ico2 Публикувано 9 март 2014 Сподели Публикувано 9 март 2014 Здравейте,може ли някой да ми даде малко повече инфо за двигател,обслужване,как се държи на пътя,този двигател има ли възможност за газ.Как мога да разбера дали е европеец или японче,имам приятел с Спейс Стар,но Рънърса по ми харесва,Mitsubishi Space Runner 2.0 136 p.s.2000г Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 9 март 2014 Сподели Публикувано 9 март 2014 Здравейте,може ли някой да ми даде малко повече инфо за двигател,обслужване,как се държи на пътя,този двигател има ли възможност за газ.Как мога да разбера дали е европеец или японче,имам приятел с Спейс Стар,но Рънърса по ми харесва,Mitsubishi Space Runner 2.0 136 p.s.2000гМного добър двигател, като на Галант и Вагон. Обслужване - с два ремъка и две ролки, с хидравлични повдигачи е. Газифицира се чудесно, разбира се - за предпочитане е ГИ. Дали е европеец или японец можеш да разбереш по номера на рамата. Японците започват винаги с "J". Лични наблюдения относно поведението му на пътя нямам, аз съм с втори Ранър, но от предния модел. Сядал съм и съм подкарвал за кратко - много ми е удобен, също като моя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rebel Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 (редакция) Прекрасен избор !!! Аз имам и Рънар 2000 г с мотор 4Г63 и Вагон 98 г. Колегата Роско е достатъчно изчерпателен , така че ако ти е по джоба , вземай и няма да съжеляваш Автомобила е идеален за градско и извън градско . Разхода на горивото зависи освен от качественото гориво така и от крака ти , има висока проходимост . Успех с покупката Редактирано 10 март 2014 от rebel Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico2 Публикувано 10 март 2014 Автор Сподели Публикувано 10 март 2014 Благодаря за информацията,тези дни ще ходя да го разгледам,ако ми хареса няма да се чудя много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor70 Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Здравей,Имам го от 4 години. Не е кой знае какво. Не е комфортен автомобил доста е шумен недобре изолиран и потези наши пътища на дълъг път ме натоварва. Мотора също е доста шумен във високите обороти. Имам ГИ градско от 14/100 нагоре извън от 9/100 нормално на магистрала с над 120 12/100 и нагоре говоря за газ.На бензин както и да го карам извън града под 7.5/100 не пада, в града над 12/100. Така че немога да кажа че е икономичен.За сметка на това е доста корав нямал съм проблеми само преден лагер на главина и две биалетки съм сменил.Така,че както си решиш все пак е само една кола. Дано не прозвучи, че съм го оплюл. Късмет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico2 Публикувано 10 март 2014 Автор Сподели Публикувано 10 март 2014 Здравей,Имам го от 4 години. Не е кой знае какво. Не е комфортен автомобил доста е шумен недобре изолиран и потези наши пътища на дълъг път ме натоварва. Мотора също е доста шумен във високите обороти. Имам ГИ градско от 14/100 нагоре извън от 9/100 нормално на магистрала с над 120 12/100 и нагоре говоря за газ.На бензин както и да го карам извън града под 7.5/100 не пада, в града над 12/100. Така че немога да кажа че е икономичен.За сметка на това е доста корав нямал съм проблеми само преден лагер на главина и две биалетки съм сменил.Така,че както си решиш все пак е само една кола. Дано не прозвучи, че съм го оплюл. Късмет.Здрасти,това за шумоизолацията и натоварването на дълъг път ме изненада,по принцип за мен кола която не е удобна за дълъг път не си заслужава,все пак си пътувам често с семейството и колата би трябвало да е удобна за път Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
габо Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Здравей,Имам го от 4 години. Не е кой знае какво. Не е комфортен автомобил доста е шумен недобре изолиран и потези наши пътища на дълъг път ме натоварва. Мотора също е доста шумен във високите обороти. Имам ГИ градско от 14/100 нагоре извън от 9/100 нормално на магистрала с над 120 12/100 и нагоре говоря за газ.На бензин както и да го карам извън града под 7.5/100 не пада, в града над 12/100. Така че немога да кажа че е икономичен.За сметка на това е доста корав нямал съм проблеми само преден лагер на главина и две биалетки съм сменил.Така,че както си решиш все пак е само една кола. Дано не прозвучи, че съм го оплюл. Късмет. Че шумен малко така е,но това е спечифичен шум -душата на двигателя.Относно разхода-повече от 10/100 градско не ми е горял 10/100 извънградско независимо как го карам и то с газов инжекцион Ловато.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 Зависи от настройките на ГИ. И зависи какво търсиш - икономия, или .... Зависи и от начина на каране, много.Моята газова е настроена на спортно каране, мощност от 120 до 150 к.с. И е на 7 години вече, все едни и същи разходи ми е давала и на двете коли, на които е монтирана. Градско минавам с 30л. газ и някакво количество бензин към 270 км, като не карам най-икономично, но и не режа на всеки светофар. София. Междуградско, но не по магистрала, най-вече София - Търново, София - Сливен, но по подбалканската - винаги под 10, скорости до 130На магистрала съм докарвал над 15, към 16, но.......... Лека му пръст на баща ми, питах го едно време колко му гори колата... 2,6 двигател, бензин, от магазина. Та той ми каза - гледаш какво показва скоростомера, махаш нулата отзад и си готов........Не знам как са изолирани новите, старите не блестят от тази страна, но зависи на какво е свикнал човек. Ако си свикнал на кола, която е ниска, да си полулегнал в нея - може и да не ти е удобна на дълъг път. На мен пък Ранъра ми е безумно удобен, на предния Ранър направих 130 000, на сегашния съм вече към 25. Безумно удобен ми е. Преди почти година го взех, гледах всякакви алтернативи - Мазда Премаси, Хонда HRV, Нисан Алмера Тино, Хюндай Матрикс, Киа (забравих каква, не най-голямата)........ Разбира се, че е индивидуално удобството при каране, но изброените марки са далеч от Ранъра. Поне за мен. Мда, говоря за стария Ранър, но позицията на тялото и седалката, позицията на уредите (с изключение на скоростния лост, дреболия), външните размери на колата (В/Ш/Д) са едни и същи както при двата Ранъра, така и при АСХ. Трябва да го покараш......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico2 Публикувано 11 март 2014 Автор Сподели Публикувано 11 март 2014 Горе долу и аз почти същите алтернативи гледам,но найстина ще трябва да го покарам малко,кофтито е че в моя град са рядкост Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko84vw Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 Много зависи за какво точно ще използваш автомобила... За газ може да сложиш газов инжекцион, който смятам, че ще ти свърши работа, тъй като с него ще имаш по-малък разход. Иначе тук колегите добре ти подказаха някои неща свързани с шум и прочие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 11 март 2014 Сподели Публикувано 11 март 2014 Горе долу и аз почти същите алтернативи гледам,но найстина ще трябва да го покарам малко,кофтито е че в моя град са рядкостМога да ти дам впечатления (лични, разбира се) от изброените по-горе марки, може и да са ти от полза. Имам им свалени сервизните ръководства на повечето, изчел съм и наличните форуми.Мазда Премаси - беше ми сред фаворитите, след Ранъра. Адски неудобна седалка, иначе ми хареса. Откъм багажник - нищо кой-знае какво, по-ниска. Зверски неудобна ми е.Хонда HRV - много ми харесва визуално, аз съм си малко башка в харесванията ми относно дизайн, висока и удобна отпред, но.... никога не съм карал по-шумна кола от тази; отзад практически няма място за възрастен човек, багажникът е жива драма, а е толкова нестабилна, че ме отказа от с. Труд до Пловдив........ Нисан Алмера Тино - интериорно и като удобство е направо лидер - чекмеджета, поставки, кожи, багажник - всичко е 6. Много рено има в двигателя, капачката на термостата е бакелитова, отказах се. Не съм я карал и нямам впечатления на пътя как е. Хюндай Матрикс - почти никакъв багажник, макар да има вариант задните облегалки да се регулират. Като цяло е доста по-тесен, не ми е удобен. Киа Каренс - изключително беден избор, така и не намерих някъде наблизо такава. Никаква информация, няма сервизни ръководства за нея, поне аз не намерих. И ми отпадна по дефолт. Длъжен съм да уточня, че съм фен на Мицубиши Спейс Ранър, свикнал съм с колата до степен на срастване с нея и съм до известна степен субективен. Познавам стария модел до болка, а когато ми се наложи да се разделя с него - ще имам сериозна лична драма..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 13 март 2014 Сподели Публикувано 13 март 2014 Да се включа и аз, ако все още въпросът е актуален. Предната ни кола беше Спейс Вагон - 96 г., а настоящата Рънър 2000 г. И предната и тази с 2,0К двигатели. Двигателя наистина е добър и при правилно първоначално обслужване (анг. ремъци, ролки, обтегач) не създава никакви проблеми. Ходовата част също е здрава и стабилна. Не изисква подмяна на едни и същи елементи всяка година. Рънърът - 2000г. е значително по-добре обезшумен спямо Вагона от 96 г. Разхода на 2-те е еднакъв при мене. Вероятно от шофьора... При мене на газ градско 14/100 лятото, 15/100 зимата. Да се има впредвид все пак, че живея на 3 км. от работа и особено зимата от 3-те км. само 1 е на напълно загрял двигател. Извънградско (смесено - магистрали и първокласен път) 10-10,5/100 л. Но рядко карам с 90км. Обикновено 100-110 а на магистрала 140-150. Като седне да кара съпругата ми разхода веднага пада на 9/100. Рънъра ми допада много. Приятен вътрешен дизайн, всичко е на една ръка разстояние, удобни седалки (отпред, отзад да си призная не съм се возил)Високо място на водача, подобрена видимост. Не съм имал проблеми с оборудването в салона. Всичко работи перфектно, с изключение на дисплея (това е болест на този модел и на старовете също), но се оправя за има няма час с що годе добри умения с поялник или прятел с такива. Друго какво да кажа - климатика и парното са добре изчислени. тази вече има филтър за въздуха в купето. Просторна. За разлика от Вагона няма подлакътник и отопление на външните огледала. За сметка на това управлението на задната чистачка е изместен върху лоста за управление на предните. Предни дискове накривих като изтъняха и станаха за смяна. С новите на около 10000 км. нямам проблеми. Забелязах че при повечето Рънъри от новия модел се появяваръжда на бомбетата на макферсона. Така че е хубаво да се огледа добре там. Моя търговец се беше постарал добре в замаскирането и видях истината 3-4 седмици по-късно, като и посвикнах с вида на коша и реших да пипна тук таме с пръст. Не снам защо така се оплаква колегата от Русе от шум. Да, малко по шумна е при висока скорост, но това се дължи според мене на по-високото челно съпротивление. Но е в границите на нормалното. Возил съм хора които карат други марки и модели и съм ги питал за шума. Обикновено ми казват че е по-шумна пр и 90-100, на 130-140 казват че шумят еднакво, а на 180-190 се очудват колко по-тиха била спрямо техните. Та това е. Ще се радвам ако съм бил полезен с инфото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ico2 Публикувано 13 март 2014 Автор Сподели Публикувано 13 март 2014 Благодаря,това беше доста изчерпателна информация,все още нямам свободен ден да разгледам но се надявам тези дни да се похваля Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.