dreadx Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 От къде се регулират фаровете на E52A? Има едни като винтове за (+) отвертка. Но много гадно хрупат когато ги въртя и реших да попитам. Не намерих във форума, в google и в сервизната документация някакъв конкретен отговор.(в последното не намерих изобщо фаровете, ама и не знам в кой точно раздел да ги търся от цялата книга) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Iliev Публикувано 20 януари 2014 Сподели Публикувано 20 януари 2014 Не знам конкретно за Галант, но те всички фарове имат две врътки (за отверка и/или камък 10) от които се регулират в X и Y осите. Но щом ти хрупа озачава, че имаш начупени зъбчета на механизма или дай боже да са излезнали и да се разместили. Обикновенно едната се намира отгоре на фара а другата на гърба. Предполагам така ти изглеждат фаровете отзад. http://i.ebayimg.com/00/s/NDUwWDYwMA==/z/sIIAAOxydlFSzeox/$_12.JPG По мое мнение тези тиъгълните врътки врътки служат за релгаж. Имаш 4 на брой, по 2 за къси и дълги светлини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2014 Да, така изглежда фарът. Днес на светло го разгледах - белите капачки с винтчетата за регулиране се свалят и отдолу има метални зъбни колела. Хрупало е от натрупания прах, но заради това не посмях да ги въртя, докато днес не ги разглобих, за да видя какво има вътре. След малко може да отида и да се опитам пак да го настроя, а после ще напиша кое винтче за какво е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 20 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2014 (редакция) http://i.ebayimg.com/00/s/NDUwWDYwMA==/z/sIIAAOxydlFSzeox/$_12.JPGПървият винт настройва късите нагоре/надолу, а вторият - ляво/дясно.Дългите се настройват от горния винт хоризонтално, а от долния вертикално+хоризонтално.Рефлекторът е захванат в три точки, а винтовете местят две от тях.Третата точка на закрепване на рефлекторите се вижда на снимката - тези квадратните кубчета в горната част. Наистина на вертикалния винт за късите ми бяха изронени зъбите, затова и е светело много надолу. В тези пластмасови врътки има ос със зъбно колело, което е много меко и лесно се чупи при по-рязко завъртане. По този начин успях да изроня зъбите на едно от здравите, което яко ме издразни. После свалих всичките 4 пластмасови и довърших настройката, като въртях винтовете с (+) отвертка. Според каталога с частите на руския сайт пластмасовите капачки със зъбните колелца не се предлагат отделно като резервна част. Но имах предостатъчно място за бъркане отзад и въртене с отвертка. Това защото зад левия (шофьорския) фар, който настройвах, мисля че би трябвало да има климатик, но при мен не е монтиран. Ако някой ден реша да инсталирам такъв, сигурно ще трябва да измисля врътки и за настройка на фаровете по оригиналния им начин - с отвертка отгоре. Фарът обаче едно че не е оригинален - няма моторче, и освен това до някои от врътките така или иначе нямаше достъп отгоре - разминаваха се с дупките, през които трябва да мине отвертката. Фарът беше монтиран накриво - някой е изправял ламарините, ама не съвсем. p.s. Не съм намерил фаровете в книгата, защото ги търсих като "headlight", а японците ги наричат "headlamp". В раздел 54-32 CHASSIS ELECTRICAL е описано за какво служат винтовете и са дадени кратки указания за настройка. Редактирано 20 януари 2014 от dreadx Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.