Премини към съдържание

Постоянен "+" на релето?


Препоръчано мнение

Колеги, според вас, като гледате тези схеми, постоянен "+" ли се подава на реле-регулатора(където съм оградил с червено на първата снимка) без ключа да е подаден на контакт?

Снимка 1, Снимка 2, Снимка 3, Снимка 4, Снимка 5

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да :good:

Колата ми е 1.3 от 1999г. Понеже имах проблем със зареждането, т.е. нямаше зареждане и въобще липсваше чисто електрически да се подава "+" на буксата (S), която отива в релето (явно предишния собственик е барникал по инсталацията), аз изведох един кабел до тази букса (S) на релето, като взех сигнала от контактния ключ, на който след подаване на контакт идваше "+", обаче по този начин се получаваше пад на напрежението и ми се вдигна зареждането на почти 15V. Сега изведох един кабел директно от шината при блока на предпазителите в двигателния отсек и зареждането се оправи (нормално е). Но ми се стори странно да има постоянен "+" на релето(при изключен контакт) и сложих да минава подаването на сигнала през реле и допълнителен предпазител 10А, което включва при подаване на контакт. Т.е. сега нямам постоянен "+" на реле-регулатора, а само като подам контакт. Въпоса ми е дали не съм сгрешил нещо? И какво може да стане, ако махна добавеното от мен реле или оставя нещата така?

Редактирано от mitsubishi_user
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е 1.3 от 1999г. Понеже имах проблем със зареждането, т.е. нямаше зареждане и въобще липсваше чисто електрически да се подава "+" на буксата (S), която отива в релето (явно предишния собственик е барникал по инсталацията), аз изведох един кабел до тази букса (S) на релето, като взех сигнала от контактния ключ, на който след подаване на контакт идваше "+", обаче по този начин се получаваше пад на напрежението и ми се вдигна зареждането на почти 15V. Сега изведох един кабел директно от шината при блока на предпазителите в двигателния отсек и зареждането се оправи (нормално е). Но ми се стори странно да има постоянен "+" на релето(при изключен контакт) и сложих да минава подаването на сигнала през реле и допълнителен предпазител 10А, което включва при подаване на контакт. Т.е. сега нямам постоянен "+" на реле-регулатора, а само като подам контакт. Въпоса ми е дали не съм сгрешил нещо? И какво може да стане, ако махна добавеното от мен реле или оставя нещата така?

 

Здравей колега имах същия проблем като твоя и аз бях подал постоянен плюс през контакта но наистина зареждаше много. Докато един ден нещо ровичках из коша на двигателя и бях махнал въздушния филтър и забелязах една една букса под него много окислена и едното кабелче прекъснато премахнах буксата снадих всички кабели и всичко се оправи . Потърсия таз букса виж дали проблема нее от там. Излиза от един дебел сноб кабели които отива зад двигателя малко е завряна отзаде зад скорустната кутия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...