000 км,

Или казано иначе - сипвам ново масло или на 12 месеца или на макс 15 000 км - което събитие дойде първо.

....................

Колтовете също ги чеша с 5W30...

И трите ми http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif не бутат масло, пълня ги до 4/5 от показанията на щеката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Маслото съм го вземал, ще ми помогнете ли да си избера маслен филтър, ангренажен ремък с ролките, пистов ремък, свещи и горивен филтър. Интересувам се от марките и качеството на частите, защото не мога да имам вяра на сервизите какво сменят и колко качествени неща купуват, за това съм решил лично аз да си закупувам частите за автомобила

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спрял съм се на този Производител: MANN-FILTER

Държава: Germany

външен диаметър [mm]: 66 мм

вътрешен диаметър 1 [mm]: 54 мм

вътрешен диаметър 2 [mm]: 62 мм

мярка на резбата: M 20 X 1.5

височина [mm]: 90 мм

информация: с един възвратен клапан

налягане на отваряне на обходен клапан [bar]: 1 бар

Номер артикул на препоръчан специален инструмент: LS 6/1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...