Премини към съдържание

mirkopro

Потребител
  • От него общо

    27
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Eclipse G3

mirkopro's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. mirkopro

    Eclipse 3g

    Hello my friend, Normally it is not allowed to speak on another language, however it all depends on the Admins if they will deleat me or not The parts you seek, you may find in Balkanparts, in Sofia. the Telephone Number of that shop is: 02 931 1059 02 931 1788 Write again In private message to me if you cannot find the Shockabsorbeрs, as for ''Tampon'' i have two for your model, because i have the same one.If you need them tell me. Good luck with your search.
  2. Лео е паднал на толкова, първо защото е със зверския еклипс, и основно защото я е направил 4x4. Графиките които си видял от сайта им вече нямат значение защото сме я пренастройвали, макар и малко по-различно, но все пак се променят нещата. Старая се да тръгвам от 3500, защото на 4000 се включва турбото, и 'училищния звънец' (Т.Е.: прекъсвача) почва да бие веднага... Истината е, че явно трябва да се хвана една вечер и само и само стартове, първа-втора, първа-втора, за да мога да си усета колата достатъчно добре, и да усета разликата когато колата преминава от пиленето на гуми и захапването за асвалта. Свикна ли с този проблем съм сигурен че падам на 13.5 или дори 13.3... а на пролет вече с лаунч контролите и полу-сликовете ще отворим съвсем друга страница... П.С: абе дано разбирате какво говоря... :D Следващия път като тръгвам ще пробвам да сменям на 5700 и ще ти кажа как мина
  3. Минах и смесите са супер, сега съм на 1.2 на големия режим. нямам вече прекъсвания-като давам гас, на мен ми се бяха напълнили цилиндрите на 2 свещи с масло, и трябваше да се сменят. НО това е друг въпрос. На 2 Бара мисля, че много ще пиля гуми... ааа времето падна на 13.8 с изтърканите гуми. не е 14.1 Признавам си, много е трудно да нацеля от първа-втора и все още да съм на Турбо Бууста, в ХЕЕД така са я проектирали и нагласили, че на прекъсвача ме връща от 6к обороти, на 3.5-4.0к, и имам 500 Оборота граница, която ако изпусна влизам не в дупка, а в цяла яма :mad: а на мен на първа прекъсвача ми бие, като училищен звънец няма да си пипам оборотите и прекъсвача за сега, защото те са го направили с умисъл да се пести колата и да не се троши.
  4. Здравейте Колеги, От миналия пат като си говорихме, съм си направил приоритет да си сложа датчици (бууст и температура и налягане на маслото), и това ще стане зимата най-вероятно. Гледах едно Видео от Клуба на 3Г. човека прави 12.5 секунди на драга, неговия Билд, е като моя на същите коне и НМри.при него разликата ( и то значителна) е, че е със LSD, Лаунч Контрол и 4 цели слика. и че цялата му писта е с лепило... Ако сложа сликове и Лаунч контрол, дали мога да удара висока 12ка? Мислех да заделям пари за LSD, но искам тази кола да мога да си я карам и по улиците без да се пребивам и да правя много различни работи по колата на всеки 500 километра... Питам ви, защото аз трябва малко да се поспра с работите по двигателя, и малко да обърна внимание на интериора... мисля че след като сложа Лаунча, и Датчиците, трябва малко да се поспра от страна на мотора, и да съм сигурен че нямам да имам проблеми... П.С. : ИСКАМ ДА СЛОЖА ДИГИТАЛНИ ДАТЧИЦИ! Тук ако SLX се включи в темата ще е добре, с него сме си говорили в по-голям детайл за мойта колица
  5. Не е вярно, само за пункта за изкупуване на цветни метали ми ставал двигателя :icon_thumbup: :D :D
  6. http://www.wheelbasealloys.com/18_Inch_Team_Dynamics_Jade_R_Black_Alloy_Wheels__1207 Заповядай колега! това е каквото намерих набързо от чичко Гуугъл!
  7. Това е Еклипса в завършен вид. Спестявам много снимки, но това са основните работи които съм правил. Надявам се да ви хареса! http://mirkopro.snimka.bg/tuning/mitsubishi-eclipse-g3-project.703664 :rulez:
  8. Освен да търсиш, друг двигател по-напомпан от твоя? Знам че за по 1000 паунда даже и за по-малко можеш да си намериш двигател на ево 4 (260-280 коня турбо). НО си нямам никаква представа дали ще влезне но АКО всичко е ок и няма проблеми, най-много да си спестиш 1000 лева... Имай на предвид че :mitsu-smiley: С турбина е едно Много добро изживяване от личен опит го знам :icon_thumbup:
  9. EEE много хубаво това бялото матовото... какво е Еклипс ли е? :icon_hmm: хахаха :rulez:
  10. Много добре стана, следващия път пак
  11. Благодаря много, ще доида с бял Еклипс Г3
  12. Колега, горе долу каква мошност искаш да изкараш от колата? С чип,генерация и спортен филтър най-много да ти скочи с 15-25 коня... Турботата имат много потенциал, но там незнам какво си разбрал под много скъпо...защото ако искаш да станат нещата като хората, горе-долу ще трябва да дадеш толкова за колкото си си купил колата ако ти е нова. Всичко това ще е, за да ти стъпи на 200 кончета. Незнам какви планове имаш за тази кола, Лично мое мнение, почни с окачването и спирачките преди да правиш двигателя...
  13. Колеги, ще приемете ли и аз да доида, да си покажа какво съм направил през лятото? Бих искал да се запозная с хора от клуба за да обменяме опит и информация... и най-вече да се срещна с хора които се радват на същите неща, на които и аз :rulez:
  14. Еи! ако не е късно вече аз погледнах в Канадския Е-bay и намерих Европейски мигачи бели, правят голата поне 6 години по-млада. за по 30 долара с Доставка. Мисля да си направя един Коледен Подарък като като си поръчам 2 чифта за отпред и отзад. Между другото, Купих колата, пребоядисах я и сега попривършвам с малките детаили по нея... очакваите снимки!!! Ето линк за мигачите колега! http://www.ebay.ca/itm/DEPO-SMOKE-CLEAR-LENS-FRONT-SIGNAL-PARKING-BUMPER-LIGHTS-LAMP-00-02-MITS-ECLIPSE-/110952409565?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item19d54769dd#ht_6466wt_1397
  15. Май единствено остава варианта да си поръчвам от щатите....
×
×
  • Създаване...