Alpha-Toxic Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 (редакция) Здравейте колеги,От скоро се сдобих с Галант '97 и имам следния проблем...Лоста много трудно влиза на 2-ра. По-точно, нали има предпазител, който не ти разрешава да смениш на първа като се движиш с над 10-тина км/ч; нещо се е прецакал и ми пречи да сменя и на 2-ра.Като тръгвам, 1-2-3 върви добре, но после назад от 3-ра на 2-та не става, освен ако не намаля много.Колата я имам от скоро (няколко месеца), проблема си беше там още като я взех (сигурно 2-3 години). По принцип и така става да се кара (леко на 3-та с полусъединител вместо 2-ра), обаче ме изнервя и мисля да го оправя. Та въпросът е някой виждал ли е подобно нещо? Имате ли представа какъв е проблема и колко е сложен (и потенциално скъп) ремонта? Къде могат да го оправят? Благодаря предварително за всяка информация по въпроса. Редактирано 10 януари 2014 от Alpha-Toxic Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 11 януари 2014 Сподели Публикувано 11 януари 2014 Превключвай с междинна газ и ще ти е много по лесно.. Ремонта не е много евтин, но зависи от гледната точка синхронизатора ти е заминал предполагам, за по точна цена сигурно ще се намери кой да каже.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 януари 2014 Сподели Публикувано 11 януари 2014 Здравейте колеги,От скоро се сдобих с Галант '97 и имам следния проблем...Лоста много трудно влиза на 2-ра. По-точно, нали има предпазител, който не ти разрешава да смениш на първа като се движиш с над 10-тина км/ч; нещо се е прецакал и ми пречи да сменя и на 2-ра.Като тръгвам, 1-2-3 върви добре, но после назад от 3-ра на 2-та не става, освен ако не намаля много.Колата я имам от скоро (няколко месеца), проблема си беше там още като я взех (сигурно 2-3 години). По принцип и така става да се кара (леко на 3-та с полусъединител вместо 2-ра), обаче ме изнервя и мисля да го оправя. Та въпросът е някой виждал ли е подобно нещо? Имате ли представа какъв е проблема и колко е сложен (и потенциално скъп) ремонта? Къде могат да го оправят? Благодаря предварително за всяка информация по въпроса.......естествено че сме виждали такова нещо.....но прди да прибегнеш до кутията, първо виж помпите дали са регулирани добре и дали имат някакъв проблем.....не каза кой мотор е, и коя година е колата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 януари 2014 Сподели Публикувано 11 януари 2014 Лоста много трудно влиза на 2-ра. По-точно, нали има предпазител, който не ти разрешава да смениш на първа като се движиш с над 10-тина км/ч; нещо се е прецакал и ми пречи да сменя и на 2-ра. Та въпросът е някой виждал ли е подобно нещо? Имате ли представа какъв е проблема и колко е сложен (и потенциално скъп) ремонта? Къде могат да го оправят? На 2-ра скорост също има "предпазител" :D и ти е прецакан и той най вероятно, за това е проблема с превключването ..Подобно нещо сме виждали, лекува се с нови предпазители (синхронизатори) ..Ремонта може да ти го направи човека писал преди мен, гледам че сте градски и може първо да идеш да ти прегледа помпите (както е споменал) и тампоните на избирача и на жилата ..Синхронизатора на 2-ра е от порядъка на 180- 220 лв., този на 1-ва е към 80- 90 лв., хубаво е също да се смени поне предния лагер на първичния вал, като се отвори кутията, той е 30- 40 лв ...Цената за свалянето на кутията и за ремонта и са въпрос на договаряне .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpha-Toxic Публикувано 11 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2014 Благодаря много за инфото.Колата е 97', бензин 2 литра V4, 5 скоротна ръчна Да, в София съм и мисля да я оправя тая глупост, че ме дразни... така че DJ Tymbi, ако ти се занимава пиши някое телефонче на ЛС да се разберем.Или препоръчайте някой сервиз, дето знаят какво правят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alpha-Toxic Публикувано 11 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2014 Колата е 97', бензин 2 литра V4, 5 скоротна ръчнаinline 4, разбира се, не V4не мога да намеря бутона за едит... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.