cankoff Публикувано 23 декември 2012 Сподели Публикувано 23 декември 2012 Здравейте колеги,карам Outlander 2.0 мотора на VW, 2007 година, 140 коня.Имам нужда от малко помощ относно EGR клапана на мотора.В момента колата е на 178 200 и пак ми светна чек енджина - предполагам, че пак клапана е блокирал.Накратко историята му е следната:За пръв път светна чека на 119 000 - тогава смених клапана с нов, купен от Юнитрейд. Оригиналния клапан един приятел ми го изчисти от нагарите и си го прибрах;На 150 000 чека светна пак - монтирах си изчистения клапан и почистих нагорелия;На 166 000 - пак същото упражнение;На 170 200 - пак, но смених бензиностанцията и започнах да зареждам нафта от РОМПЕТРОЛ. Колата върви осезателно по-добре плюс, че нафтата разгради някакви гадости по целия път на изгорелите газове, защото един ден пуших здраво като нафтова печка, а после всичко се оправи и колата направо "се отпуши". Вървенето се подобри, мотора започна да работи по-равномерно и дори по-тихо.Днес чека ми светна на 178 200 и предполагам, че пак заради ЕГР-а;Въпроса ми е дали трябва да се чисти или обслужва по мотора нещо друго освен самия клапан, защото интервалите, през които блокира се скъсяват и мисля, че не е нормално на една смяна на масло да задръства 2 пъти.Предварително благодаря за помощта и ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ; Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paralichko Публикувано 4 януари 2013 Сподели Публикувано 4 януари 2013 Ако двигателя духа масло през отдушника, и на клапана му се пълни електрониката с масло... ти за EGR ли говориш или за дросел клапата ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 23 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2013 Ако двигателя духа масло през отдушника, и на клапана му се пълни електрониката с масло... ти за EGR ли говориш или за дросел клапата ?Извинявай, но чак сега се загледах, че има въпрос към мене. Предполагам, че е дросел клапата - става дума за тоя чарк, който се управлява вакумно. В него влиза един дебел маркуч за въздух, предполагам идва от турбото. Та по средата на тоя чарк има една ос, по която се натрупват яко сажди, в следствие на което блокира и ми светва чека. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cankoff Публикувано 29 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 29 октомври 2013 Специални благодарности на Пламен (DJ Tymbi), че диагностицира и оправи множеството грешки и проблеми, които беше натрупал двигателя ми за 190 000 км яко бачкане по родните пътища. След неговата намеса колата започна да се движи така както си я спомням през най-добрите и километри. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.