Виктор Борисов Публикувано 14 август 2013 Сподели Публикувано 14 август 2013 Здравейте, чисто нов съм в този форум и горд собственик на Mitsubishi Pajero IO (доколкото разбрах не е Pinin), автоматик, Super Select, 1.8 I с газов инжекцион.Живея в София, а колата стои в Тетевен, нещо като резервна, за лов, за хижа и т.н. Имам 2 бързи въпроса и очаквам конкретни отговори (локумите ги ям в друг форум )1. Има ли вариант и как става упражнението да се скопи зумера за скорост. Наложи се да ходя до Гърция с Pajero - то, тъй като основната кола беше хванала бронхит и я лекуваха и над 120 км/ч зумера пее яко.2. На таблото има иконка на колата с възможност да свети: заден мост (2H), преден и заден мост (4Н), преден и заден + междинен диф (4HLc). Дотук добре, НО... на "малкото бастунче" има и 4LLc (ситуацията е същата като при режим 4HLc но допълнително е включена понижаваща предавка, използва се при особенно тежък режим големи наклони, сняг и т.н.)този ход при мене липсва, т.е. мога да бутам бастунчето веднъж право напред (4Н) и още венъж наляво и напред (4HLc) и дотук, а как да включа 4LLc, като лостът няма повече ход наникъде. Все си мисля, че нямам понижаваща предавка, въпреки, че на обозначението на лостчето е налице. Моля, ако бъркам някой да ме поправи.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 18 август 2013 Сподели Публикувано 18 август 2013 Здравей, Двигателя ГДИ ли е ? Последната позиция влиза с натискане на лостчето на долу и бутане напред . поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Виктор Борисов Публикувано 19 август 2013 Автор Сподели Публикувано 19 август 2013 Здравей, Двигателя ГДИ ли е ? Последната позиция влиза с натискане на лостчето на долу и бутане напред . поздрави1. Не, не е GDI, мисля, че е MPI.Доколкото знам няма "IO" с GDI. Ако греша, моля да ме поправиш!2. МЕРСИ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 август 2013 Сподели Публикувано 19 август 2013 Зумерите обикновено са в таблото от страната на лампите за осветление. Трябва да се свали. "Скопил" съм няколко на японски машини, но не и на Mitsubishi. Някои са на куплунг и се махат лесно. При единия обаче беше запоен, нямаше поялник наоколо, капнах му капка контактно лепило през дупката и млъкна Успех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Виктор Борисов Публикувано 20 август 2013 Автор Сподели Публикувано 20 август 2013 IO основно са GDI.Мойто не е GDI. Има си нормално монтиран газ. инжекцион без никакви нестандартни джаджи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minyo Публикувано 20 август 2013 Сподели Публикувано 20 август 2013 Хм излиза че има с МПИ http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/49494.html мислех си че не са за нашия пазар I0 и са само с десни волани изхождайки от тази статия http://ftp.domainbg.com/SG/articles/Mitsubishi%20Pajero%20Pinin.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.