qwe3ty Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 Колеги помагайте, че се изръсих маса пари, а нищо на среща. Колата е Еклипс 1G, 95г., 150к.с., без турбо. Ходих на хиляда места, никой не може да каже защо след като потегли колата и оборотите се вдигат до 1500 и започват да играят в диапазона 1300 - 1500, все едно някой постоянно натиска педала на газта и го пуска. Ако я оставя на място да загрее не прави този проблем седи си на 900 оборота и мотора работи перфектно, но като потегля и започват да играят. Ходих на диагностика - никакви грешки, степ мотора, ламбда сондата, всичко работи перфектно. Възможно ли е да взема въздух от някъде, но само след като загрее и се подкара колата? Имам и газово "Ловато" на 3 години, майстора само като помириса как мирише на газ и вика, че имам скъсана гарнитура на колекторите. От 2 дена колата пак е на майстор, който казва, че от никъде не вземала въздух.Когато е студен двигателя си държи 1100 оборота и ако я оставя на място си падат постепенно до 900.Имам ходене до Пловдив в понеделник, ако някой колега от форума разбира от тия коли или знае някой в Пловдив, казвайте че тука в Бургас е пълна скръб. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 Проблема е или в компа или някой ти е навъртял CAS сензора на където му е кеф.Прочети долната тема.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qwe3ty Публикувано 19 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 19 септември 2012 А къде е тоя CAS сензор. Да не е болта отгоре на двигателя, от който с кръстата отвертка се променят оборотите. Един майстор беше бърникал там и после друг уж го оправи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 Camshaft Angle Sensor...Отстрани на главата откъм маркуча за въздуха. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov89 Публикувано 19 септември 2012 Сподели Публикувано 19 септември 2012 Да не е отворена много от BISS-а.Пробва ли да намалиш оборотите малко? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qwe3ty Публикувано 20 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2012 Да не е отворена много от BISS-а.Пробва ли да намалиш оборотите малко? Точно там пипат всички и настройват оборотите на 900, когато е загряла, но като е студена не иска да държи обороти, гасне постоянно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qwe3ty Публикувано 20 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 20 септември 2012 Вчера майстора ми се обади, каза че намерил някаква гарнитура, която била издухана. Днес ще я сменя, дано най-накрая да се оправи. Ще пиша за резултата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 20 септември 2012 Сподели Публикувано 20 септември 2012 Твърде много ме съмнява да се оправи само така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qwe3ty Публикувано 21 септември 2012 Автор Сподели Публикувано 21 септември 2012 Твърде много ме съмнява да се оправи само така... Съмненията ти са оправдателни - нищо не се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanov89 Публикувано 21 септември 2012 Сподели Публикувано 21 септември 2012 Съмненията ти са оправдателни - нищо не се оправи.Моторчето за празен ход замервано ли е?До него има още една система FIAV,която се задейства от водата от мотора.Когато е много студена се отваря още един клапан който дообогатява оборотите,когато водата е топла този клапан си стой затворен и оборотите се регулират само от моторчето за празен ход.Провери също да не е спукан макуча на PCV клапанът който влиза в смукателният колектор,та да не дърпа въздух от там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Владимир Гетов Публикувано 22 септември 2012 Сподели Публикувано 22 септември 2012 Моторчето за празен ход не ти работи!На 99,96% съм сигурен.Махни маркуча за въздуха отвий моторчето под дросела отдолу е точно с ключ 8 е и до вдигни без да откачваш кабела горе до дросела.Дай на контакт!Моторчето би трябвало да излезе напред докрай и да се прибере само.Ако не го направи или то е катапултирало или по-вероятното е да е компютъра.Вземи мултицет-а и му премери намотките.1-2 крак трябва да имаш 30-40 ома съпротивление 1-3 крак трябва да са удвоени демек 60-80 ома.Така и на 2-та реда крака.Ако работи изрядно то коригира оборотите независимо от болта отгоре дали е навъртян докрай затворен или отворен.Стандартното положение на болта е отворен на оборот и половина.Пробвай да го затвориш докрай при работещ двигател и ако колата изгасне,което не трябва да става ако моторчето работи значи проблема е ясен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
taz_the_devil Публикувано 24 септември 2012 Сподели Публикувано 24 септември 2012 Има вероятност моторчето да е здраво, но съответните елементи в ЕКУ да не са. Аз имах същия проблем, оказа се, че проблемът е в "мозъка". Тогава моторчето си даваше показания в нормите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.