Премини към съдържание

Свети Чека


Препоръчано мнение

Когато застудя повечко, един приятел ми изиска акомулатора, че неговия бил паднал. Аз му го дадох, защото колта стои в гаража. Върнаха ми акомулатора, сложих го и реши да запаля колата да я 'разтъпча', дадох на контакт, изчаках да изгасне чека до тук всичко ок, обаче като завъртях на стартер чека започна да свети, колта запали и чека светеше 3-4 секунди и изгасна. Първоначално работеше на 3 цилиндъра, като загрее се оправя. Оборотите падаха доста рязко и колта гаснеше, когато освободя от скорост или натисна спирачката на свободна. Махнах ламбдасондата (преди държеше 1000-1100 оборота) и обороите се заковаха на 800, но от време на време пак падаха и колата гаснеше. Снега се стопи и започнах да карам колата си всеки ден,впечетление ми направи, че не всеки път като палих колата чека светваше. Преди 3 дни, чека не беше светил (с изключена ламбда) 'зачесох' се с 1 кола като се прибирах към вкъщи и след като окротих оборотите ми светна чека, спрях проверих дали някоя букса не се е извадила, но уви. Закачих ламбдата, обаче чека продължава да си свети. Оборотите падат, работи на 3 цилиндъра докато загрее.... пробвах със самодиагностика, която намерих във форума (1 и 4ти пин на късо, след това се дава на контакт)но нищо не стана. Нямам мултицет под ръка... :icon_doh:

 

Ето и видео с проблема

(тук оборотите не падат рязко, това е след махането на ламбдата)

(това е близо 60км. без ламбда, само оборотите над 1500 ги вдигам аз. Редактирано от kuncata
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само-диагностиката до колкото съм разбрал от Милен (тази която показва грешката с премигване на чек-енджин иконата), не става за твоя колт, защото е със старите ЕКУ (преди 96-та година). Но пък май имаше чалъм с диод или мултицед, обърни се към него най добре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че на следващите Колтове, при махане на акумулатора и последващо слагане, трябва определено време да се покара колата, докато стабилизира оборотите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че на следващите Колтове, при махане на акумулатора и последващо слагане, трябва определено време да се покара колата, докато стабилизира оборотите.

То е така, обаче това стабилизиране става за 20км. аз вече 200 навъртях. Днес отново запалих колата, чека си светеше, след изминаването на 30км. чека изгасна и сега всичко е както трябва. 'САМОРЕГЕНЕРАЦИЯ" :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...