zl0_ev0 Публикувано 4 март 2014 Сподели Публикувано 4 март 2014 Здравейте колеги, проблема е, че когато маслото загрее добре и колата работи на свободна около 900 оборота налягането на маслото пада на 1бар и светва лампата. Колата е ево 4, след основен ремонт (лагери, шлайф на блок, вал, глава). Проверена е няма луфтове по лагерите, маслото е ново фукс 10-60, маслен филтър - сменен, картера е наред (няма удари) и с мотул масло го пробвахме, пак същото. Над тези обороти си надува добре като при пълна гас около 5-6 000 оборота си стига до 6 бара. Ако някой може да ме насочи какво още да проверя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zl0_ev0 Публикувано 5 март 2014 Автор Сподели Публикувано 5 март 2014 проверени са също и клапана на маслената помпа и термостата на маслото и те са ОК ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 март 2014 Сподели Публикувано 7 март 2014 Здравейте колеги, проблема е, че когато маслото загрее добре и колата работи на свободна около 900 оборота налягането на маслото пада на 1бар и светва лампата. Колата е ево 4, след основен ремонт (лагери, шлайф на блок, вал, глава). Проверена е няма луфтове по лагерите, маслото е ново фукс 10-60, маслен филтър - сменен, картера е наред (няма удари) и с мотул масло го пробвахме, пак същото. Над тези обороти си надува добре като при пълна гас около 5-6 000 оборота си стига до 6 бара. Ако някой може да ме насочи какво още да проверя?...проверете си втулковидните лагери на балансир валовете ......или е изленала ,или е застанала не където трябва и налягането пада........и на над 3000 об. нал. на маслото трябва да е на 6 бара до към 8 вече......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.