hinkov68 Публикувано 29 септември 2013 Сподели Публикувано 29 септември 2013 Паля колата не държи обороти вместо да са високи докато загрее са ниски и като подам газ глъхне и гасне 2 генерация еклипс.На газ няма проблеми върви като самолет а на бензин забива на 5 хил оборота и не иска да върви.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 септември 2013 Сподели Публикувано 29 септември 2013 Паля колата не държи обороти вместо да са високи докато загрее са ниски и като подам газ глъхне и гасне 2 генерация еклипс.На газ няма проблеми върви като самолет а на бензин забива на 5 хил оборота и не иска да върви..Запушени дюзи и проблем с МПХ......с обикновенна АГУ си нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hinkov68 Публикувано 29 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2013 (редакция) Инжекцион. Редактирано 30 септември 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 септември 2013 Сподели Публикувано 29 септември 2013 инжекционКогато си на бензин, имаш пооблем с оборотите на пр. ход но кога? Като е студен мотора или като е топъл.......има ли разлика в оборотите на пр. ход като си на газ и на бензин? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hinkov68 Публикувано 29 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2013 (редакция) При студен автомобил изобщо е изключено да потегля, давам газ и направо забива надолу стрелката на оборотомера и почват да гърмят гърнетата, и гасне колата.Разликата при бензин и газ е около 200 оборота, на бензин е около 800 на газ 1000. Редактирано 30 септември 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 септември 2013 Сподели Публикувано 29 септември 2013 при студен автомобил изобщо е изключено да потегля давам газ и направо забива надолу стрелката на оборотомера и почват да гърмят гърнетата и гасне колатаРазликата при бензин и газ е около 200 оборота на бензин е около 800 на газ 1000Значи имаш 2 проблема: - не ти работи МПХ или ЕКУ-то не го управлява - запушени дюзи и/или прецакано ЕКУ на колата......Коя година е колата ти ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hinkov68 Публикувано 29 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 29 септември 2013 1997 аз имам съмнения за прехвърлен зъб на ангренажния ремък. Миналата година давах дюзите на ваничка моторчето е прочистено.Обаче компютъра на еклипса не е Mitsubishi а е Bosch... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 30 септември 2013 Сподели Публикувано 30 септември 2013 Едва ли е от компа, ако той е прецакан, няма да върви и на газ. Съмнява ме ГИ да е със нацяло самостоятелен комп. Провери си налягането на бензина в рейката. Ако регулатора е прецакан се държи точно по този начин. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hinkov68 Публикувано 30 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 30 септември 2013 не са на едно все пак е газов инжекцион.Ако проблема е в компа ако се закачи няма ли да излезе грешка??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 1 октомври 2013 Сподели Публикувано 1 октомври 2013 Ясно, че не са на едно. Но повечето управления на ГИ просто леко пренагласят сигнала от основния комп на двигателя. по тоя повод, ако е скапан основния комп, проблемите най-често са и на газ и на бензин. Има вариант "газовия" компютър да е напълно самостоятелен, но цената е друга и по тоя повод са рядкост. Нищо не ти пречи да пуснеш диагностика, даже е препоръчително. Напълно възможно е да се ебава някой от температурните датчици например. Но ако проблема е механичен (задръстен филтър, полуразкапана помпа, лоща връзка по кабели/релета, пикаеща дюза, заседнал регулатор и т.н.), диагностиката няма да покаже нищо. Ако не е много трудно, откачи маркуча за обратния бензин и виж дали изобщо нещо минава от там. Разбира се внимателно, без да се забравя, че бензина се пали много лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hinkov68 Публикувано 1 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 1 октомври 2013 днеска проверявахме налягането в помпата всичко е перфектно....ще почистя дюзите и инжекторите и вече и от там ако не е и не знам.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 2 октомври 2013 Сподели Публикувано 2 октомври 2013 днеска проверявахме налягането в помпата всичко е перфектно....ще почистя дюзите и инжекторите и вече и от там ако не е и не знам.... Чисто от любопитство, какво налягане все пак отчете? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hinkov68 Публикувано 2 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2013 2.8 празен ход и 4 на форсаж Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.