Borislav Penev Публикувано 2 април 2013 Сподели Публикувано 2 април 2013 Колеги Каризмата се разболя нещо.Снощи ми се наложи да откача акумулатора и естествено след това направих процеса по самодиагностика,но проблема с гасненето и ниските обороти не се оправи.Направих процеса няколко пъти на загрял двигател но уви не се оправи.Ходих при майстор,той каза,че най-вероятно ми е заминала дроселовата клапа и е за смяна в петък съм си запазил час да ми я закачат на компютър да видим къде ще излезе болката.Майстора каза,че на тези коли им е било болка да им се скапват въпросните клапи имали някой който може да изкаже някакво мнение по въпроса?Благодаря предварително :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 2 април 2013 Сподели Публикувано 2 април 2013 Ей много специалисти се навъдиха, много умни....И как се е счупила след откачане на акумулатора обясни ли ти. Как им се ще едни 100-150лв да лапнат а.....Свали клапата почисти я добре и от предната страна и отзад. Слагай и тогава прави процедурата.....Ако колата е 2001 и по-нова, при адаптацията трябва да е закачена за компютър..... ако е от тези по-новите и не ти се ходи на диагностика, ми звънкаш да ти обясня че е дълго за писане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Penev Публикувано 2 април 2013 Автор Сподели Публикувано 2 април 2013 Ей много специалисти се навъдиха, много умни....И как се е счупила след откачане на акумулатора обясни ли ти. Как им се ще едни 100-150лв да лапнат а.....Свали клапата почисти я добре и от предната страна и отзад. Слагай и тогава прави процедурата.....Ако колата е 2001 и по-нова, при адаптацията трябва да е закачена за компютър..... ако е от тези по-новите и не ти се ходи на диагностика, ми звънкаш да ти обясня че е дълго за писане. Колега Каризмата е 2000 година декември месец по талон.Тоя "майстор" каза,че била капсулована демек не се отваря,но след твоя коментар разбрах,че ще мога да я почистя(както си и мислех аз).Някаква схема къде се намира тази клапа,че си нямам и на идея къде е пък и няма кой да ми я покаже Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 2 април 2013 Сподели Публикувано 2 април 2013 Иди в "Чакала" при Ваньо - направо да ти я свали.После си я почисти, ако смяташ, че си компетентен да го направиш, без да я повредиш.После Ваньо да ти я монтира обратно.И после звънни на Миленски - да ти обясни какво да правиш по-нататък....................... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Penev Публикувано 2 април 2013 Автор Сподели Публикувано 2 април 2013 Иди в "Чакала" при Ваньо - направо да ти я свали.После си я почисти, ако смяташ, че си компетентен да го направиш, без да я повредиш.После Ваньо да ти я монтира обратно.И после звънни на Миленски - да ти обясни какво да правиш по-нататък....................... Колега не мога ли сам да си я сваля(само искам да ми посочите на някой схема къде се намира)да си я почистя и да си я сложа понеже действам с баща ми,а той е инженер и цял живот с автомобили и камиони се е занимавал :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 3 април 2013 Сподели Публикувано 3 април 2013 Е, щом баща ти е инженер и цял живот все с автомобили и камиони се е занимавал, да отвори предният капак и лесно ще я намери..........Жокер - дросела е свързан с въздушният филтър посредством дебел, оребрен, гумен маркуч с диаметър приблизително 80 мм.Втори жокер: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Borislav Penev Публикувано 8 април 2013 Автор Сподели Публикувано 8 април 2013 Реших проблема колеги,почистване на дросел с препрограмиране и всичко си дойде на мястото :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vui4o Vanio Публикувано 8 април 2013 Сподели Публикувано 8 април 2013 Ха сега отиди при първия "майстор" и му кажи много "по-здрави" ! :mad: За GDI първо ако не можете да отидите при Милен, то поне се консултирайте с него бе колеги . той е нашия човек и ако не може да ви помогне лично, то ще го направи със съвети и няма да съжалявате и да си давате парите по "пишман майстори " . :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.