Krasko Публикувано 26 януари 2013 Сподели Публикувано 26 януари 2013 Колег, дайте акъл.Дистанционното на централното заключване не бях го ползвал от две години. Да не ми пълни джобовете, носех само ключа. Преди десетина дена рекох да го ползвам.Работи когато си иска. Смених три батерии от различни магазини, пръсках платката и двете бутончета със спрей за потенциометри. Работи ден два и пак показва характер - когато то иска.Един специалист казва, че проблема е в приемащия модул, хлабава връзса, окисляване на платката и т.н.Знае ли някой къде се намира този модул и изобщо да ме насочи към евентуална повреда? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
minchoms Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Колега, в 95 процента от случайте който съм имал проблема е в дистанционното. Най-добре е когато откаже да го занесеш на техник да го провери дали излъчва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian2012 Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 Колега този блок за когото питаш се намира от страната на пътника до лявото му коляно -под касетофона -демек имаш не малко да поразглобяваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 Колега този блок за когото питаш се намира от страната на пътника до лявото му коляно -под касетофона -демек имаш не малко да поразглобяваш. Ти да не караш деснячка бе ? Модула за централното е интегриран в ETACS системата на автомобила,ако е оборудван с такава,намира се зад бушоните в ляво от краката на ВОДАЧА. Модула или разбирай кутийката,която приема сигнала от дистанционното и в която се съхранява информацията за отключването на автомобила (нещо като имобилайзер),се намира в дясно от дясното коляно на водача,на височината на долната част на волана,като се махне кората,се вижда,хваната е с златист винт. Е те това нещо казва на централното,че дистанционното е правилното за колата и може да се отключи.Почти винаги,проблема е в дистанционното,а не в горните части.А модул с подобна големина и по средата на централната конзола има за темпомата,да не би с него да се бъркаш ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 2 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2013 Благодаря за насоките.Обучих дистанционното наново по процедурата с 1 и 4 пин на буксата.Работи ден до пладне. Като работи лови от 10 метра, по каталог е от 4 метра.Забелязвам, че в топло /над 10 градуса/ време по запецва, като се смръзне не ще.Изобщо мистерия.Самото дистанционно не знам колоко пъти го разглобявах, гледах с лупи платката, нищо не забелязах, червената лампичка си светка при всяко натискане.Трябва да търся специалист /при нас са кът/ който евентуално да замери дали дистанционното излъчва коректно.Ще разчаствам и приемника.Не, че ми е жизнено важно, ама що неще, не виждам причина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hammyv Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Здравейте колеги,да не отварям нова тема ще използвам на колегата ако няма нищо против:icon_blush:Та въпросът ми е дали всички галанти излизат от завода с дистанционно за централното или има и без?И ако всички са с дистанционно дали може да се вземе от някоя на части и да се обучи примерно за моята:rolleyes: Благодаря предварително за отговорите!Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Някой нямат дистанционно и приемника за сигнала намиращ се до волана,също има значение дали колата ти има ETACS,синята кутийка зад бушоните в купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hammyv Публикувано 5 февруари 2013 Сподели Публикувано 5 февруари 2013 Някой нямат дистанционно и приемника за сигнала намиращ се до волана,също има значение дали колата ти има ETACS,синята кутийка зад бушоните в купето. Аха ясно.Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 6 февруари 2013 Сподели Публикувано 6 февруари 2013 ... въпросът ми е дали всички галанти излизат от завода с дистанционно за централното или има и без? Ако колата ти е с централно заключване, значи е имала и дистанционно за централното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hammyv Публикувано 6 февруари 2013 Сподели Публикувано 6 февруари 2013 Ако колата ти е с централно заключване, значи е имала и дистанционно за централното. Имам централно колега и 3бр. ключове, но нямам дистанционни.Трябва да огледам под волана какви модули имам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 16 февруари 2013 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2013 Както и трябваше да се очаква форума се оказа прав :icon_thumbup: Проблема си е в самото дистанционно.Какво точно не мога да кажа, отново разглобяване, чистене, гледане и чесане по темето, промиване с разни състави двете бутончета /ВД-40 и "Контош"/, въртене на миниатюрното тримерче и най-важното според мен - подлагане под платката на гумени тампончета да не се мести в леглото. В резултат на тези комплексни мерки от няколко дни дистанционното е "захапало" работи безотказно дори и през джоба на коженото яке от 5-6 метра.А дано... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.