Премини към съдържание

Реглаж фарове E52A


dreadx

Препоръчано мнение

От къде се регулират фаровете на E52A? Има едни като винтове за (+) отвертка. Но много гадно хрупат когато ги въртя и реших да попитам. Не намерих във форума, в google и в сервизната документация някакъв конкретен отговор.

(в последното не намерих изобщо фаровете, ама и не знам в кой точно раздел да ги търся от цялата книга)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам конкретно за Галант, но те всички фарове имат две врътки (за отверка и/или камък 10) от които се регулират в X и Y осите. Но щом ти хрупа озачава, че имаш начупени зъбчета на механизма или дай боже да са излезнали и да се разместили. Обикновенно едната се намира отгоре на фара а другата на гърба. Предполагам така ти изглеждат фаровете отзад.

 

http://i.ebayimg.com/00/s/NDUwWDYwMA==/z/sIIAAOxydlFSzeox/$_12.JPG

 

По мое мнение тези тиъгълните врътки врътки служат за релгаж. Имаш 4 на брой, по 2 за къси и дълги светлини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, така изглежда фарът. Днес на светло го разгледах - белите капачки с винтчетата за регулиране се свалят и отдолу има метални зъбни колела. Хрупало е от натрупания прах, но заради това не посмях да ги въртя, докато днес не ги разглобих, за да видя какво има вътре. След малко може да отида и да се опитам пак да го настроя, а после ще напиша кое винтче за какво е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://i.ebayimg.com/00/s/NDUwWDYwMA==/z/sIIAAOxydlFSzeox/$_12.JPG

Първият винт настройва късите нагоре/надолу, а вторият - ляво/дясно.

Дългите се настройват от горния винт хоризонтално, а от долния вертикално+хоризонтално.

Рефлекторът е захванат в три точки, а винтовете местят две от тях.

Третата точка на закрепване на рефлекторите се вижда на снимката - тези квадратните кубчета в горната част.

 

Наистина на вертикалния винт за късите ми бяха изронени зъбите, затова и е светело много надолу. В тези пластмасови врътки има ос със зъбно колело, което е много меко и лесно се чупи при по-рязко завъртане. По този начин успях да изроня зъбите на едно от здравите, което яко ме издразни. После свалих всичките 4 пластмасови и довърших настройката, като въртях винтовете с (+) отвертка. Според каталога с частите на руския сайт пластмасовите капачки със зъбните колелца не се предлагат отделно като резервна част. Но имах предостатъчно място за бъркане отзад и въртене с отвертка. Това защото зад левия (шофьорския) фар, който настройвах, мисля че би трябвало да има климатик, но при мен не е монтиран. Ако някой ден реша да инсталирам такъв, сигурно ще трябва да измисля врътки и за настройка на фаровете по оригиналния им начин - с отвертка отгоре. Фарът обаче едно че не е оригинален - няма моторче, и освен това до някои от врътките така или иначе нямаше достъп отгоре - разминаваха се с дупките, през които трябва да мине отвертката. Фарът беше монтиран накриво - някой е изправял ламарините, ама не съвсем.

 

p.s. Не съм намерил фаровете в книгата, защото ги търсих като "headlight", а японците ги наричат "headlamp". В раздел 54-32 CHASSIS ELECTRICAL е описано за какво служат винтовете и са дадени кратки указания за настройка.

Редактирано от dreadx
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...