Nik H Публикувано 15 март 2013 Сподели Публикувано 15 март 2013 Здравейте, Имам проблем с моята Каризма 1,8 GDI. Като загрее държи много ниски обороти и се менят постоянно. Звучи все едно прекъсва, но може да е от това че са твърде ниски. При потегляне колата няма достатъчно мощност. Започва да набира добре около 3000 оборота. На тестера показа 2 грешки: P0170 fuel trim bank 1 и p0301 cylinder 1 misfire detected. Проверих свещите - всичките са черни. Няма пушек от ауспуха но мирише на суров бензин. Смених дебитомера - ефекте беше минимален. Мисля утре да сваля дросела и да го почистя. Може ли да ми дадете някакви съвети, защото съм в Англия, а тук са големи "майстори". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 16 март 2013 Сподели Публикувано 16 март 2013 Здравейте, Имам проблем с моята Каризма 1,8 GDI. Като загрее държи много ниски обороти и се менят постоянно. Звучи все едно прекъсва, но може да е от това че са твърде ниски. При потегляне колата няма достатъчно мощност. Започва да набира добре около 3000 оборота. На тестера показа 2 грешки: P0170 fuel trim bank 1 и p0301 cylinder 1 misfire detected. Проверих свещите - всичките са черни. Няма пушек от ауспуха но мирише на суров бензин. Смених дебитомера - ефекте беше минимален. Мисля утре да сваля дросела и да го почистя. Може ли да ми дадете някакви съвети, защото съм в Англия, а тук са големи "майстори".Пробвай да откачваш кабела на всяка една свещ по отделно при работещ двигател.Ако на някой цилиндър няма промяна в работата на двигателя-там се явява проблема! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik H Публикувано 16 март 2013 Автор Сподели Публикувано 16 март 2013 Ако проблема е в някоя от свещите или лулите - само на този цилиндър ще е черна свещта, а те всичките са черни. Почистих дросела - никакъв ефект. пак няма мощност в ниските обороти. Мисля си за вакуум регулатора ама не знам.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik H Публикувано 17 март 2013 Автор Сподели Публикувано 17 март 2013 Забравих да спомена че като подам газ и я оставя на свободен ход оборотите се задържат на около 2000 и после падат много бавно ( може би им трябват около 20 сек или повече) после достигат около 500 и започват да играят. Преди да сменя дебитомера играеха с +- 1000 оборота (все едно някой и подава газ), а сега с около +- 200 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik H Публикувано 18 март 2013 Автор Сподели Публикувано 18 март 2013 Намерих проблема - маркучите на вакуума бяха обърнати. Мощността се върна но оборотите са високи. На място при загрят двигател държи около 2000 оборота и след няколко секунди падат бавно до около 1400 оборота и заковават там. От къде мога да ги намаля? Може ли някой да помогне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 18 март 2013 Сподели Публикувано 18 март 2013 (редакция) Годината на производство?? Кой маркучи са били обърнати, ако неможете да обясните точно и снимка ще свърщи работа. Прекъсването постоянно ли го има, и в двата режима на работа на празен ход ли се проявява, или само в единия. Разполагате ли с диагностичен тестер които да извади пълна информация от датчиците, или можете само да четете грешките. ????Дросела почистен ли е, и ако да адаптация направена ли е?? Какво е налягането на горивото?? Редактирано 18 март 2013 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik H Публикувано 18 март 2013 Автор Сподели Публикувано 18 март 2013 Годината на производство?? Кой маркучи са били обърнати, ако неможете да обясните точно и снимка ще свърщи работа. Прекъсването постоянно ли го има, и в двата режима на работа на празен ход ли се проявява, или само в единия. Разполагате ли с диагностичен тестер които да извади пълна информация от датчиците, или можете само да четете грешките. ????Дросела почистен ли е, и ако да адаптация направена ли е?? Какво е налягането на горивото??2001 e Произведена. Маркучите на Purge Control Solenoid Valve, K5T48395, така се казва на английски не знам как е на български съжалявам. Мога само да прочета грешките само. Дросела е почистен и направих адаптация, но мога да я повторя утре. Няма разлика и в двата режима на празен ход не прекъсва. Не мога да кажа какво е налягането на горивото. Утре ще направя снимка на маркучите. Тук качих клип с това как са оборотите http://dox.bg/files/dw?a=505168acd0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik H Публикувано 20 март 2013 Автор Сподели Публикувано 20 март 2013 http://dox.bg/files/dw?a=3bff62554bhttp://dox.bg/files/dw?a=ba628669c9 На този датчик бяха сменени маркучите. Можете ли да ми кажете каква му е ролята и дали има друг номер освен този, защото с този номер не мога да го открия никъде. Всъщност намерих го на едно място ама пише че е за Протон. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 март 2013 Сподели Публикувано 20 март 2013 Не е проблема в този клапан, той не влияе на работата. Така като гледам клипа проблема е в дросела. На автомобил 2001год. има една подробност.....адаптация се прави при включен компютър за диагностика, не какъв да е компютър а специализиран за Мицубиши. Иначе никаква адаптация не става, даже малко се усложняват нещата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik H Публикувано 20 март 2013 Автор Сподели Публикувано 20 март 2013 Хммммммм кофти работа. Тва значи оторизиран сервиз на мицубиши. С AutoCom дали ще стане - не съм сигурен дали е съвместима с Мицубиши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nik H Публикувано 23 март 2013 Автор Сподели Публикувано 23 март 2013 (редакция) Не е проблема в този клапан, той не влияе на работата. Така като гледам клипа проблема е в дросела. На автомобил 2001год. има една подробност.....адаптация се прави при включен компютър за диагностика, не какъв да е компютър а специализиран за Мицубиши. Иначе никаква адаптация не става, даже малко се усложняват нещата.Според теб дросела повреден ли е или трябва да се настрои с компютър? При работещ двигател се чува едно жужене от моторчето за празен ход, направи ми впечатление защото не съм чувал подобен звук на други коли, но може и да е нормално не знам. Мога да направя клип. Редактирано 23 март 2013 от Nik H Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Kolev Публикувано 25 март 2013 Сподели Публикувано 25 март 2013 Здравейте извинявам се че се намесвам в темата на колегата но имам някои сходни проблеми като наприм . оборотите които подържаше колата ( 2000 об.) Колата е Каризма 1,8 ГДИ ,2000 год. като другите проблеми са леко прекъсване или по скоро като усещане за намаляне на мощноста и пуши бяло дори и след като загрее . Оборотите след като свалих клемите на акумулатора за малко се нормализираха но другото си остана така . Моля за съвет Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taiko2 Публикувано 3 април 2013 Сподели Публикувано 3 април 2013 Пробвай да откачваш кабела на всяка една свещ по отделно при работещ двигател.Ако на някой цилиндър няма промяна в работата на двигателя-там се явява проблема!Виж да нямаш спукани ауспусови гърнета ламбда сонда отчита грешка и играят оборотите, двигателя од време на време си променя звука !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.