mitsubishi_user Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 Колеги, според вас, като гледате тези схеми, постоянен "+" ли се подава на реле-регулатора(където съм оградил с червено на първата снимка) без ключа да е подаден на контакт?Снимка 1, Снимка 2, Снимка 3, Снимка 4, Снимка 5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 1 декември 2013 Сподели Публикувано 1 декември 2013 Да :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi_user Публикувано 2 декември 2013 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2013 (редакция) Да :good:Колата ми е 1.3 от 1999г. Понеже имах проблем със зареждането, т.е. нямаше зареждане и въобще липсваше чисто електрически да се подава "+" на буксата (S), която отива в релето (явно предишния собственик е барникал по инсталацията), аз изведох един кабел до тази букса (S) на релето, като взех сигнала от контактния ключ, на който след подаване на контакт идваше "+", обаче по този начин се получаваше пад на напрежението и ми се вдигна зареждането на почти 15V. Сега изведох един кабел директно от шината при блока на предпазителите в двигателния отсек и зареждането се оправи (нормално е). Но ми се стори странно да има постоянен "+" на релето(при изключен контакт) и сложих да минава подаването на сигнала през реле и допълнителен предпазител 10А, което включва при подаване на контакт. Т.е. сега нямам постоянен "+" на реле-регулатора, а само като подам контакт. Въпоса ми е дали не съм сгрешил нещо? И какво може да стане, ако махна добавеното от мен реле или оставя нещата така? Редактирано 2 декември 2013 от mitsubishi_user Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.bg Публикувано 3 декември 2013 Сподели Публикувано 3 декември 2013 Колата ми е 1.3 от 1999г. Понеже имах проблем със зареждането, т.е. нямаше зареждане и въобще липсваше чисто електрически да се подава "+" на буксата (S), която отива в релето (явно предишния собственик е барникал по инсталацията), аз изведох един кабел до тази букса (S) на релето, като взех сигнала от контактния ключ, на който след подаване на контакт идваше "+", обаче по този начин се получаваше пад на напрежението и ми се вдигна зареждането на почти 15V. Сега изведох един кабел директно от шината при блока на предпазителите в двигателния отсек и зареждането се оправи (нормално е). Но ми се стори странно да има постоянен "+" на релето(при изключен контакт) и сложих да минава подаването на сигнала през реле и допълнителен предпазител 10А, което включва при подаване на контакт. Т.е. сега нямам постоянен "+" на реле-регулатора, а само като подам контакт. Въпоса ми е дали не съм сгрешил нещо? И какво може да стане, ако махна добавеното от мен реле или оставя нещата така? Здравей колега имах същия проблем като твоя и аз бях подал постоянен плюс през контакта но наистина зареждаше много. Докато един ден нещо ровичках из коша на двигателя и бях махнал въздушния филтър и забелязах една една букса под него много окислена и едното кабелче прекъснато премахнах буксата снадих всички кабели и всичко се оправи . Потърсия таз букса виж дали проблема нее от там. Излиза от един дебел сноб кабели които отива зад двигателя малко е завряна отзаде зад скорустната кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.