kkss Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 Проблемът е в разходът на гориво. Извън градско 9л на 100км, градско над 11л вече 1 година е така.Преди година имах каризма със същият мотор бях доволен над 7л на 100км не ми е качвала. Когато я пусна на инерция на неутрална бордът ми отчита 15-17 на 100, а предишната си спомням, че беше 0,5 на сто. Дайте мнение по въпроса! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slavmav Публикувано 31 март 2014 Сподели Публикувано 31 март 2014 11/100 градско според мен е нормално, но не съм експерт! моята харчи същият мотор харчи зимата 11,5, лятото 9,5 градско извън града пада много!5,5-7,0 Наистина на трябва да отчита 0,5 на скорост без газ.. Да не би електрониката да отчита грешно а колата да не харчи толкова? Интересен проблем! Любопитен съм да чуя мнението на вещите по въпроса... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkss Публикувано 31 март 2014 Автор Сподели Публикувано 31 март 2014 Моите съмнения са за дебитомер, но не съм сигурен, ако я занеса в сервиз да я закачат на компютър дали ще открием проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkss Публикувано 31 март 2014 Автор Сподели Публикувано 31 март 2014 11/100 градско според мен е нормално, но не съм експерт! моята харчи същият мотор харчи зимата 11,5, лятото 9,5 градско извън града пада много!5,5-7,0 Наистина на трябва да отчита 0,5 на скорост без газ.. Да не би електрониката да отчита грешно а колата да не харчи толкова? Интересен проблем! Любопитен съм да чуя мнението на вещите по въпроса... Предишната толкова гореше, но тази направо ме разби. Катастрофирах преди година със старата, бях доволен от каризмата карах я почти 5години за това си купих отново каризма, но нещо не е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 1 април 2014 Сподели Публикувано 1 април 2014 Предишната толкова гореше, но тази направо ме разби. Катастрофирах преди година със старата, бях доволен от каризмата карах я почти 5години за това си купих отново каризма, но нещо не е наред. Разходка до Пловдив и среща с Milen_z е решението на проблема ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkss Публикувано 16 април 2014 Автор Сподели Публикувано 16 април 2014 Колеги, гори тая кола, всеки ден я карам, ще ме разори, отзад постоянно мирише на не изгорял бензин. Дайте идея Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 16 април 2014 Сподели Публикувано 16 април 2014 Борче или дезодорант?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 16 април 2014 Admin Сподели Публикувано 16 април 2014 Борче или дезодорант?!? Дезодоранд на ауспоха ли бре Шопоф? :lol:Ма молят ся, нидей така. Той колегата да попише, а не да чете...:hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 април 2014 Сподели Публикувано 17 април 2014 (редакция) Ем мирише на бензин, значи - ароматизатор!Или да се спре сипването на гориво....Щото аз разбрах, че колегата търси идеи за миризмата.Виж, ако е за разхода - има диагностика, па почистване на нагар, разходка до Пловдив..... Редактирано 17 април 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkss Публикувано 29 април 2014 Автор Сподели Публикувано 29 април 2014 Направих диагностика, всичко е ок, на 4мин качва оборотите, смесеният разходът на гориво в момента е 8,7л на 100км.Повредата е била от положението на педала на газта, т.е. кракът ми е бил виновен. Имам последен въпрос. С какво масло да карам, марка, на 200 000 км? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 април 2014 Сподели Публикувано 29 април 2014 ПРИСТА,5W30, 5W40.Препоръчвам ТОВА и ТОВА.Няма ментета... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkss Публикувано 29 април 2014 Автор Сподели Публикувано 29 април 2014 Благодаря! До сега карах с 10w40 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 29 април 2014 Сподели Публикувано 29 април 2014 ПРИСТА,5W30, 5W40.Препоръчвам ТОВА и ТОВА.Няма ментета... Вальо, имаш ли информация синтетиката на Приста 4W40 на колко km се сменя и съответно ти на колко я сменяш?Като питам масларите, за тях друг отговор, освен "за нашите пътища и гориво- 8000 km" не съществува. Но те са заинтересовани лица Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 29 април 2014 Сподели Публикувано 29 април 2014 По думите на адаша "бате Плевен", няма проблем да се изминат 15 000 км от смяна до смяна.Но твърдо не трябва да се минава границата от 12 месеца експлоатация, защото показателите се влошават.Когато имах и Лансер, случвало се е да сменям Пристата и на 17 000 плюс км, но не като правило, а щото се бях замотал нещо с километрите. И нямах никакви ядове.Сега на Колта на сина сменям на 15 000 км, на другият Колт на приблизително 6 000 км и на Каризмата на около 12 000 км, Или казано иначе - сипвам ново масло или на 12 месеца или на макс 15 000 км - което събитие дойде първо.....................Колтовете също ги чеша с 5W30...И трите ми http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif не бутат масло, пълня ги до 4/5 от показанията на щеката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkss Публикувано 11 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2014 Маслото съм го вземал, ще ми помогнете ли да си избера маслен филтър, ангренажен ремък с ролките, пистов ремък, свещи и горивен филтър. Интересувам се от марките и качеството на частите, защото не мога да имам вяра на сервизите какво сменят и колко качествени неща купуват, за това съм решил лично аз да си закупувам частите за автомобила Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kkss Публикувано 12 Май 2014 Автор Сподели Публикувано 12 Май 2014 Спрял съм се на този Производител: MANN-FILTERДържава: Germanyвъншен диаметър [mm]: 66 ммвътрешен диаметър 1 [mm]: 54 ммвътрешен диаметър 2 [mm]: 62 мммярка на резбата: M 20 X 1.5височина [mm]: 90 мминформация: с един възвратен клапанналягане на отваряне на обходен клапан [bar]: 1 барНомер артикул на препоръчан специален инструмент: LS 6/1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.