Me4tatel Публикувано 19 декември 2006 Сподели Публикувано 19 декември 2006 Момчета,дайте идея. От година имам проблем сас загряване на мотора,наи накрая установиxа,че е спукана непоправимо главата. Тарся глава за 4Д68Т -митсубиши галант. редакция от админ - пиши на кирилица! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 декември 2006 Сподели Публикувано 19 декември 2006 Всички дизели пукат глави, въпроса е каде??? около дренерите, навътре в каналите на водачите ли , или .............???? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 19 декември 2006 Сподели Публикувано 19 декември 2006 :icon_dance: Всички дизели пукат глави, въпроса е каде??? около дренерите, навътре в каналите на водачите ли , или .............???? :icon_hmm: Е, не всички :no2: Моят Лансер е със същия мотор, карам го всеки път като за последно и нямам проблеми не само с главата, но и въобще. При това съм му махнал байпасния клапан, който връща част от изгорелите газове в смукателния колектор, натегнал съм му клапана на турбото (да бяга повече :icon_dance: ) и съм му затапил предпазния клапан, който беше започнал да "издиша", защото налягането в смукателните колектори се вдигна над допустимото. Трета година го карам така "моднат" и нямам грижи. :icon_rock: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 декември 2006 Сподели Публикувано 19 декември 2006 Ми твоя явно е на малко км. пробег......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 20 декември 2006 Сподели Публикувано 20 декември 2006 :icon_dance: Е, не всички :no2: Моят Лансер е със същия мотор, карам го всеки път като за последно и нямам проблеми не само с главата, но и въобще. При това съм му махнал байпасния клапан, който връща част от изгорелите газове в смукателния колектор, натегнал съм му клапана на турбото (да бяга повече :icon_dance: ) и съм му затапил предпазния клапан, който беше започнал да "издиша", защото налягането в смукателните колектори се вдигна над допустимото. Трета година го карам така "моднат" и нямам грижи. :icon_rock: :first:А този предпазен клапан, дето си го затапил, :D каво представлява? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Me4tatel Публикувано 20 декември 2006 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2006 Всички дизели пукат глави, въпроса е каде??? около дренерите, навътре в каналите на водачите ли , или .............???? :icon_hmm:Малко съм бос в техниката,обясниха ми, че е някъде по ситните канали...Като погледнеш главата отдолу, над втори цилиндър все едно е "мита"...Ако това нещо говори?... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 декември 2006 Сподели Публикувано 20 декември 2006 Малко съм бос в техниката,обясниха ми, че е някъде по ситните канали...Като погледнеш главата отдолу, над втори цилиндър все едно е "мита"...Ако това нещо говори?...Говори , и то много ......но без да се види от професионалист , никой не може да тти каже ......това трябва да го видят тези, които ще ти завваряват главата, иначе по принцип щом е мита, значи от някаде влиза вода, може и да не е спукана главата а само до осн. гарнитура да стигнат нещата ,нооо.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 декември 2006 Сподели Публикувано 20 декември 2006 :icon_dance: Е, не всички :no2: Моят Лансер е със същия мотор, карам го всеки път като за последно и нямам проблеми не само с главата, но и въобще. При това съм му махнал байпасния клапан, който връща част от изгорелите газове в смукателния колектор, натегнал съм му клапана на турбото (да бяга повече :icon_dance: ) и съм му затапил предпазния клапан, който беше започнал да "издиша", защото налягането в смукателните колектори се вдигна над допустимото. Трета година го карам така "моднат" и нямам грижи. :icon_rock: :first: Май наистина е на малко км, 175 000 км за едно Митсубиши са нищо :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 декември 2006 Сподели Публикувано 20 декември 2006 А този предпазен клапан, дето си го затапил, :D каво представлява? :icon_hmm: Този предпазен клапан се намира вляво от байпасния, който връща част от изгорелите газове в смукателния колектор. Отваря се при налягане по-голямо от 1.0 атмосфера и предпазва двигателя от прекалено голяма компресия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.