Премини към съдържание

Препоръчано мнение

  • Admin

Вчера започна MITSUBISHI РАЛИ ТЕЛЕФОНИКА-ДАКАР 2005.Тимът ще се бори за пета поред и десета в историята на участието на Mitsubishi победа в най-тежкото продължително автомобилно състезание в света,които старт беше даден на първи януари 2005 г. в Барселона, Испания.Петте заводски подготвени автомобила ще бъдат пилотирани от изключително опитни състезатели, доказали своите възможности с многобройни успехи в подобни изпитания. На волана на единия Mitsubishi Pajero Evolution ще седне двукратният победител в Дакар – японецът Хироши Масуока с навигатор германеца Андреас Шулц, а другият ще бъде управляван от френския миналогодишен победител Стефан Петерхансел, притежаващ шест титли в генералното класиране при мотоциклетите и спечелил първата си победа с Mitsubishi в началото на 2004 година. Негов навигатор ще бъде французинът Жан-Пол Котре. В актива на Масуока са победите в последния маратон "Desert Challenge" в Обединените арабски емирства, така и триумфалните представяния в Дакар през 2002 и 2003 година.

 

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/Pajero20EVO.jpg

 

Французинът Люк Алфан - бивш носител на Световната купа в ски-алпийски дисциплини заедно със своя навигатор Жил Пикар и испанецът Хоан ("Нани") Рома - победител в генералното класиране при мотоциклетите в Дакар 2004, ще управляват третия и четвъртия болид Mitsubishi Pajero Evolution. Отдясно на Нани Рома ще седне живеещият в Андора Анри Ман.

Германската състезателка Андреа Майер се класира пета в генералното класиране на Дакар 2004, а в новия маратон ще се опита да надвие конкурентите си зад волана на единствения в тазгодишния отбор на Mitsubishi пикап L200. Навигатор на Майер ще бъде французинът Жан-Мишел Полато.

 

http://www.mitsubishibg.com/bigboss/Team20Dakar2005.jpg

 

Тук са последните новини за Dakar 2005

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Най-тежкото и прочуто африканско рали – Dakar, навлезе в четвъртия си ден с етапа Рабат – Агадир с обща дължина 666 км, от които връзки са 543 км и 123 км са специален етап за класиране. Тазгодишното издание на ралито е с по-къс, но по-натоварен маршрут. Етапите са с два по-малко, отколкото през миналата година, общият километраж е по-къс със наколко стотин километра. Това помага на 27-то издание на ралито да е малко по-евтино за участниците и да се използват по-малко сервизни автомобили.

 

От всичките етапи на състезанието три са в Испания, два в Мароко, шест в Мавритания, два етапа са в Мали и три етапа в Сенегал. Най-дългият етап е в Испания – Барселона – Гранада – 919 км, най-късият е също там – Барселона – Барселона – 18 км / пролога/. Общата дължина на ралито е 8956 км от които 5431 км са скоростни етапи, а 3525 км са етапи за връзка.

 

Ралито реално стартира на 1 януари в 10 часа, но на 31 декември премина пролога, наречен Super Special. В етапа със специално 6-километрово и 100% пясъчно трасе на плажа в Кастелдефелс стартираха 463 участника с мотоциклети, четириколки, леки коли, пикапи и камиони. Общият брой на автомобилите в кервана е още по-голям – 686, като се броят сервизните автомобили и камионите. Учудваща победа при автомобилите отбеляза американския пилот Роби Гордън с Volkswagen, който за пръв път стартира в рали изобщо в живота си. Той беше аплодиран изключително френетично от огромната тълпа от 200 000 зрители наобиколили плътно трасето на етапа. При мотоциклетистите най-бърз беше 34-годишният французин Давид Фретине. Мотоциклетът му Yamaha е с ходов обем 450 куб. см и има уникална задвижваща система и на двете колела, която Фретине пази за пясъците на Мавритания.

 

В най-тежката категория – камионите отново пилот се окичи за пръв път с етапна победа – 48-годишният датчанин Ханс Бекс с DAF победи с 14 секунди фаворита Кабиров от Русия с Камаз и най-дългогодишния участник в ралито – Ян Де Рой. Миналогодишният победител Чагин, също с Камаз, остана едва седми.

 

Новини за Mitsubishi и рали Дакар

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дааммм,ето кво стана днес на Дакар............. :D

....и не се съмнявайте за друго нещо......... Стефан Петерханзел от Франция с "Мицубиши" спечели днешния седми, най-дълъг етап на рали Дакар от Зуерат до Тишит от 669 километра и излезе начело в генералното класиране при автомобилистите.

 

Петерханзел, който е шампион за миналата година, измина 660-те километра специална отсечка за 8 часа, 21 минути и 57 секунди. Това е втора етапна победа за французина в тазгодишното издание на надпреварата след вчерашния му успех.

 

Втори завърши Насер Сале Ал Атиях (Катар, БМВ) на 25.40 минути, а трета остана Юта Клайншмит (Германия, "Фолксваген") с време 8:48.04 часа. В генералното класиране Петерханзел води с 21.32 минути пред Люк Алфон (Франция, "Мицубиши"), а Клайншмит е трета с изоставане от 22.44 минути. Забележете разликата м/у времената.............въпреки че нито един в челната тройка не е имал проблеми........ : :first:

 

Японецът Кенжиро Шинозука, който спечели ралито през 1997 година, отпадна в днешния етап, заради катастрофа със своя "Нисан". Шинозука и неговият навигатор се отърваха без сериозни контузии.

Жалко само за японеца от конкуренцията.....то го имаше на снимките които сме дали като примерни за фанелки.........ако не се лъжа до миналата година се състезаваше с Митсубиши....... :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Бившият шампион по ски алпийски дисциплини Люк Алфан с "Мицубиши" спечели деветия етап при автомобилистите от рали Дакар. Французинът Алфон измина най-бързо 361-километровото разстояние от Тиджикжа до Атар за 4:52.39 секунди, с което записа първа етапна победа.

Лидерът в генералното класиране Стефан Петерханзел също от Франция с "Мицубиши" завърши втори на малко повече от минута и половина след Алфан, но запази аванса си на върха на подреждането на повече от 20 минути пред днешния победител.

 

Резултати от деветия етап на рали Дакар:

 

автомобилисти:

1. Люк Алфон (Франция, "Мицубиши") - 4:52.39 часа

2. Стефан Петерханзел (Франция, "Мицубиши") + 1.31 минута

3. Роби Гордън (САЩ, "Фолксваген") + 17.29

4. Юта Клайншмит (Германия, "Фолксваген") + 19.13

5. Хироши Масуока (Япония, "Мицубиши") + 23.50

 

генерално класиране:

1. Стефан Петерханзел (Франция, "Мицубиши") - 22:45.57 часа

2. Люк Алфон (Франция, "Мицубиши") + 20.01

3. Юта Клайншмит (Германия, "Фолксваген") + 40.26

4. Жиниел дьо Вилиер (Южна Арфика, "Нисан") + 3:03.02 часа

5. Хироши Масуока (Япония, "Мицубиши") + 3:52.19

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Френският пилот Стефан Петерханзел постигна трета етапна победа в автомобилното рали "Дакар", след като спечели 10-ия етап днес :first:

 

Петерханзел завърши в Атар първи, изминавайки 483-ите километра за пет часа, 22 минути и 58 секунди.

 

На второ място се нареди друг французин - бившият шампион в спускането в алпийските ски Люк Алфон, който завърши на 1:27 минути след Петерханзел :second: Германката Юта Клайншмид е трета, оставайки на 30:19 минути. Петерханзел е и генерален лидер след днешната победа с общо време 28:08.55 часа, където също води пред Алфон и Клайншмид.

Класиране в етапа при автомобилистите:

1. Стефан Петерханзел (Франция) с "Мицубиши" - 5 часа, 22минути, 58 секунди

2. Люс Алфон (Франция) с "Мицубиши" - на 1:27 минути

3. Юта Клайншмид (Германия) с "Фолксваген" - на 30:19 минути

4. Роби Гордън (САЩ) с "Фолксваген" - на 37:54

5. Ари Ватанен (Финландия) с "Нисан" - на 43:37 минути

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Харесва ми как се диша прахта на MITSUBISHI :first:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...