svet Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 Здр колеги.Имам следният странен проблем.Тази сутрин се качва в Пажерото въртя ключа и всичко е ОК,но след 3-4мин. двигателят угасна.След въртене от 30-40сек. двигателя пак запали,работи още 3-4 мин. и пак изгасна(пробвах няколко пъти да не е прекарал някакъв боклук но нищо)Смених малкият горивен филтър(сложил съм преди големият филтър-за да обира първо той боклука)-нищо.После свалих големия филтър(пак нищо-нямаше нищо нафтата беше бистра)После извадих сондата от резервоара и..-тя чиста.Пробвах с една електрическа помпа дали стига гориво до двигателя-гориво налице.Накрая взех една бутилка и я свързах директно с двигателя .....и чудо Пажерото заработи.Търсих да няма някъде да дърпа въздух по горивната система ама нищо не открих.Като закача всички маркучи и пробвам пак същият проблем(само дето вече не работи 3-4мин а само 50-60 сек.)Не знам къде да търся проблема(електрически,по горивната система или нещо друго) Възможно ли е да пълни филтъра(тогава работи),след това спира изгаря горивото-гасне и после на стартер пални пак филтъра и ............. :icon_blush: т.нГоривният филтър е сменян скоро.Компромиси с горивото неправа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 29 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 29 януари 2013 Здр колеги.Имам следният странен проблем.Тази сутрин се качва в Пажерото въртя ключа и всичко е ОК,но след 3-4мин. двигателят угасна.След въртене от 30-40сек. двигателя пак запали,работи още 3-4 мин. и пак изгасна(пробвах няколко пъти да не е прекарал някакъв боклук но нищо)Смених малкият горивен филтър(сложил съм преди големият филтър-за да обира първо той боклука)-нищо.После свалих големия филтър(пак нищо-нямаше нищо нафтата беше бистра)После извадих сондата от резервоара и..-тя чиста.Пробвах с една електрическа помпа дали стига гориво до двигателя-гориво налице.Накрая взех една бутилка и я свързах директно с двигателя .....и чудо Пажерото заработи.Търсих да няма някъде да дърпа въздух по горивната система ама нищо не открих.Като закача всички маркучи и пробвам пак същият проблем(само дето вече не работи 3-4мин а само 50-60 сек.)Не знам къде да търся проблема(електрически,по горивната система или нещо друго) Възможно ли е да пълни филтъра(тогава работи),след това спира изгаря горивото-гасне и после на стартер пални пак филтъра и ............. :icon_blush: т.нГоривният филтър е сменян скоро.Компромиси с горивото неправа. Колеги намерих проблема.Вързах горивото направо за помпата и чудо Пажерото направо пее :mitsu-smiley:.Тялото което се навива горивният филтър има 2 кабела:1-датчик за вода във филтъра, и 2-не знам какво е(предполагам че е клапан),и си мисля че там е проблема(електрически)Питането ми е подлежи ли на ремонт или ще трябва ново тяло? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 януари 2013 Сподели Публикувано 29 януари 2013 Колеги намерих проблема.Вързах горивото направо за помпата и чудо Пажерото направо пее :mitsu-smiley:.Тялото което се навива горивният филтър има 2 кабела:1-датчик за вода във филтъра, и 2-не знам какво е(предполагам че е клапан),и си мисля че там е проблема(електрически)Питането ми е подлежи ли на ремонт или ще трябва ново тяло?Това е сравнително чест проблем на тези коли, смени си помпата за подкачване .......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 30 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2013 Това е сравнително чест проблем на тези коли, смени си помпата за подкачване ..........Благодаря за инфото.Първо обаче реших да сложа горивен чисто нов филтър(без тяло и клапан-прост горивен филтър от друга марка автомобил с вход и изход)Днес карах цял ден без забележки.Надявам се да ми се размине с помпата(семеринга) :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 януари 2013 Сподели Публикувано 30 януари 2013 Благодаря за инфото.Първо обаче реших да сложа горивен чисто нов филтър(без тяло и клапан-прост горивен филтър от друга марка автомобил с вход и изход)Днес карах цял ден без забележки.Надявам се да ми се размине с помпата(семеринга) :good:Аз нямах предвид семеринга на ГНП-то, такъв проблем е присъщо за 4М40 моторите.....имах предвид помпичката за подкачване на горивото , когато в системата има въздух...и от долу му се навива гор. филтър........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 30 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 30 януари 2013 Аз нямах предвид семеринга на ГНП-то, такъв проблем е присъщо за 4М40 моторите.....имах предвид помпичката за подкачване на горивото , когато в системата има въздух...и от долу му се навива гор. филтър...........Явно там имам проблем,защото като почна да подкачвам и налягането в допълнителното(малкото)филтърче пада...явно направи вакум.И като е от там подлежи ли на ремонт или да си карам с новият филтър?Всъщност за какво са 2-та кабела.Единият е за датчика за водата във филтъра .... а другият??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 януари 2013 Сподели Публикувано 31 януари 2013 Явно там имам проблем,защото като почна да подкачвам и налягането в допълнителното(малкото)филтърче пада...явно направи вакум.И като е от там подлежи ли на ремонт или да си карам с новият филтър?Всъщност за какво са 2-та кабела.Единият е за датчика за водата във филтъра .... а другият???Зависи какво му е, но ако е спукан корпуса от много стягане на гор. филтър, по добре си вземи друга помпа..........те кабелите за датчика са си два, отдолната страна на филтъра се завива......и двата са за датчика...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svet Публикувано 31 януари 2013 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2013 Зависи какво му е, но ако е спукан корпуса от много стягане на гор. филтър, по добре си вземи друга помпа..........те кабелите за датчика са си два, отдолната страна на филтъра се завива......и двата са за датчика......Според мен няма как да е спукан корпуса от стягане,защото стана след 5000км откакто е сменян горивният филтър(не беше пипано нищо там).Ще търся друга помпичка а докато намеря ще си карам така с новия филтър) :icon_blush: .А колкото до кабелите интересуваше ме да не е някакъв клапан или реотан за подгряване на дизела,но щом и двата са за водата......няма страшно ))) :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.