milenjs Публикувано 27 юни 2012 Сподели Публикувано 27 юни 2012 От известно време започна да ми изключва задната - включвам, мърдам малко и се чува щтрак и излючва. При това скоростния лост мърда малко напред, бутам го пак назад и така. Когато още от начало го държа с ръка напънат в задна позиция пак се чува щтракане няколко пъти и напъни да изключи но поради това че го държа не изключва. Като набере скорост назаде престава да изключва.Ще трябва май да се сваля скорстната кутия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2012 Чудя се дали е възможно да е от регулировка на жилата от скоростния лост защото като че ли задната "влиза" съвсем малко? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Purko11077 Публикувано 28 юни 2012 Сподели Публикувано 28 юни 2012 Огледай тампоните на двигатела да не е мръднал малко и затова да става така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 юни 2012 Автор Сподели Публикувано 28 юни 2012 Брех, сега като се замисля в седмиците когато взе да изключва имаше яко офроуд по реки и язовири - успях да скъсам дори тръбичка на климатика и избега фреона. Нищо чудно да е мръднал малко и мотора, ще огледам тампоните отдолу.Все пак регулират ли се жилата за скоростите или не? И може ли да е от тях? Чел съм тук във форума за едни прословути втулки на каризмите... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 юни 2012 Сподели Публикувано 28 юни 2012 Брех, сега като се замисля в седмиците когато взе да изключва имаше яко офроуд по реки и язовири - успях да скъсам дори тръбичка на климатика и избега фреона. Нищо чудно да е мръднал малко и мотора, ще огледам тампоните отдолу.Все пак регулират ли се жилата за скоростите или не? И може ли да е от тях? Чел съм тук във форума за едни прословути втулки на каризмите...Нищо общо при втулките на Каризмата, най много да са ти скъсани тампончетата в края на жилата от към ск. кутия.........по този начин има луфт в тях и не ти стига хода на жилото да натисне пеперудата на ск. кутия ......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.