Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Внос на Pajero от страна извън Eu


Препоръчано мнение

Здравейте,

Притежавам Mitsubishi Pajero 2.8 TD модел 2004 В момента живея в Кувейт, но възнамерявам да се завърна в БГ.

Въпрос:

Знае ли някой, как стои въпроса с ЕО одобряване на типа Ако моя е Euro2, ще имам ли проблеми с регистрацията?

Значи ли че ако не е Euro4 немога да си взема колата с мен, или има някакв начин за регистрация?

 

Ще бъда благодарен на всички които ми помогнат с всякъква информация

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Притежавам Mitsubishi Pajero 2.8 TD модел 2004 В момента живея в Кувейт, но възнамерявам да се завърна в БГ.

Въпрос:

Знае ли някой, как стои въпроса с ЕО одобряване на типа Ако моя е Euro2, ще имам ли проблеми с регистрацията?

Значи ли че ако не е Euro4 немога да си взема колата с мен, или има някакв начин за регистрация?

 

Ще бъда благодарен на всички които ми помогнат с всякъква информация

Съгласно все още действащия закон за митниците, ако си живял повече от 12 месеца в чужбина, колата е била на твое име поне 6 месеца и ако декларираш, че се завръщаш за постоянно в България, имаш право да внесеш в България този автомобил без да дължиш митнически сборове (мито и ДДС). Има една подробност, че ако колата е с мощност над 120 киловата ще трябва да плащаш акциз, но това теб не те касае. Моето лично мнение е, че наличието на Euro2 е достатъчно за да можеш да си регистрираш колата безпроблемно с български номера. А ако случайно ти поискат документ за съответствие на колата ти с евростандартите, такъв лесно би могъл да си извадиш от официалния вносител на Митсубиши - БалканСтар. Досега не съм чул да има изисквания за Еuro4 за внос на употребяван автомобил. По този въпрос най-компетентен би трябвало да е Poli, защото той внася коли от Япония.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мотора 2.8ТД не е ли до 2000 година и със Евро 1 само?

Този мотор (4М40), също и 2,5TDI Митсубиши продължават да ги монтират в Паджеро, но само за дестинации извън Европа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е и без Euro.

 

Малка информация:

4М40 се монтира все още,но както каза колегата не за Европа просто заради стандарта и можеби конкуренциата,доста по надежден от DID.

Toтова не е учудващо,ами какво ще кажете че този мото се монтира все още 4DR5 по-здрав дизел от този няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички които се отзоваха. Колата наистина е чудесна и не искам да се разделям с нея. В Кувейт има само две такива, по простата причина че тук никой не кара дизел/ бензина е два пъти по-евтин от водата / Другата ми кола е Митсубищи Магна също страхотна 3500 сс / Бензиновия мотор на Паджерото/ но нея не мога да си я взема защото ще трябва да плащам много акциз. Тази кола не се внася в Европа и подръжката й ше бъде трудна.

И една информация ако ви интересува:

Цените на колите/ новите / са много по-ниски, бих казал почти на половината сравнено с България/ може би защото тук няма мита/

Ако нещо ви интересува пишете ми на емейла: plamentzolov@hotmail.com но сложете отпред Mitsubishi club

За да знам че е от вас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...