Ангел38ян Публикувано 23 февруари 2014 Сподели Публикувано 23 февруари 2014 Паджерото ми е нов внос 94 г къса база бензин 3000 ,волана ми се клати ,отворих го отгоре там всичко е добре гайката си е завита както трябва,.Някой знае ли на какво се дължи това ,искам да зная преди да го карам на майстор ,дано не е нщо сложно и скъпо това клатене Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luboV6 Публикувано 26 февруари 2014 Сподели Публикувано 26 февруари 2014 Колега дай малко повече информация за повредата за да може някой да ти даде съвет. От това клати ми се волана не е ясно какво точно се случва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангел38ян Публикувано 4 март 2014 Автор Сподели Публикувано 4 март 2014 Колега дай малко повече информация за повредата за да може някой да ти даде съвет. От това клати ми се волана не е ясно какво точно се случва. Ами какво се случва сядаш хващаш волана с две ръце и се клати в всички посоки имах чуството че отгоре гайката е разхлабена но не е идва някаде по надоло по оста на волана,извинявайте че може би не обяснявам като автомонтьор но толкова разбирам и затова го казвам с прости думи като го натискам маляво надясно напред нагоре сякаш така си го обяснявам някакв лагер който е свършил или втулка незнам какав е този луфт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангел38ян Публикувано 4 март 2014 Автор Сподели Публикувано 4 март 2014 Ами какво се случва сядаш хващаш волана с две ръце и се клати в всички посоки имах чуството че отгоре гайката е разхлабена но не е идва някаде по надоло по оста на волана,извинявайте че може би не обяснявам като автомонтьор но толкова разбирам и затова го казвам с прости думи като го натискам маляво надясно напред нагоре сякаш така си го обяснявам някакв лагер който е свършил или втулка незнам какав е този луфтНе е луфт при въртене ,а просто в покой се клати като го натиснеш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luboV6 Публикувано 9 март 2014 Сподели Публикувано 9 март 2014 За да разбереш по добре къде ти е проблема ще трябва да свалиш двата пластмасови капака около ключа за фаровете и мигачите. Там от долу има планки който държат волана и може да са хлабави. Пластмасите се държат с 3 винта отдолу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 март 2014 Сподели Публикувано 9 март 2014 За да разбереш по добре къде ти е проблема ще трябва да свалиш двата пластмасови капака около ключа за фаровете и мигачите. Там от долу има планки който държат волана и може да са хлабави. Пластмасите се държат с 3 винта отдолу..........според мен, не му работи застопоряването на лоста за чупещия волан........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
luboV6 Публикувано 10 март 2014 Сподели Публикувано 10 март 2014 И аз така си помислих и за това така съм му написал на колегата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангел38ян Публикувано 15 март 2014 Автор Сподели Публикувано 15 март 2014 И аз така си помислих и за това така съм му написал на колегата.Ще сваля пласмасите ще проверя и напиша какво е състоянието,благодаря ви ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ангел38ян Публикувано 3 април 2014 Автор Сподели Публикувано 3 април 2014 Ще сваля пласмасите ще проверя и напиша какво е състоянието,благодаря ви !Свалих ги и до там,има една ме тална аиде да е нарека кутия ,вътре какво има не ми е ясно но има отвор и като напипам пак се клати и там целият прът се клати но докаде ,ше я карам на майстор дано да се сеща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.