Премини към съдържание

lancer 1.6 turbo


Rosen Radev

Препоръчано мнение

Здравейте, имам lancer 1.6 4x4 1994 колата не е лоша, но това 4x4 я мори. Моторът си го бива, но идва слаб и се губи ефекта, че е с два задвижващи моста. Идеята ми е да турбинирам моторът да му изкараме още някое конче. Но за този проект ще ми трябва да се сдобия и с малко информация и мнения. Очаквам вашите компетентни мнения и съвети. Благодаря

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам lancer 1.6 4x4 1994 колата не е лоша, но това 4x4 я мори. Моторът си го бива, но идва слаб и се губи ефекта, че е с два задвижващи моста. Идеята ми е да турбинирам моторът да му изкараме още някое конче. Но за този проект ще ми трябва да се сдобия и с малко информация и мнения. Очаквам вашите компетентни мнения и съвети. Благодаря

 

Здравей...УЕЛКАМ :)

С колко пари разполагаш...,?...тва е първия въпрос който бих задал.....трябва ти..

турбо

колектори

по големи инжектори

кулер

електроника с която да подкараш всички тия чудесии

и още доста неща,но това са основните,и....здрав мотор...или мн добре ревизиран,рециклиран,подсилен..и.тн....който да издържи на налягането което ще му направи турбината....

Хамалогията е мн голяма....трябва да знаеш че,една турбо кола...колкото е гот,толкова е и таралеж в гащите....винаги нещо и има :) ...няма угодия....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така е финансирането е ключов фактор без пари нищо неможе да се направи Някои работи съм си ги набавил имам турбина кулер траби клапани от един мотор COSWORTH .Ще трябва да си направя изпускателни колектори не ме затруднява също.Компютър има от 2.0 мотор на Mitsubishi и инжектори.Дори колата съм я пробвал с тях върви но убогатява на високите убороти е добре.Но в ниските неможе да го изгаря добре.Хайде моторът ще го ревизирам клапъни бутала.Съгласен съм че в настройките ще бера ядове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш турбото правиш електрониката и идват около 3500-4000лв. и след това филма приключа щото чупиш и раздатка и диференциал :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:Извинявай колега,но като ти чета постовете ми призлява-то не бяха Убороти,Убогатявания и атмосВери.Това все пак е Митсубиши форум,в който имаше и тема за граматиката.Време е колегата SLX да се намеси :) . Все ми се струва,че няма да успееш с двигателя-малко книжки си чел! :offtopic:

ПП-съжалявам че въобще ти отговорих,но ми стана мъчно за родния ни български език.Сред англичаните напр.е имало традиция да не се отговаря на писма,в които има дори и една правописна грешка(е сигурно това е било през Викторианската епоха...)

Редактирано от Shamy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:Извинявай колега,но като ти чета постовете ми призлява-то не бяха Убороти,Убогатявания и атмосВери.Това все пак е Митсубиши форум,в който имаше и тема за граматиката.Време е колегата SLX да се намеси :) . Все ми се струва,че няма да успееш с двигателя-малко книжки си чел! :offtopic:

ПП-съжалявам че въобще ти отговорих,но ми стана мъчно за родния ни български език.Сред англичаните напр.е имало традиция да не се отговаря на писма,в които има дори и една правописна грешка(е сигурно това е било през Викторианската епоха...)

Ми аз и за турбо коли поназнайвам, бе младежо, не съм само по правописа :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Диференциала и раздатъчната кутия ги хвърляш веднага след няколко давания на газ мъжката. После тия дюзи от 2.0 мотора до никъде няма да ти стигнат трябват ти поне дюзи от Toyota Supra TwinTurbo за да захранваш турбото. после ти идва момента че колата ти ще е с 10.0:1 - 11.0:1 компресия което за турбо е много висока компресия. После тая Електроника не я бива за турбо която е 2.0 мотора. пък и запалване ще ти трябва после и за да ти направят електроника и запалване ще трябва да идеш при някой който настройва коли и т.н а бе филма е голяма. По добре си вземи 2.0 мотор 4g63 от някой Eclipse и се мъчи да правиш него или пък си вземи направо турбо мотор 4g63t. От това няма файда :) Ей тука едни агенти на Colt 1.6 4x4 сложиха 4g63t и оставиха оригиналната кутия и всичко стана мазало вътре :) и сега искат да слагат кутия от Eclipse 4x4 2 генерация. Така че си помисли сам има ли смисъл да се захващаш с тоя филм.

 

Моя съвет е да вземеш 4G63T с електроника + скоростна кутия + раздатъчната кутия + диференциал и да сложиш тях филма ще ти е по евтин и ще имаш доста по-голяма мощност :) дори ще можеш да надуваш още.

 

това 1.6 моторче ще можеш да го надеш 0.3-0.4 атмосфери дето няма да се нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...