mirkopro Публикувано 11 октомври 2012 Сподели Публикувано 11 октомври 2012 (редакция) Здравейте Колеги,От миналия пат като си говорихме, съм си направил приоритет да си сложа датчици (бууст и температура и налягане на маслото), и това ще стане зимата най-вероятно. Гледах едно Видео от Клуба на 3Г. човека прави 12.5 секунди на драга, неговия Билд, е като моя на същите коне и НМри.при него разликата ( и то значителна) е, че е със LSD, Лаунч Контрол и 4 цели слика.и че цялата му писта е с лепило... Ако сложа сликове и Лаунч контрол, дали мога да удара висока 12ка?Мислех да заделям пари за LSD, но искам тази кола да мога да си я карам и по улиците без да се пребивам и да правя много различни работи по колата на всеки 500 километра...Питам ви, защото аз трябва малко да се поспра с работите по двигателя, и малко да обърна внимание на интериора... мисля че след като сложа Лаунча, и Датчиците, трябва малко да се поспра от страна на мотора, и да съм сигурен че нямам да имам проблеми... П.С. :ИСКАМ ДА СЛОЖА ДИГИТАЛНИ ДАТЧИЦИ! Тук ако SLX се включи в темата ще е добре, с него сме си говорили в по-голям детайл за мойта колица Редактирано 11 октомври 2012 от mirkopro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 11 октомври 2012 Сподели Публикувано 11 октомври 2012 Здравейте Колеги,От миналия пат като си говорихме, съм си направил приоритет да си сложа датчици (бууст и температура и налягане на маслото), и това ще стане зимата най-вероятно. Гледах едно Видео от Клуба на 3Г. човека прави 12.5 секунди на драга, неговия Билд, е като моя на същите коне и НМри.при него разликата ( и то значителна) е, че е със LSD, Лаунч Контрол и 4 цели слика.и че цялата му писта е с лепило... Ако сложа сликове и Лаунч контрол, дали мога да удара висока 12ка?Мислех да заделям пари за LSD, но искам тази кола да мога да си я карам и по улиците без да се пребивам и да правя много различни работи по колата на всеки 500 километра...Питам ви, защото аз трябва малко да се поспра с работите по двигателя, и малко да обърна внимание на интериора... мисля че след като сложа Лаунча, и Датчиците, трябва малко да се поспра от страна на мотора, и да съм сигурен че нямам да имам проблеми... П.С. :ИСКАМ ДА СЛОЖА ДИГИТАЛНИ ДАТЧИЦИ! Тук ако SLX се включи в темата ще е добре, с него сме си говорили в по-голям детайл за мойта колица С това предно на пистите в БГ много трудно,да не кажа невъзможно,е да се даде 12-ка със стоково купе(в смисъл да не е рязано нищо).Все пак ако дадеш малко повече инфо за данните на колата ще е по обективна преценката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gotti Публикувано 11 октомври 2012 Сподели Публикувано 11 октомври 2012 Възможно е да се даде висока 12ска със сигурност и то с твоя сет ъп. С правилните гуми и настроики с ЛСД е постижимо. А иначе пак в клуб 3г гледах 3Г като наще само, че 4х4 и даде 11.1 това мисля, че е Н1 в света на 3Г-тата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 октомври 2012 Сподели Публикувано 11 октомври 2012 С това предно на пистите в БГ много трудно,да не кажа невъзможно,е да се даде 12-ка със стоково купе(в смисъл да не е рязано нищо).Все пак ако дадеш малко повече инфо за данните на колата ще е по обективна преценката.Да, ама той данните за колата не ги казва много, много. Високи 12, ки можеш да докараш при близо 2 бара бууст с твоя сетъп. Но при текущите ти времена трябва бързо да идеш на диното да ти видят смесите. Преди всякакви уреди и lsd:-) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirkopro Публикувано 11 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2012 Да, ама той данните за колата не ги казва много, много. Високи 12, ки можеш да докараш при близо 2 бара бууст с твоя сетъп. Но при текущите ти времена трябва бързо да идеш на диното да ти видят смесите. Преди всякакви уреди и lsd:-) Минах и смесите са супер, сега съм на 1.2 на големия режим. нямам вече прекъсвания-като давам гас, на мен ми се бяха напълнили цилиндрите на 2 свещи с масло, и трябваше да се сменят. НО това е друг въпрос. На 2 Бара мисля, че много ще пиля гуми... ааа времето падна на 13.8 с изтърканите гуми. не е 14.1 Признавам си, много е трудно да нацеля от първа-втора и все още да съм на Турбо Бууста, в ХЕЕД така са я проектирали и нагласили, че на прекъсвача ме връща от 6к обороти, на 3.5-4.0к, и имам 500 Оборота граница, която ако изпусна влизам не в дупка, а в цяла яма :mad: а на мен на първа прекъсвача ми бие, като училищен звънец няма да си пипам оборотите и прекъсвача за сега, защото те са го направили с умисъл да се пести колата и да не се троши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 октомври 2012 Сподели Публикувано 12 октомври 2012 (редакция) Минах и смесите са супер, сега съм на 1.2 на големия режим. нямам вече прекъсвания-като давам гас, на мен ми се бяха напълнили цилиндрите на 2 свещи с масло, и трябваше да се сменят. НО това е друг въпрос. На 2 Бара мисля, че много ще пиля гуми... ааа времето падна на 13.8 с изтърканите гуми. не е 14.1 Признавам си, много е трудно да нацеля от първа-втора и все още да съм на Турбо Бууста, в ХЕЕД така са я проектирали и нагласили, че на прекъсвача ме връща от 6к обороти, на 3.5-4.0к, и имам 500 Оборота граница, която ако изпусна влизам не в дупка, а в цяла яма :mad: а на мен на първа прекъсвача ми бие, като училищен звънец няма да си пипам оборотите и прекъсвача за сега, защото те са го направили с умисъл да се пести колата и да не се троши. Миналата седмица ти разгледах графиките и се убедих, че нямаш никаква причина да караш до прекъсвач на първа, че и на втора. Гледах старите графики отпреди няколко години, с първия сетъп. Погледни и ти къде ти е пикът на въртящия момент и пробвай да премериш колата при превключване от 1-2-3 на 5500 5700 оборота. Имам чувството, че ще се подобрят нещата. Не знам какво още може да се направи при тръгването. Освен подходящи гуми, може би трябва да поработиш върху различни техники на потеглянето. Сега на какви обороти тръгваш 3000, 3500? Болезнената истина е, че при сегашните реалности с предното предаване без подходящи гуми слизането под 13 ми се струва невъзможно. Време 13,8 не е лошо, но и много още може. На лео еклипса 2Г даде последно 12,5. ПП. ВР-ът на 0,6 бара в момента прави ниски, че да не кажа равни 13-ки... Редактирано 12 октомври 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 12 октомври 2012 Сподели Публикувано 12 октомври 2012 (редакция) ПП. ВР-ът на 0,6 бара в момента прави ниски, че да не кажа равни 13-ки...Как ги направи тези равни 13-ки на 0,6 бара ,като аз на около 1,2 бара в Сливен давах 13,5 сек. ?Верно че сега си малко по-лек,но все пак :icon_blush: Как ги измерихте?Ако е с G-tech,сложи отогоре още 0.4 сек. за да получиш реалното време. Редактирано 12 октомври 2012 от bonevsy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 октомври 2012 Сподели Публикувано 12 октомври 2012 Как ги направи тези равни 13-ки на 0,6 бара ,като аз на около 1,2 бара в Сливен давах 13,5 сек. ?Верно че сега си малко по-лек,но все пак :icon_blush: Как ги измерихте?Ако е с G-tech,сложи отогоре още 0.4 сек. за да получиш реалното време.Бе не са баш равни и не е съвсем точно, но и хардуерът не е съвсем същият. Тоя мотор на практика не може да е ефективен на 1,2. Часове го мъчих Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mirkopro Публикувано 12 октомври 2012 Автор Сподели Публикувано 12 октомври 2012 Миналата седмица ти разгледах графиките и се убедих, че нямаш никаква причина да караш до прекъсвач на първа, че и на втора. Гледах старите графики отпреди няколко години, с първия сетъп. Погледни и ти къде ти е пикът на въртящия момент и пробвай да премериш колата при превключване от 1-2-3 на 5500 5700 оборота. Имам чувството, че ще се подобрят нещата. Не знам какво още може да се направи при тръгването. Освен подходящи гуми, може би трябва да поработиш върху различни техники на потеглянето. Сега на какви обороти тръгваш 3000, 3500? Болезнената истина е, че при сегашните реалности с предното предаване без подходящи гуми слизането под 13 ми се струва невъзможно. Време 13,8 не е лошо, но и много още може. На лео еклипса 2Г даде последно 12,5. ПП. ВР-ът на 0,6 бара в момента прави ниски, че да не кажа равни 13-ки... Лео е паднал на толкова, първо защото е със зверския еклипс, и основно защото я е направил 4x4. Графиките които си видял от сайта им вече нямат значение защото сме я пренастройвали, макар и малко по-различно, но все пак се променят нещата. Старая се да тръгвам от 3500, защото на 4000 се включва турбото, и 'училищния звънец' (Т.Е.: прекъсвача) почва да бие веднага... Истината е, че явно трябва да се хвана една вечер и само и само стартове, първа-втора, първа-втора, за да мога да си усета колата достатъчно добре, и да усета разликата когато колата преминава от пиленето на гуми и захапването за асвалта. Свикна ли с този проблем съм сигурен че падам на 13.5 или дори 13.3... а на пролет вече с лаунч контролите и полу-сликовете ще отворим съвсем друга страница... П.С: абе дано разбирате какво говоря... :D Следващия път като тръгвам ще пробвам да сменям на 5700 и ще ти кажа как мина Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.