Velikov78 Публикувано 23 януари 2014 Сподели Публикувано 23 януари 2014 (редакция) Здравейте,да питам някои дали има представа как се притяга и регулира рейката на ЛАНСЕР 1.5 2008г седан и дали трябва да се сваля или може и на място. Имам един странен шум леко топуркане-тракане при движение по павета или чакъл. Супортите са отремонтирани при стругар не е от тях, всички накрайници шарнири и биалетки са здрав и проверявани са няколко пъти. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ОТЗОВАЛИТЕ СЕ. Редактирано 25 януари 2014 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 януари 2014 Сподели Публикувано 23 януари 2014 .....а защо мислите че е рейка...??Това с притягането не е добро решение и зависи от много неща като : пробег на колата, година,дали е карана само в БГ,както и самото техн. състояние на рейката, както и правилната преценка на мойстора ти.......защото има такива случаи ,като например спукан кожух на рейката, както и затягане на волана при въртенето му........или пък направо си изпуска хидравликата.....Въпросното тропкане ти идва от амортесьора и/или тампона на макферсоните, и това е честа болка сред такива коли...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 23 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 23 януари 2014 (редакция) Ами амортисьорите ги сложихме чисто нови а тампоните и тефлоновите лагерчета бяха в перфектно състояние, по метода на изключване не остава друго освен реиката въпреки че и тя не дава никакви признаци на разбиване. До тук съм ходил на4-5 различни сервиза и всички след обстоен преглед на ходовата част ми казват едно и също - няма луфтове всичко е ок. А автомобила (LANCER 1.5 2008г MIVEC) продължава да си похлопва стабилно по павета и чакъл което ме изкарва извън нерви и чесно казано ме разочарова !!!!!! ): НА около 120 000км е и е купувана тук от българия което ще рече че от създаването си до сега се е движила по нашите красиви и гладки пътища. От горе на всичко като я купих беше и с джанти 18ки и гими 225/40/18 които бяха твърди като камък!!! Редактирано 23 януари 2014 от Velikov78 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 (редакция) Ами амортисьорите ги сложихме чисто нови а тампоните и тефлоновите лагерчета бяха в перфектно състояние, по метода на изключване не остава друго освен реиката въпреки че и тя не дава никакви признаци на разбиване. До тук съм ходил на4-5 различни сервиза и всички след обстоен преглед на ходовата част ми казват едно и също - няма луфтове всичко е ок. А автомобила (LANCER 1.5 2008г MIVEC) продължава да си похлопва стабилно по павета и чакъл което ме изкарва извън нерви и чесно казано ме разочарова !!!!!! ): НА около 120 000км е и е купувана тук от българия което ще рече че от създаването си до сега се е движила по нашите красиви и гладки пътища. От горе на всичко като я купих беше и с джанти 18ки и гими 225/40/18 които бяха твърди като камък!!!........на мен се е случвало и чисто нови амортесьори да тропат........какви сложихте?Освен това е възможно да е от тампоните на щангата стабилизиращата...... Редактирано 24 януари 2014 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 24 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2014 Амортисьорите са каяба (с старите оригиналните също каяба го имаше същото това потропване) не ми се вярва да е от тях. Тампоните на стабилизиращите щанги предна и задна също ги смених преди около 3 месеца с оригинални в БС Бургас. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 всички накрайници шарнири и биалетки са здравипроверявани са няколко пъти. БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО НА ОТЗОВАЛИТЕ СЕ. При мен /писахме в една друга тема/ имаше същото тропане отдолу вдясно, все едно, че нещо ще падне. Цяло лято се завирам под Галанта, смених външен и вътрешен кормилен накрайник, откачах прав и крив долни носачи, с една щанга запъвах навсякъде където се сетих, спирачни апарати...абе кошмар. Всичко бетон, но като карам по калдъръм или мина през плитка дупка...накрая се оказа шарнир на крив носач. Не знам при теб как е окачването, но набутай с една спринцовка през маншоните трансмисионно масло на всички шарнири, биалетки и т.н./един по един и то ще си покаже /Аз като сложа и тропането изчезва, след месец два пак се появява /щото маншона ми е скъсан и излиза маслото, но сега не е за ремонти - напролет/ иначе никакъв луфт няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 24 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2014 (редакция) И това го пробвах но нямаше ефект специално за тропането. Иначе наистина тропка точно доло в дясно. Редактирано 24 януари 2014 от Velikov78 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 Щом маслото не помага значи луфта е осезаем и би трябвало да се забележи ако е по окачването.Иначе е нещо друго разхлабено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 24 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2014 (редакция) Цялата кола изръчках болт по болт гаика по гаика и продължава да си прихлопва когато колата се разтресе по паветата!!!!! Да не би пък да им прихлопват накладките на тези спирачни апарати въпреки че нямат грам луфт в водачите , имат си и пластинки навсякъде???? Направо в чудо се видях , такова нещо не ми се беше случвало!!! Редактирано 24 януари 2014 от Velikov78 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 24 януари 2014 Сподели Публикувано 24 януари 2014 Търси! :D Да не си изпуснал нещо, ключ, бурма или камъче и да се е закрепило някъде по/около носачите отдолу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 24 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 24 януари 2014 Ми тая кола 8 пъти я прегледах от предния до задния номер все щях да видя ако има нещо. Но по принцип нищо и не съм изтървал по нея. Според мен това или са накладките или реиката има някакъв малък луфт които не може да се улови на ръка!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 17 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2014 Сега вече съм на 75% сигурен че е реиката!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 19 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2014 Пичове наистина се оказа реиката! Днес бях в сервиз в Бургас и ми я притегнаха и тракането и топуркането изчезнаха. Струваше ми 80лв понеже си е доста работа(разкача се на цяло реиката) някаде около 3 часа се занимаваха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peci Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 (редакция) Пичове наистина се оказа реиката! Днес бях в сервиз в Бургас и ми я притегнаха и тракането и топуркането изчезнаха. Струваше ми 80лв понеже си е доста работа(разкача се на цяло реиката) някаде около 3 часа се занимаваха.Колега, в кой сервиз ходи,че и аз съм с Лансер.Пиши на лични, ако мислиш ,че е реклама. Редактирано 22 февруари 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 Може и в темата.Не се зачита за реклама.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 22 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2014 (редакция) Може и в темата.Не се зачита за реклама.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifСервиза се намира в конлука срещу бензиностанция ШЕЛ,като идваш от към затвора и стигнеш до шел не-завиваш към шел на дясно а завиваш на ляво. Веднага след това отдясно ще ти останат сервизите( те са няколко един до друг ) вторият от дясно на ляво е този които ти трябва. Васко(тел 0878479157) се казва човекът които притегна моята реика. Редактирано 22 февруари 2014 от Velikov78 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 22 февруари 2014 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2014 И твоята ли се разхлопа ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 22 февруари 2014 Сподели Публикувано 22 февруари 2014 (редакция) И твоята ли се разхлопа ??? Моята е пушка, но инфото може да е от полза на някой колега. Редактирано 22 февруари 2014 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar. Публикувано 9 Май 2014 Сподели Публикувано 9 Май 2014 Сервиза се намира в конлука срещу бензиностанция ШЕЛ,като идваш от към затвора и стигнеш до шел не-завиваш към шел на дясно а завиваш на ляво. Веднага след това отдясно ще ти останат сервизите( те са няколко един до друг ) вторият от дясно на ляво е този които ти трябва. Васко(тел 0878479157) се казва човекът които притегна моята реика.Трябва да отида да я видят и моята че ми трака от 2 год. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
данчо чиликов Публикувано 19 февруари 2015 Сподели Публикувано 19 февруари 2015 Колеги пишете за рейката -от къде, я натягате -някой обърнал ли е внимание от къде се извършва тази операция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Velikov78 Публикувано 19 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2015 Колеги пишете за рейката -от къде, я натягате -някой обърнал ли е внимание от къде се извършва тази операция.Здр колега,на самата реика отгоре и от доло има шестограми от тях се притяга. Проблемът е че трябва да се разкачи реиката от кормилния прът и от купето за да можеш да вкараш шестограм и да я притегнеш. Притяга се съвсем леко !!! Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
данчо чиликов Публикувано 21 февруари 2015 Сподели Публикувано 21 февруари 2015 Моят лансер е 2009 г и е на 190000 км .Всичко по предницата е проверено и ригулирано на стенд , после обучено на комп.Преди е сменено десен носач, който е с шарнира и десен външен накрайник .Но забелязвам малък луфт в рейката -при изгасен мотор и при запален също се усеща .2 ПЪТИ ГО ОБУЧАВАМ с компа И ОТ ВРЕМЕ НА ВРЕМЕ МИ ИЗКЛЮЧВА ЕЛ УСИЛВАТЕЛЯ НА ВОЛАНА .Дали е от него луфт . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.