Arinoks Публикувано 10 декември 2013 Сподели Публикувано 10 декември 2013 Здравейте!Включва ми се блокировка на предния мост на Л200-2004г по време на движение и лампата за блокажа започва да мига.Има обаче и предисловие,което може и да е важно.Преди около година започна да мига лампата по малко,а в последствие и постоянно.Преди няколко месеца предния мост ми зацепи/тогава не знаех че е било това/,но после дълго време нямаше проблем.В последствие започна да зацепва все по често,а сега като потегля и след километър-два вече се чува познатия шум и като спра се включва. Моля ви за някакви идеи за проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 11 декември 2013 Сподели Публикувано 11 декември 2013 Опитай пак .Без да се обиждате но в един пост споменавате напълно объркано проблеми с преден мост , блокаж на преден мост и шум от раздатка . В краина сметка на никого не му става ясно какъв точно е проблема . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arinoks Публикувано 11 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2013 Опитай пак .Без да се обиждате но в един пост споменавате напълно объркано проблеми с преден мост , блокаж на преден мост и шум от раздатка . В краина сметка на никого не му става ясно какъв точно е проблема .Няма да обяснявам подробно,че явно само обърквам нещата,та бях на доктор и диагнозата беше ,че в даден момент /вече почти веднага като потегля/ми се блокирал предния мост,подобно на задния,но без да е включена 4-ката,по думите на механника.Не можа да установи коя е причината,и предложи да отида на компютър,евентоално да установят къде е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arinoks Публикувано 12 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2013 Прегледайте маркучите по предната вакум муфа, маркучите към ел.клапаните управляващи муфата, също така погледнете да не е пукната мембраната на муфата. Муфата стои на планка закрепена за предния диференциал и служи за зацепване и отцепване на полуоската. http://s23.postimg.org/94ns95v2f/pic.jpgБлагодаря за съвета,първо тях ще проверя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 5 януари 2014 Сподели Публикувано 5 януари 2014 Благодаря за съвета,първо тях ще проверя.или самите клапани,намират се в коша на двигателя-при паджеро правят номера-вътре има дунапренени филтърчета-задръстват се,кабели се оголват и окъсяват,предполагам че и при Л200 е така..другия вариант е в привода на раздатката-тоест в лостовата система за включване..въпросът е дали зацепват колелата на предния мост,или зацепва целия привод на предния мост-кардан,диф и колела Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arinoks Публикувано 6 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2014 Прегледайте маркучите по предната вакум муфа, маркучите към ел.клапаните управляващи муфата, също така погледнете да не е пукната мембраната на муфата. Муфата стои на планка закрепена за предния диференциал и служи за зацепване и отцепване на полуоската. http://s23.postimg.org/94ns95v2f/pic.jpgЗдравейте отново и ЗА МНОГО ГОДИНИ!!!Мисля че открих проблема и сега търся вакум клапана, който изключва муфата на предния мост.Някой да предлага такъв? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 6 януари 2014 Сподели Публикувано 6 януари 2014 Здравейте отново и ЗА МНОГО ГОДИНИ!!!Мисля че открих проблема и сега търся вакум клапана, който изключва муфата на предния мост.Някой да предлага такъв?клапана ,който е долу на моста или тези които са горе при двигателя-те са два един до друг.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 6 януари 2014 Сподели Публикувано 6 януари 2014 Здравейте отново и ЗА МНОГО ГОДИНИ!!!Мисля че открих проблема и сега търся вакум клапана, който изключва муфата на предния мост.Някой да предлага такъв?клапана ,който е долу на моста или тези които са горе при двигателя-те трябва да са два един до друг..проверяват се лесно ,като се откачи буксата и се подаде ток директно от акумулатора,ако са здрави трябва да се чува цъкане..проверяваш поотделно всеки от двата..аз имам един наличен,до последно работеше...така че ако проблема е там мога да помогна...въпреки че ,ако са те пробвай да ги свалиш.сваляш им капачките ,вадиш дунапрена,пръскаш с WD 40 и пробваш..обикновено изтича една гнас отвътре,и ако само е задръстен тръгва-това си е болест при паджеро Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 6 януари 2014 Сподели Публикувано 6 януари 2014 32082 трябва да са два броя,проверяват се както писах..и имам един ,който работи ако не се е скапал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arinoks Публикувано 8 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2014 Клапана, който изключва вакум-муфата е номер 32082 на схемата, а този който е монтиран на моста (32045), всъщност е само ел.ключ и показва дали е включена или изключена муфата.Кой от двата ти е необходим?Клапаните са 2 на една планка.Трябва ми този,който е отворен когато не му подадено напрежение.Другия е обратен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 9 януари 2014 Сподели Публикувано 9 януари 2014 колеги и аз имам л200 и имам проблем с предното на мене постоянно ми свети лампата че ми е включено предното ама това не ми е проблем от вътре си включва и си изключва безпроблемнно проблема е че като го включа и го натоваря започва да пука възможно ли е да изключва и включва само Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 що погледна какъв имам и ако ти върши работа го пращам..светенето на лампите е "болест" на паджеро и л200,получава се точно от задръстване или изгаряне на клапанчетата..което значи че се зацепва муфата на предния мост,но не е зацепено двойното от раздатката..тоест нямаш силово въртене,а само паразитно,което освен да ти вдига разхода и да ти убива скоростта друго не прави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 добре товаа пукане от какво е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 добре товаа пукане от какво е.......пукането сигурен ли си че идва отпред? Да не е от средата , под предния ред седалки? С хъбове ли си ?...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan81 Публикувано 11 януари 2014 Сподели Публикувано 11 януари 2014 не съм с хъбове пукането се чува ту от едната страна ту от другата според зависи кое колело хване на здраво Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 12 януари 2014 Сподели Публикувано 12 януари 2014 хмм,ами пукане може да се появи при непълно зацепване на някое от колелата...което може да е резултат от повредения привод Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.