zaek Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Здравейте,смених гарнитурите на капака на клапаните, почистих и дроселовата клапа, и сега ми държи около 1000-1200 оборота, възможно ли е да съм сбъркал нещо при монатажа.Каризмата е 1,8 ГДИ и нови свещи съм сложил също.Аз си мисля че има нещо при дросела което дава няква грешна информация та да държи тези обороти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
redsxz Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 (редакция) Пробвай това. "1. Откачаш минусовата клема на акумулатора за 1мин. и я закачаш обратно.2. Дава се на контакт за по малко от секунда и се маха контакта3. изчаква се на махнат контакт 10-15сек. при което от към двигателя трябва да се чува леко "жужене", а вътре в купето трябва да се чуе цъкване от реле4. Веднага след като се чуе цъкването на релето се подава на контакт, изчаква се да изгасне диагностичната лампа и се пали без газ5. Оставя се да работи на място 5-10 мин през което време трябва да се мине през смяна на режимите (познава се по леката промяна на оборотите)6. Гасиш за 15 сек. и палиш пак, след което е желателно да се покара малко за да може двигателя да мине през всички режими.Всичко това се прави на загрял двигател, и оборотите трябва да са около 600-700, при смяната на режимите (т.5) трябва леко да се повишат до макс 1000 оборота. И това е процедурата." Поздрави пс. Провери също дали си поставил правилните свещи. Редактирано 5 ноември 2012 от redsxz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zaek Публикувано 5 ноември 2012 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2012 (редакция) Пробвах и това, свещите са същите като старите иридиеви на NGK, мисля си че проблема идва от дросела но не съм сигорен. Благодаря все пак Редактирано 5 ноември 2012 от zaek Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 5 ноември 2012 Сподели Публикувано 5 ноември 2012 Процедурата е за автомобили с електрическа дроселова клапа, при тази със жило......няма нито да стане някаква адаптация, нито има от къде да се чуе "жужене". Ако дроселовата клапа е само почиствана също няма какво да се обърка. Ако е разглобявано нещо вече може да се случат много неща. Въжможно е и след такова разглобяване да смуче въздух отнякъде, това най-лесно се хваща на диагностика. Като цяло такъв проблем при такава кола с писане във форума няма да се реши, трябва си маистор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.