Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Малък проблем 1,8 ГДИ


zaek

Препоръчано мнение

Здравейте,

смених гарнитурите на капака на клапаните, почистих и дроселовата клапа, и сега ми държи около 1000-1200 оборота, възможно ли е да съм сбъркал нещо при монатажа.

Каризмата е 1,8 ГДИ и нови свещи съм сложил също.

Аз си мисля че има нещо при дросела което дава няква грешна информация та да държи тези обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай това.

 

"1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно.

2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта

3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле

4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ

5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)

6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.

Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата."

 

Поздрави

 

пс. Провери също дали си поставил правилните свещи.

Редактирано от redsxz
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах и това, свещите са същите като старите иридиеви на NGK, мисля си че проблема идва от дросела но не съм сигорен. Благодаря все пак

Редактирано от zaek
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Процедурата е за автомобили с електрическа дроселова клапа, при тази със жило......няма нито да стане някаква адаптация, нито има от къде да се чуе "жужене".

Ако дроселовата клапа е само почиствана също няма какво да се обърка. Ако е разглобявано нещо вече може да се случат много неща. Въжможно е и след такова разглобяване да смуче въздух отнякъде, това най-лесно се хваща на диагностика. Като цяло такъв проблем при такава кола с писане във форума няма да се реши, трябва си маистор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...