Премини към съдържание

Газова уредба Течна Фаза Виале


vladimir0v

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

За добро или лошо пиша във форума главно заради тази газова уредба, всичко друго по колата ми е в рамките на нормалното.

По същество: Взех си Каризма в средата на 2011 г. и исках точно Каризма именно заради фабричните Виале, с които са оборудвани много от холандските красавици. В крайна сметка, след 2,5 години съм на кръстопът дали да не продам Виалето и исках да се допитам до вас, тъй като не смятам, че съм достатъчно компетентен да преценя дали е правилното решение или не.

Виалето дойде в България с проблем в електрониката. Един от тримата специалисти в София, които ги оправят, тогава се справи с проблема и колата ми запали. Още в началото обаче усещах леко придърпване. С времето това придърпване се увеличаваше, а единственото неработещо нещо, което въпросният "специалист" виждаше, беше филтъра на бутилката, който профилактично ходех до София да чистя при него. Закачена уредбата на софтуера не показваше никакви дефекти. При последното ми посещение дори ми беше отрязал маркуча, за да ми сложи филтър на самия маркуч, което беше капката на всичко. Уви, тъй като живея 9 месеца в годината в Германия, а през останалото време в Шумен, няма как постоянно да ходя до София и да се занимавам с въпросния клоун, затова сякаш искам просто да се отърва от цялата уредба и тя да отиде в ръцете на някой, който първо наистина има нужда от нея и второ, знае как да я обслужва адекватно. Взимам ли правилното решение и мога ли реално да й взема пари/бартер за газова с изпарител ?

Ще се радвам някой с познания по темата да ми отговори, ще ви бъда много благодарен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

За добро или лошо пиша във форума главно заради тази газова уредба, всичко друго по колата ми е в рамките на нормалното.

По същество: Взех си Каризма в средата на 2011 г. и исках точно Каризма именно заради фабричните Виале, с които са оборудвани много от холандските красавици. В крайна сметка, след 2,5 години съм на кръстопът дали да не продам Виалето и исках да се допитам до вас, тъй като не смятам, че съм достатъчно компетентен да преценя дали е правилното решение или не.

Виалето дойде в България с проблем в електрониката. Един от тримата специалисти в София, които ги оправят, тогава се справи с проблема и колата ми запали. Още в началото обаче усещах леко придърпване. С времето това придърпване се увеличаваше, а единственото неработещо нещо, което въпросният "специалист" виждаше, беше филтъра на бутилката, който профилактично ходех до София да чистя при него. Закачена уредбата на софтуера не показваше никакви дефекти. При последното ми посещение дори ми беше отрязал маркуча, за да ми сложи филтър на самия маркуч, което беше капката на всичко. Уви, тъй като живея 9 месеца в годината в Германия, а през останалото време в Шумен, няма как постоянно да ходя до София и да се занимавам с въпросния клоун, затова сякаш искам просто да се отърва от цялата уредба и тя да отиде в ръцете на някой, който първо наистина има нужда от нея и второ, знае как да я обслужва адекватно. Взимам ли правилното решение и мога ли реално да й взема пари/бартер за газова с изпарител ?

Ще се радвам някой с познания по темата да ми отговори, ще ви бъда много благодарен.

 

Филтър има единствено отпред ,метален и се отваря и се чисти......прекъсването може да се получи от няколко неща.....проблем с електрониката на помпата, която преобразува от постояннотоков 12 Волта към трифазно напрежение, тъй като помпата няма четки в нея.......другото което може да прекъсвва е,проблем в ЕКУ-то,третото е филтъра и 4 - някоя дюза да прави проблем.....дюзите са 4 вида,бяла,зелена, лилава и черна- тъмносиня.......моя Галант навремето имаше прекъсване от време на време, и въпреки че всичко беше наред, пак прекъсваше, накрая се оказа дюза и купих вт. ръка 2 бр. и то за по малък мотор,мисля че моите бяха лилави а аз сложих бяла или нещо такова......колата и до ден днешен си я кара другия собственик и не се е оплаквал от нея.......освен това, прекъсване може да се получава от високоволтовата система на мотора, ,а не от ГИ .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Филтър има единствено отпред ,метален и се отваря и се чисти......прекъсването може да се получи от няколко неща.....проблем с електрониката на помпата, която преобразува от постояннотоков 12 Волта към трифазно напрежение, тъй като помпата няма четки в нея.......другото което може да прекъсвва е,проблем в ЕКУ-то,третото е филтъра и 4 - някоя дюза да прави проблем.....дюзите са 4 вида,бяла,зелена, лилава и черна- тъмносиня.......моя Галант навремето имаше прекъсване от време на време, и въпреки че всичко беше наред, пак прекъсваше, накрая се оказа дюза и купих вт. ръка 2 бр. и то за по малък мотор,мисля че моите бяха лилави а аз сложих бяла или нещо такова......колата и до ден днешен си я кара другия собственик и не се е оплаквал от нея.......освен това, прекъсване може да се получава от високоволтовата система на мотора, ,а не от ГИ .....

 

 

Ще ви пиша на лично, аз и преди съм идвал до вашия гараж с тази кола :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Ще ви пиша на лично, аз и преди съм идвал до вашия гараж с тази кола :)

 

Здравейте,

Някой може ли да препоръча сервиз за такива Виалета ?

След като мой приятел докара колата до сервиза на Пламен днес, той му е казал че не се занимава с настройки на газови, а само с ремонт на помпи. След като е бит целия път от Шумен до София е малко тъжно да се получи такъв отговор, но след като Пламен така е преценил, няма значение. Ако някой от вас се сеща за място с диагностика и ремонт на течни фази, където можем да я закараме в София и където да я оправят наистина, ще съм много благодарен. Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой може ли да препоръча сервиз за такива Виалета ?

След като мой приятел докара колата до сервиза на Пламен днес, той му е казал че не се занимава с настройки на газови, а само с ремонт на помпи. След като е бит целия път от Шумен до София е малко тъжно да се получи такъв отговор, но след като Пламен така е преценил, няма значение. Ако някой от вас се сеща за място с диагностика и ремонт на течни фази, където можем да я закараме в София и където да я оправят наистина, ще съм много благодарен. Благодаря предварително.

0888225955-Николай от Пловдив,това е сервиз за ВИАЛЕ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Някой може ли да препоръча сервиз за такива Виалета ?

След като мой приятел докара колата до сервиза на Пламен днес, той му е казал че не се занимава с настройки на газови, а само с ремонт на помпи. След като е бит целия път от Шумен до София е малко тъжно да се получи такъв отговор, но след като Пламен така е преценил, няма значение. Ако някой от вас се сеща за място с диагностика и ремонт на течни фази, където можем да я закараме в София и където да я оправят наистина, ще съм много благодарен. Благодаря предварително.

.......приятеля ти не е говорил с мен , тъй като мен ме е нямало там, говорил е с моя колега и той правилно му е казал че не се занимаваме с настройки и диагностики, а само с ремонт на помпи,преобразуватели,ЕКУ-та и т.н......но по скоро с помпите им.......никой не се е обаждал на мен и ако това беше станало, нещата щяха да се развият по друг начин......Ако приятеля ти е още в София, нека ми се обади.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...