dobri1200 Публикувано 14 декември 2012 Сподели Публикувано 14 декември 2012 Колеги, един приятел има проблем с парното на Галанта си(2.5 V6).Изразява се в това, че като е загрял и на оборот има супер парно, но ако се остави на свободен ход-парното изчезва.Десният маркуч, който влиза в радиатора на парното е много горещ, а левият е студен...Колата има газов инжекцион. Имате ли идея какво може да се случва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 14 декември 2012 Сподели Публикувано 14 декември 2012 (редакция) Колеги, един приятел има проблем с парното на Галанта си(2.5 V6).Изразява се в това, че като е загрял и на оборот има супер парно, но ако се остави на свободен ход-парното изчезва.Десният маркуч, който влиза в радиатора на парното е много горещ, а левият е студен...Колата има газов инжекцион. Имате ли идея какво може да се случва?Подобен проблем имах на миналата ми кола (само че немска) и там се беше запушил радиатора на парното който в вътре в таблото. Решение да го разглобиш (на галанта не знам как става но принципно си е голям филм) и да се мъчиш да го прочистиш или направо най-добре нов радиатор. Редактирано 14 декември 2012 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 15 декември 2012 Сподели Публикувано 15 декември 2012 направо най-добре нов радиатор. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.