Премини към съдържание

Внос на Pajero от страна извън Eu


Препоръчано мнение

Здравейте,

Притежавам Mitsubishi Pajero 2.8 TD модел 2004 В момента живея в Кувейт, но възнамерявам да се завърна в БГ.

Въпрос:

Знае ли някой, как стои въпроса с ЕО одобряване на типа Ако моя е Euro2, ще имам ли проблеми с регистрацията?

Значи ли че ако не е Euro4 немога да си взема колата с мен, или има някакв начин за регистрация?

 

Ще бъда благодарен на всички които ми помогнат с всякъква информация

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Притежавам Mitsubishi Pajero 2.8 TD модел 2004 В момента живея в Кувейт, но възнамерявам да се завърна в БГ.

Въпрос:

Знае ли някой, как стои въпроса с ЕО одобряване на типа Ако моя е Euro2, ще имам ли проблеми с регистрацията?

Значи ли че ако не е Euro4 немога да си взема колата с мен, или има някакв начин за регистрация?

 

Ще бъда благодарен на всички които ми помогнат с всякъква информация

Съгласно все още действащия закон за митниците, ако си живял повече от 12 месеца в чужбина, колата е била на твое име поне 6 месеца и ако декларираш, че се завръщаш за постоянно в България, имаш право да внесеш в България този автомобил без да дължиш митнически сборове (мито и ДДС). Има една подробност, че ако колата е с мощност над 120 киловата ще трябва да плащаш акциз, но това теб не те касае. Моето лично мнение е, че наличието на Euro2 е достатъчно за да можеш да си регистрираш колата безпроблемно с български номера. А ако случайно ти поискат документ за съответствие на колата ти с евростандартите, такъв лесно би могъл да си извадиш от официалния вносител на Митсубиши - БалканСтар. Досега не съм чул да има изисквания за Еuro4 за внос на употребяван автомобил. По този въпрос най-компетентен би трябвало да е Poli, защото той внася коли от Япония.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора 2.8ТД не е ли до 2000 година и със Евро 1 само?

Този мотор (4М40), също и 2,5TDI Митсубиши продължават да ги монтират в Паджеро, но само за дестинации извън Европа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е и без Euro.

 

Малка информация:

4М40 се монтира все още,но както каза колегата не за Европа просто заради стандарта и можеби конкуренциата,доста по надежден от DID.

Toтова не е учудващо,ами какво ще кажете че този мото се монтира все още 4DR5 по-здрав дизел от този няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които се отзоваха. Колата наистина е чудесна и не искам да се разделям с нея. В Кувейт има само две такива, по простата причина че тук никой не кара дизел/ бензина е два пъти по-евтин от водата / Другата ми кола е Митсубищи Магна също страхотна 3500 сс / Бензиновия мотор на Паджерото/ но нея не мога да си я взема защото ще трябва да плащам много акциз. Тази кола не се внася в Европа и подръжката й ше бъде трудна.

И една информация ако ви интересува:

Цените на колите/ новите / са много по-ниски, бих казал почти на половината сравнено с България/ може би защото тук няма мита/

Ако нещо ви интересува пишете ми на емейла: plamentzolov@hotmail.com но сложете отпред Mitsubishi club

За да знам че е от вас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...