Премини към съдържание

Пропуск от мека връзка


Препоръчано мнение

Здравейте!

 

Въпроса ми е: Възможно ли е пропуск на газове от меката връзка да влияе на работата на двигателя, основно на ниските обороти, и на мощността като цяло.

Мисля че има кислороден сензор преди и след връзката,та може нещо да се омотва компютъра...или не?

Мицубишито е Пинин 1,8 GDI.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,

 

По принци би могло но е малко вероятно и все пак зависи колко е голям пропуска на газове ?

Усещате ли при движение изгорели газове в купето , някакъв завишен шум при работа на двигателя идващ от изпускателната система ?

И въобще как разбрахте , че има пропуск ?

 

поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами взе да бръмчи изотдолу като болид на писта, та ги огледах тръбите, и на края на връзката намерих малка дупка :)

За щастие не пуши и не мирише, но той двигателя никога не е правил такива работи...

Появи се лека нестабилност на оборотите на празен ход(не е нормалната процедура надолу-нагоре)- за момент подскачат със 100-150 об/мин за 4-5 секунди

и пак се връщат на 550-600.

Като сменя връзката ще видим дали има разлика, но ми стана любопитно дали е въобще възможно това да влияе по такъв начин,или трябва да планирам "профилактика" на мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами взе да бръмчи изотдолу като болид на писта, та ги огледах тръбите, и на края на връзката намерих малка дупка :)

За щастие не пуши и не мирише, но той двигателя никога не е правил такива работи...

Появи се лека нестабилност на оборотите на празен ход(не е нормалната процедура надолу-нагоре)- за момент подскачат със 100-150 об/мин за 4-5 секунди

и пак се връщат на 550-600.

Като сменя връзката ще видим дали има разлика, но ми стана любопитно дали е въобще възможно това да влияе по такъв начин,или трябва да планирам "профилактика" на мотора.

 

Според мен шанса да променя обороти от меката връзка е нищожен . На мен също ще ми е интересно за резултат след смяната на меката връзка .

Относно профилактиката предполагам знаеш , че не всеки сервиз може да диагностицира и ремонтира ГДИ агрегати .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами взе да бръмчи изотдолу като болид на писта, та ги огледах тръбите, и на края на връзката намерих малка дупка :)

За щастие не пуши и не мирише, но той двигателя никога не е правил такива работи...

Появи се лека нестабилност на оборотите на празен ход(не е нормалната процедура надолу-нагоре)- за момент подскачат със 100-150 об/мин за 4-5 секунди

и пак се връщат на 550-600.

Като сменя връзката ще видим дали има разлика, но ми стана любопитно дали е въобще възможно това да влияе по такъв начин,или трябва да планирам "профилактика" на мотора.

Зависи какви стойности ще ти дадат някои параметри при диагностиката......но обикновено от опит знам, че след 150 000 км пробег почват да правят тези проблеми и си трябва "профилактика"......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Връзката е сменена - оборотоите се нормализираха :icon_rock: Не знам защо,но е факт!

Що се отнася до диагностиката - поне тук във Варна има 2-3 сервиза със софтуер за Пинин, а и те си нямат никаква (ама съвсем никаква) идея

кои параметри да гледат,да не говорим за допустими стойности, причини и т.н. Ако няма грешки-значи си пушка... ама то ако има-колата вече

ще се е обадила;нали идеята е да се хванат нещата отрано(поне аз тъй си мисля).

 

Късмет и успех (и приятна отпуска) на всички!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...