anery Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 Здравейте ! От няколко дни съм собственичка на едно сладурско COLT - че .Колата е 1.1 , 2005 г , 75 коня .Естествено отидох да си сменя маслото и филтрите се оказа , че има някакъв проблем .Майстора каза , че не е виждал такова нещо - целия филтър е напоен с масло .А колата си върви перфектно .....разходих се с нея до провинцията и обратно - никакъв проблем, карах и в града .Някакви идеи ? Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 (редакция) Здравей, би ли уточнила за кой филтър става въпрос ,масления през него минава маслото няма как да е чист .От вън ли е омаслен ? Честита придобивка много безавариини километри с нея. :icon_thumbup: Редактирано 7 януари 2014 от lesko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anery Публикувано 7 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2014 (редакция) Здравей, би ли уточнила за кой филтър става въпрос ,масления през него минава маслото няма как да е чист .От вън ли е омаслен ? Честита придобивка много безавариини километри с нея. :icon_thumbup: Въздушния за съжаление ... Извинявам се , но тези неща хич не са ми ясни , а според майстора трябвало да е сух .Той ми го показа , буквално капеше масло от него ... Редактирано 7 януари 2014 от anery Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 А в двигателя маслото докъде стига на щеката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anery Публикувано 7 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2014 Преди да ми сменят маслото днес беше до половината .Сега вече маслото е сменено и е на горна точка . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 (редакция) Здрасти, няма да се плашиш не е голяма беда, най-вероятно старото масло не е било сменяно поне 2 години и се е превърнало повече във мътна вода от колкото на масло, следователно като загрее двигателя и маслото се изпарява през отдушник и отива точно при въздушния филтър. Сега вече имаш и супер зацапана дроселова клапа, която като се затопли времето ще ти направи малко номерца и пак ще се шашкаш. Покарай така около 2000км като наблюдаваш нивото на маслото редовно и ако не намалява, и ако филтъра е сух значи съм прав и няма от какво да се притесняваш, ако филтъра пак е омаслен и маслото в двигателя е намаляло вече може и да имаш друг по-сериозен проблем, но невярвам. На първият ми колт като го купих липсваше 1.5 л масло. щеката беше суха, а въздушният филтър пълен с масло, може би литър да имаше, направо течеше като го изкрах от кутията ;) обслужих го и му врътнах 10к км за 3 месеца, без да изразходи грам масло или да омасли въздушния филтър. Успех Редактирано 10 януари 2014 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.