hotel_star Публикувано 1 юли 2012 Сподели Публикувано 1 юли 2012 (редакция) Здравейте колеги, имам Мицубиши Спейс Стар 1,3 бензин, от три месеца.Колата не пали!!!При компютърна диагностика се оказа ,че проблема е в компютъра и трябва да се смени целия комплект (компютър,имобилайзер,патрон и ключ)от един и същ автомобил. Намерих няколко такива от които само в един случай колата заработи на 2 цилиндъра.Компютъра не управлява втората бобина. Специалистите и казаха,че трябва да се намери компютър с оригиналния номер, който е МР507742. Моля за помощ. Благодаря предварително Редактирано 1 юли 2012 от Светльо Ангелов Пиши грамотно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanislavSt Публикувано 1 юли 2012 Сподели Публикувано 1 юли 2012 Привет колега,ама мисля че не си попаднал на добри майстори.Защо ти е да се сменя всичко,като компютъра може да се обучи да работи с твоя имобилайзер,а и предполагам че самия компютър може да се отремонтира.Бих те посъветвал да потърсиш и друг сервиз,а тия дето превъртат километражите ще се справят и с имобилайзера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hotel_star Публикувано 1 юли 2012 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2012 Привет колега,ама мисля че не си попаднал на добри майстори.Защо ти е да се сменя всичко,като компютъра може да се обучи да работи с твоя имобилайзер,а и предполагам че самия компютър може да се отремонтира.Бих те посъветвал да потърсиш и друг сервиз,а тия дето превъртат километражите ще се справят и с имобилайзера.Добре колега можеш ли дами предложиш някои майсто,понеже в бургас ходих на най-добрите кадето се водят дори и в сервиза на мерцедес и от там ми казаха че нямало друг начин предложи някои добар майстор ако можеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 1 юли 2012 Сподели Публикувано 1 юли 2012 (редакция) На тези коли могат да се обучават единственно само нови ключове. Ако се скапе имобилаизера се сменя задължително със същия номер, обучават се ключовете и пали. Ако се скапе компютъра се сменя със същия номер като оригиналния и пали без никакви обучения. Компютъра сам по себе си няма какво да му се обучава, той за да запали си търси "неговото си другарче". Щом колега си намерил няколко комплекта и все не пали, защо продължавате да сменяте, ами просто не потърсите проблема другаде. Явно някой датчик се е сдухал.Интересно ми е как на диагностика са решили че проблема е в компютъра, след като при твоя автомобил той сам себе си неможе да провери..... Следователно ако на диагностиката са решили така, то значи маистора си го е измислил......ама дали е прав?? Мен ако питащ не е, а дори и да е прав не е никаква философия да се отремонтира компютъра. Редактирано 1 юли 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.