Премини към съдържание

Проблем в турбото ла L200 2.5-114коня


Препоръчано мнение

Турбината ми на L200-2.5-114 коня, както работеше от един път пълни двигателя с масло, и добре че това се случва при ниски обороти та не блокира двигателя.

човекът които два пъти е носил турбината на ремонт твърди че е нова, не знам за 500лв-възможно ли е.Твърди че имам проблем в двигателя.Въпреки че и без турбина пали от четвърт, няма изпушване от ауспуха проверил съм и отдушника за запушване,както и няма масло в отдушника.КАКВО МИСЛИТЕ КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА

При втората турбина съм я сложил и не съм и закачал още тръбите. Като работи двигателя изхвърля масло от към изхода за интеркулера за сега по малко. не знам страх ме е да го карам!

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Турбината ми на L200-2.5-114коня както работеше от един път пълни двигателя с масло и добре че това се случва при ниски обороти та не блокира двигателя.

човекът които двапъти е носил турбината на ремонт твърди че е нова, не знам за 500лв-възможно ли е.Твърди че имам проблем в двигателя.Въпреки че и без турбина пали от четварт, няма изпушване от аупуха проверил съм и отдушника за запушване,както и няма масло в отдушника.КАКВО МИСЛИТЕ КАДЕ Е ПРОБЛЕМА

При втората турбина съм я сложил и не съм и закачал още трабите.Като работи двигателя изхвърля масло от към изхода за интерколера за сега по малко. не знам страх ме е да го карам!

.............а дали е масло, или е нафта с масло???Я проверете пак и тогава пишете какво точно установихте......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

човекът които два пъти е носил турбината на ремонт твърди че е нова, не знам за 500лв-възможно ли е..............................

При втората турбина съм я сложил и не съм и закачал още тръбите.

За 500 лв. е почти невъзможно и един ремонт на турбината да е правен, за 2 ремонта изобщо да не говорим ..:)

Като сложи втората турбина напълни ли я предварително с масло преди да запалиш ? Ако не си и тя няма да кара дълго ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.............а дали е масло, или е нафта с масло???Я проверете пак и тогава пишете какво точно установихте......

 

 

масло със сигорност та от каде турбото има общо с нафтата??? а и уш е в гаранция

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 500 лв. е почти невъзможно и един ремонт на турбината да е правен, за 2 ремонта изобщо да не говорим ..:)

Като сложи втората турбина напълни ли я предварително с масло преди да запалиш ? Ако не си и тя няма да кара дълго ..

 

за втория ремонт не съм плаштал защото уш е в гаранция, а и турбината беше смазана предварително от маисторите то се вижда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

нова турбина струва колкото колата,по последни спомени беше някъде около 2.400 Е..ремонтите почват от 800 и това е без монтаж демонтаж..така че сам си направи сметката :)за 5-600 лв ,можеш да купиш евентуално втора употреба ,без гаранция колко ще изкара

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

масло със сигорност та от каде турбото има общо с нафтата??? а и уш е в гаранция

.........общо няма,но исках да разбера едно нещо, и то е, ако както си караш и по някое време сама почне леко да се форсира,след време почне неконтролируемо да вдига оборотите, дори и да изгасиш мотора, той пак ще работи и ще вдига оборотите до толкова, докато се пръсне мотора, защото на практика не можеш да го угасиш......това е така, тъй като от ГНП-то и по точно от семеринга му, почва да изпуска нафта ,тя влиза в моторното масло и го меша, по някое ввреме нафтата става много и разрежда маслото, а то пък почва да влиза в смук. колектори от турбината, тъй като тя изпуска от дифтунгите на оста й.......и така сместа от нафта и масло се качва по колектора и от там - в мотора, но преди това пълни пътищата на въздуховода, а там пък е интеркулера, който е отгоре на мотора.....и все едно ти наливаш по малко от сместа директно в колектора и мотора се само изфорсирва неконтролируемо......това е много опасно, тъй като може да се пръсне или счупи,защото не можеш да го угасиш стандартно чрез конт. ключ.......единственото ,което може да се направи, е да се даде на 4-5-та предавка, и да се натисне яко спирачката, дръпне ръчната и дори да се подпре на някой бордюр и пускаш съединителя, само така може да се угаси мотора и то ако е ръчна кутията,ако е автомат, лошо, трябва да затапиш бързо въздуховода и да чакаш да спре, но трябва да я усетиш още в началото кога ще го направи ,тъй като се губи време, а през това време може да гръмне мотора......така че проблема не е в турбината, а в ГНП-то........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това е вариант но по вероятно е просто да е издухало турбината и пълни куулера с масло..проверява се лесно..но си е цифра за отстраняване на проблема

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...