Cilibrik Публикувано 8 март 2013 Сподели Публикувано 8 март 2013 Проблемът е следният - Когато автомобила е извън скорост оборотите играят. Проверихме тока и свещите , всичко е добре. Стъпковото моторче е изрядно. Може да се има в предвид , че не е с оригиналната генерация, добавяно е спортно гърне , също така имам и ксенон който предполагам ,че дава грешки в компютъра. Колата не гасне , но оборотите играят и то не винаги , а това ме дразни. Някакви идеи? Митсубисши Еклипс 2г ГС - 146 коня , 2000 кубика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 8 март 2013 Сподели Публикувано 8 март 2013 Проблемът е следният - Когато автомобила е извън скорост оборотите играят. Проверихме тока и свещите , всичко е добре. Стъпковото моторче е изрядно. Може да се има в предвид , че не е с оригиналната генерация, добавяно е спортно гърне , също така имам и ксенон който предполагам ,че дава грешки в компютъра. Колата не гасне , но оборотите играят и то не винаги , а това ме дразни. Някакви идеи? Митсубисши Еклипс 2г ГС - 146 коня , 2000 кубика.Поредният дефектирал компютър вероятно В какъв диапазон играят оборотите колега? Между колко и колко? На студен мотор като запалиш колко оборота държи?И как реши,че аджаба стъпковото моторче е изрядно?А дори да е компютъра дали го управлява коректно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cilibrik Публикувано 8 март 2013 Автор Сподели Публикувано 8 март 2013 Поредният дефектирал компютър вероятно В какъв диапазон играят оборотите колега? Между колко и колко? На студен мотор като запалиш колко оборота държи?И как реши,че аджаба стъпковото моторче е изрядно?А дори да е компютъра дали го управлява коректно?Между 900 и 600 понякога до 500. Защото е ново и предполагам , че е добре но най-вероятно проблем в компютъра. Какво да правя ? Ако го рестартирам дали има вероятност да се оправи? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 март 2013 Сподели Публикувано 8 март 2013 Между 900 и 600 понякога до 500. Защото е ново и предполагам , че е добре но най-вероятно проблем в компютъра. Какво да правя ? Ако го рестартирам дали има вероятност да се оправи?Старото какво му бешше?Премерете намотките на старото и вижте какви стойности ще даде, тогава мога да ви кажа и дали проблема е в ЕКУ-то или другаде..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cilibrik Публикувано 8 март 2013 Автор Сподели Публикувано 8 март 2013 Старото какво му бешше?Премерете намотките на старото и вижте какви стойности ще даде, тогава мога да ви кажа и дали проблема е в ЕКУ-то или другаде.....Старото е сменено преди да купя колата , 1 месец преди това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 9 март 2013 Сподели Публикувано 9 март 2013 Старото е сменено преди да купя колата , 1 месец преди това.Свали моторчето, като обърнеш буксата има 6 крака.2 реда по 3.Взимаш един мултицет и за да е изрядно трябва да е както следва 1 и 2-ри крак 30-40 Ома 1 и 3 крак умножено по 2 демек 60-80 ома.На долния ред е идентично.Ако някъде 1-2 1-3 крак нямаш същротивление значи нямаш и моторче.1 крак се пада от ляво като погледнеш буксата срещу теб.Дано всичко да е наред и проблема да е в компа,че там по-малко боли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cilibrik Публикувано 9 март 2013 Автор Сподели Публикувано 9 март 2013 Свали моторчето, като обърнеш буксата има 6 крака.2 реда по 3.Взимаш един мултицет и за да е изрядно трябва да е както следва 1 и 2-ри крак 30-40 Ома 1 и 3 крак умножено по 2 демек 60-80 ома.На долния ред е идентично.Ако някъде 1-2 1-3 крак нямаш същротивление значи нямаш и моторче.1 крак се пада от ляво като погледнеш буксата срещу теб.Дано всичко да е наред и проблема да е в компа,че там по-малко боли.Благораря много , до сряда ще съм свършил тая работа и ще те държа в течение. Просто сега имам много работа и нямам време за колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cilibrik Публикувано 10 март 2013 Автор Сподели Публикувано 10 март 2013 Измерих ги , всичко беше така 1-2 35 Ома , 1-3 72-75 Ома. Почистих дореселовата клапа и рестартирах компиютъра. След рестарта оборотите бяха добре. Загасих я , после пак запалих и пак не бяха добре. После врътнах с отверката винтила за въздуха и оборотите сега държат на 1000. Покарах я , оставих я да истине , за сега сичко е наред. Ако има пак проблем ще пиша. Благодаря за отговора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 11 март 2013 Сподели Публикувано 11 март 2013 Не трябва да държи 1000.Ауспуха черен ли ти е отзад?Тук гаранция имаш проблем с компютъра.Моторчето трябва да регулира оборотите дори и при напълно затворен болт за въздуха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.