iansto Публикувано 24 септември 2012 Сподели Публикувано 24 септември 2012 Здравейте , Имам проблем с стартирането на едно Паджеро втора генерация с 2,5 мотор чист дизел . До сега е установено , че достига гориво до дюзите и на дневен ред е проверка на подгревателните свещи . Точно тук срещам проблем . Ако може да помоля за малко помощ как да премеря въпросните свещи ? На контакт , без контакт , свалени от мотора , на напрежение или на волтове и въобще всякакви съвети ще са ми полезни . Също така ако знаете тема(и) където е обсъждано и обяснено ще са ми от полза . Благодаря Ви , Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 септември 2012 Сподели Публикувано 24 септември 2012 С един мултицет - първо мериш дали стига ток до тях, после им измерваш съпротивлението. Сигурно и с лампа става. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 24 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2012 Благодаря колега Владимиров . Само да потвърдим : Слагам мултицета на волтове след което единия полюс отива на шината а другият на блока и давам контакт ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 септември 2012 Сподели Публикувано 24 септември 2012 (редакция) Да. После я разкачаш от свещите и измерваш съпротивлението между всяка свещ и блока. -------------------------------------- Всъщност, ако е над определена температура може и да не включва подгряването (не съм сигурен за П2). Добре е да се види и дали подгрева изключва (на теория може да изгаря свещите при такава повреда). Ако не можеш да се справиш - отиди при някой майстор. Не е казано че ще е непременно от свещите. Редактирано 24 септември 2012 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 24 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2012 Ок . Много благодаря за съветите .поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 25 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 25 септември 2012 Вече пали !Кабела който отива към шината бе прекъснат . Още веднъж благодарност към Владимиров ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.