Премини към съдържание

Каризма 1.8 Gdi


pendoc

Препоръчано мнение

От няколко месеца наблюдавам, че след като карам около час оборотите падат на празен ход до 400-500. Интересното е, че не играят и обикновено се получава след по-продължително шофиране. През останалото време държи стабилно около 800. Двигателя не прегрява, перката се включва нормално, при включването и оборотите леко се повишават, при включване на климатика- също. Всичко реагира нормално. Рестартирах ECU-то ( според описанията във форума ), държах 1ч. да работи на празен ход, докато се включи няколко пъти перката на радиатора и всичко беще О.К.- заспаха на 800. На другия ден след 1.30ч. шофиране - спирам и отново -400. Молбата ми е за съвет. Предварително благодаря за отговорите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това падане на оборотите като загрее напълно двигатела и се кара извесно време се получава само при спряно положение. Ако изключа от скорост и съм по инерция, независимо с каква скорост, си стоят на 800. Точно на това не мога да намеря обяснение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бихте ли споделили каква сума е необходима годишно за поддръжка и профилактика на този двигател,а и на колата въобще.Че сега съм в процес на търсене на кола и точно Carisma GDI е един от вариантите.Като модел ми харесва, ама нали знаете - не трябва да те измъчва финансово.Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...