Премини към съдържание

Проблем с оборотите, Губи мощност


Nik H

Препоръчано мнение

Здравейте, Имам проблем с моята Каризма 1,8 GDI. Като загрее държи много ниски обороти и се менят постоянно. Звучи все едно прекъсва, но може да е от това че са твърде ниски. При потегляне колата няма достатъчно мощност. Започва да набира добре около 3000 оборота. На тестера показа 2 грешки: P0170 fuel trim bank 1 и p0301 cylinder 1 misfire detected. Проверих свещите - всичките са черни. Няма пушек от ауспуха но мирише на суров бензин. Смених дебитомера - ефекте беше минимален. Мисля утре да сваля дросела и да го почистя. Може ли да ми дадете някакви съвети, защото съм в Англия, а тук са големи "майстори".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Имам проблем с моята Каризма 1,8 GDI. Като загрее държи много ниски обороти и се менят постоянно. Звучи все едно прекъсва, но може да е от това че са твърде ниски. При потегляне колата няма достатъчно мощност. Започва да набира добре около 3000 оборота. На тестера показа 2 грешки: P0170 fuel trim bank 1 и p0301 cylinder 1 misfire detected. Проверих свещите - всичките са черни. Няма пушек от ауспуха но мирише на суров бензин. Смених дебитомера - ефекте беше минимален. Мисля утре да сваля дросела и да го почистя. Може ли да ми дадете някакви съвети, защото съм в Англия, а тук са големи "майстори".

Пробвай да откачваш кабела на всяка една свещ по отделно при работещ двигател.Ако на някой цилиндър няма промяна в работата на двигателя-там се явява проблема!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е в някоя от свещите или лулите - само на този цилиндър ще е черна свещта, а те всичките са черни. Почистих дросела - никакъв ефект. пак няма мощност в ниските обороти. Мисля си за вакуум регулатора ама не знам....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена че като подам газ и я оставя на свободен ход оборотите се задържат на около 2000 и после падат много бавно ( може би им трябват около 20 сек или повече) после достигат около 500 и започват да играят. Преди да сменя дебитомера играеха с +- 1000 оборота (все едно някой и подава газ), а сега с около +- 200

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Намерих проблема - маркучите на вакуума бяха обърнати. Мощността се върна но оборотите са високи. На място при загрят двигател държи около 2000 оборота и след няколко секунди падат бавно до около 1400 оборота и заковават там. От къде мога да ги намаля? Може ли някой да помогне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Годината на производство?? Кой маркучи са били обърнати, ако неможете да обясните точно и снимка ще свърщи работа. Прекъсването постоянно ли го има, и в двата режима на работа на празен ход ли се проявява, или само в единия. Разполагате ли с диагностичен тестер които да извади пълна информация от датчиците, или можете само да четете грешките. ????

Дросела почистен ли е, и ако да адаптация направена ли е?? Какво е налягането на горивото??

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Годината на производство?? Кой маркучи са били обърнати, ако неможете да обясните точно и снимка ще свърщи работа. Прекъсването постоянно ли го има, и в двата режима на работа на празен ход ли се проявява, или само в единия. Разполагате ли с диагностичен тестер които да извади пълна информация от датчиците, или можете само да четете грешките. ????

Дросела почистен ли е, и ако да адаптация направена ли е?? Какво е налягането на горивото??

2001 e Произведена. Маркучите на Purge Control Solenoid Valve, K5T48395, така се казва на английски не знам как е на български съжалявам. Мога само да прочета грешките само. Дросела е почистен и направих адаптация, но мога да я повторя утре. Няма разлика и в двата режима на празен ход не прекъсва. Не мога да кажа какво е налягането на горивото. Утре ще направя снимка на маркучите. Тук качих клип с това как са оборотите

http://dox.bg/files/dw?a=505168acd0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://dox.bg/files/dw?a=3bff62554b

http://dox.bg/files/dw?a=ba628669c9

 

На този датчик бяха сменени маркучите. Можете ли да ми кажете каква му е ролята и дали има друг номер освен този, защото с този номер не мога да го открия никъде. Всъщност намерих го на едно място ама пише че е за Протон.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в този клапан, той не влияе на работата. Така като гледам клипа проблема е в дросела. На автомобил 2001год. има една подробност.....адаптация се прави при включен компютър за диагностика, не какъв да е компютър а специализиран за Мицубиши. Иначе никаква адаптация не става, даже малко се усложняват нещата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммммммм кофти работа. Тва значи оторизиран сервиз на мицубиши. С AutoCom дали ще стане - не съм сигурен дали е съвместима с Мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблема в този клапан, той не влияе на работата. Така като гледам клипа проблема е в дросела. На автомобил 2001год. има една подробност.....адаптация се прави при включен компютър за диагностика, не какъв да е компютър а специализиран за Мицубиши. Иначе никаква адаптация не става, даже малко се усложняват нещата.

Според теб дросела повреден ли е или трябва да се настрои с компютър? При работещ двигател се чува едно жужене от моторчето за празен ход, направи ми впечатление защото не съм чувал подобен звук на други коли, но може и да е нормално не знам. Мога да направя клип.

Редактирано от Nik H
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте извинявам се че се намесвам в темата на колегата но имам някои сходни проблеми като наприм . оборотите които подържаше колата ( 2000 об.) Колата е Каризма 1,8 ГДИ ,2000 год. като другите проблеми са леко прекъсване или по скоро като усещане за намаляне на мощноста и пуши бяло дори и след като загрее . Оборотите след като свалих клемите на акумулатора за малко се нормализираха но другото си остана така . Моля за съвет Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Пробвай да откачваш кабела на всяка една свещ по отделно при работещ двигател.Ако на някой цилиндър няма промяна в работата на двигателя-там се явява проблема!

Виж да нямаш спукани ауспусови гърнета ламбда сонда отчита грешка и играят оборотите, двигателя од време на време си променя звука !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...