plamenht Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 Здравейте.Искам да си купя каризма 1.8гди 99 та 125 коня.Реших да прочета по форумите за проблеми и забелязах,че най-много се говори за това,че е с директно впръскване и с нашия лош бензин се зацапват дюзите и прави проблема.Утре сутринта щях да тръгвам да я купувам колата свети отвън и вътре и е на 150 хиляди км и взех да се чудя направо какво да правя с този проблем около бензина ..помогнете..? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 Прекръсти се и действай :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenht Публикувано 5 август 2012 Автор Сподели Публикувано 5 август 2012 Ти такова ли имаш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
каризмич Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 Ми аз не съм разбирач, ама ще те посъветвам да й удариш една диагностика преди изкихването. Доколкото знам, под Изчислителния център има един сервиз, дето пича прави диагностика на митсубишита. Някой от този форум бе ползвал услугите му и бе доволен. Та не е лошо поне да видиш какво ти говори компа, пък другото е оглед оттук-оттам и стрелба от упор. Късмет и те чакам на леището в Горна Оряховица да си мерим конете :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenht Публикувано 5 август 2012 Автор Сподели Публикувано 5 август 2012 Проблема е,че колата е до самоводене на 5 км от търново и е без номера и неможе да се отиде до там.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 август 2012 Сподели Публикувано 5 август 2012 Проблема с бензина е че гори малко в повече и че се образува повече нагар в смукателния колектор и по клапаните след 40-60 000км примерно, ако е некачествен и почва да върви малко по-малко във високите обороти и трябва да се почисти (както и ако сложиш некачествен евтин въздушен филтър за 7лв). Ако е карана с неподходящо масло може да се задръстят част от повдигачите и да потраква малко (може и по други причини). Може да има проблем свързан с помпата за високо налагане и с дросела (електрическия ако е след фейслифта). Другия проблем е че ръчната кутия е като на галант и има съвсем малка вероятност да има дефектен лагер на първичния вал или износени синхронизатори. Надявам се другите теми си ги прочел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 6 август 2012 Сподели Публикувано 6 август 2012 Направи ТОЗИ тест и ако излезе както трябва - скачай смело...http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 (редакция) Проблема с бензина е че гори малко в повече .... С това не съм съгласен , надявам се някой GDI да ме подкрепи ... :rolleyes: Редактирано 13 август 2012 от mdimitrovm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 13 август 2012 Сподели Публикувано 13 август 2012 Проблема с бензина е че гори малко в повече .... С това не съм съгласен , надявам се някой GDI да ме подкрепи ... :rolleyes: Мхъм...Ако прочетеш цитираният от теб пост, така:Проблема с бензина е, че гори малко в повече и че се образува повече нагар в смукателния колектор.... ако/той, бензина/ е некачествен.то всичко си идва на мястото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.